justindbblogg

Direktlänk till inlägg 27 januari 2011

Never say never - Del 47 , nästsista delen, COMMENT?

Av Bieberlicious - 27 januari 2011 18:58

 

Del 47

(Gaby)

… jag skrek igen , jag visste att det inte blev bättre av att skrika men jag klarade inte av att hålla det inne .

Jag visste att varige skrik plågade Justin.

Jag hade fått ryggbedövning , men den hjälpte inte så mycket , kanske , men bara kanske lite.

“jag tror att det är dags nu .” sa en sköterska.

Jag lutade mig bakåt och försökte samla mej.

“okej , nu vill jag att du krystar på tre… ett två … tre..”

Jag krystade. Räknade till tio tyst för mej själv innan jag krystade igen.

Jag skrek till när jag kände hur allt rörde sig , jag hörde någon skrika , ett barn , min baby.

Jag grät av chock när det var över , jag kollade på Justin.

Han log mot mej och torkade svetten ur min panna.

Jag vände mig så att jag såg rummet, sköterskan kom fram till mej och la babyn i min famn.

“grattis , till babyn , det är en kille.” sa hon och log.

Jag log tillbaka och kollade ner på barnet i min famn , min son, min och Justins son.

“åh.” flämtade Justin, jag kollade på honom , han log , jag log tillbaka.

Jag lutade mig tillbaka och blundade, smärtan började gå över.

Jag kände Justins hand på min. jag slappnade av.

“vill du hålla honom?” frågade jag.

Han nickade , jag gav över babyn till Justin som satt på min sängkant.

(Justin)

Efter månaders längtan , höll jag mitt barn.

Han var så perfekt , så underbar.

Jag kollade på Gaby , hon såg ut som att hon skulle kunna somna vilken sekund som helst.

“jag tror att det är dags nu .” sa en sköterska.

Jag lutade mig bakåt och försökte samla mej.

“okej , nu vill jag att du krystar på tre… ett två … tre..”

Jag krystade. Räknade till tio tyst för mej själv innan jag krystade igen.

Jag skrek till när jag kände hur allt rörde sig , jag hörde någon skrika , ett barn , min baby.

Jag grät av chock när det var över , jag kollade på Justin.

Han log mot mej och torkade svetten ur min panna.

Jag vände mig så att jag såg rummet, sköterskan kom fram till mej och la babyn i min famn.

“grattis , till babyn , det är en kille.” sa hon och log.

Jag log tillbaka och kollade ner på barnet i min famn , min son, min och Justins son.

“åh.” flämtade Justin, jag kollade på honom , han log , jag log tillbaka.

Jag lutade mig tillbaka och blundade, smärtan började gå över.

Jag kände Justins hand på min. jag slappnade av.

“vill du hålla honom?” frågade jag.

Han nickade , jag gav över babyn till Justin som satt på min sängkant.

(Justin)

Efter månaders längtan , höll jag mitt barn. 

Han var så perfekt , så underbar.

Jag kollade på Gaby , hon såg ut som att hon skulle kunna somna vilken sekund som helst.



__________________________________________________
_______________________


detta är nästsista delen av denna novell, det är ju bara 48 delar!

roligt att så många tycker om denna novell, då blir säkert julia som skrivit dom jätteglad!

tack julia! :d

 

men efter 20 kommentarer kommer nästa!

och sista delen kommer inte förren vi fått 20 kommentarer på detta inlägg, okej?

så kommentera på om ni vill ha sista delen! :D

 

/ elin

 
 
Ingen bild

Wiizz

27 januari 2011 19:18

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

 
julia

julia

27 januari 2011 19:23

VILL HA DEN SISTA DELEN NUUUUUUU!!!!!!!:D

http://montessorigirl.bloggagratis.se

 
Ingen bild

canada är ett fifint land :)

27 januari 2011 19:28

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer, alltså så bra den ja svär !

Bieberlicious

27 januari 2011 20:41

haha, jja! :)

 
Jessica :)

Jessica :)

27 januari 2011 20:01

Hej, jag vill gärna göra ett länk byte, :)
Jag fixar på en gång :)

http://www.minbiebernovell.blogg.se

 
Julia ♥

Julia ♥

27 januari 2011 21:16

MEEEEEER!! ♥ haha ni gjorde det lite förvirrande ? X) mer, nu !! ^^

http://juliasworld.bloggplatsen.se

 
julia

julia

27 januari 2011 21:23

MEEEEEEEERA!!!!!!!!!!!!!!!NUUUU, DEN E SKIIIIIT BRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

http://montessorigirl.bloggagratis.se

 
Nattha

Nattha

27 januari 2011 21:28

Det är ngt konstigt med novellen? Mitt i Justins perspektiv så komemr Gabys in? :s

http://natthah.blogg.se

 
Ingen bild

Ebba ;D

27 januari 2011 21:40

Meeeerrrraaaaaa !!! M å s t V e t a H u r D e t S l u t a r ! :D

 
Ingen bild

amanda

27 januari 2011 21:50

meeer!
den är jätte bra :D

 
julia

julia

27 januari 2011 22:50

de står samma saak två gånger :O:O

http://juliiagustafsson.devote.se

Bieberlicious

28 januari 2011 13:37

va?
vart? xd

 
Julia

Julia

28 januari 2011 15:18

MEEEEERA!!!!!!

http://Montessorigirl.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

en läsare

28 januari 2011 15:55

meeeeeer!!!!! :D:D:D:D:D:D

 
elina^^

elina^^

28 januari 2011 16:31

MER !
Fast det får inte sluta ;/
Men ändå MER :D

http://eliiinaaas.blogg.se

 
Ingen bild

Jenny

28 januari 2011 16:32

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!!!
Snälllllllllllllaaaaaa!!!!<3333

Älskar det!!:DD

 
Ingen bild

så mkt bättre

28 januari 2011 20:13

mära, nej jag menar, mera liksooooooooooom :D

 
Ingen bild

miley 123456789

28 januari 2011 20:14

lite tiiiill ? :D

 
Ingen bild

i love justin bieber

28 januari 2011 20:14

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE E E E E ER! :P

 
Ingen bild

jag är anonym

28 januari 2011 20:15

jag tkr denna novellen äger, mer???? 8D

 
Ingen bild

jagälskarlåtenonetime.se

29 januari 2011 12:45

more,

baby, give me more :D

 
Ingen bild

claudia iuliana bieber

29 januari 2011 12:46

omg, bara 18 komentarer? mer ju, hoppas att det kommer snart! :D:D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bieberlicious - 6 januari 2012 15:28

HEJ ALLA FINA !   helt otroligt att det fortfarande är folk som kollar in här :o men som det ser ut nu så kommer vi inte fortsätta här :(    Det jag ville att ni skulle få veta är att vi söker bloggare till våran novellblogg (bieberprank.blog...

Av Bieberlicious - 1 augusti 2011 00:15

    Shit vad liten den blev :oo men iaf kika in på bloggen :) uppdaten har vart sämst en vecka nu men kommer bli bra snart igen :)   www.bieberprank.blogg.se checka !   xoxo Julia&Gaby ...

Av Bieberlicious - 12 juli 2011 14:21

ALLA GÅR IN PÅ YOUTUBE OCH GILLAR BABY MUSIKVIDEON! ALLA HATERZ VINNER SNART! DET FÅR INTE HÄNDA! ALLA GÖR DETTA NUUUUU! SÄTT FART! ÖKA ÖKA ÖKA!!!     SER NI!? DOM VINNER OCH DET FÅR ABSOLUT INTE HÄNDA! KOM IGEN NU!!    // elin  ...

Av Bieberlicious - 11 juli 2011 17:05

  Grattis One Time Videon som vart ute på youtube i 2 år nu för några dagar sen!      hoppas ni vart nöjda med inlägg nu, nu ska jag ut oh bada i min pool! ha det gött, för det ska jag! ;)    puss&kram så hoppas jag vi hörs lite oftare...

Av Bieberlicious - 11 juli 2011 17:00

Someday kommer att kunnas köpa i åhlens i höst. Men exakt när vet jag inte. varför jag vet det är för att jag har skickat in / frågat olika affärer som kicks, H&M, åhlens m.m och tillslut svarade åhlens på min fråga!  jag ser att vissa bloggar ta...

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards