justindbblogg

Direktlänk till inlägg 15 januari 2011

Never say never - Del 33

Av Bieberlicious - 15 januari 2011 14:33

 

Del 33

(Justin)

Vi var på väg hem till henne , vi skulle hämta hennes sista saker.

När vi kom fram låg massor av saker utspridda på gården.

Kläder, smink, filmer osv.

Att hennes bror kunde vara ett sånt svin. När vi kom in luktade det alkohol och rök.

Vi gick upp på hennes rum och hon tog det lilla som fanns kvar.

Sakerna som låg ute gick inte att rädda , det mesta var förstört.

Hon stannade till och tog upp någonting , jag hörde att hon började gråta.

Jag stod bakom henne och gick fram och kramade henne.

Hon höll i en bild, bilden var förstörd men man kunde se att det var hon och en kvinna på bilden. Dom var lika och kvinnan på bilden var troligen hennes mamma.

Hon grät jätte mycket och vände sig mot mej. Jag kramade om henne hårt.

Hon grät mycket. Jag tröstade henne , eller försökte.

“jag saknar henne…” snyftade hon.

“jag förstår det, men det kommer att gå bra , hon finns ju i ditt hjärta.” sa jag tröstande och kysste henne.

vi gick mot bilden och åkte mot pappas hus , vi skulle dit och sova en natt innan vi flög hem. Vi skulle också berätta om att hon var gravid.

Vi ville inte göra det på telefon och vi hade inte hunnit förut…

När vi kom fram, såg jag Jazmyn i fönstret hon log och vinkade och när vi kom in sprang hon fram och kramade mej.

Jaxon hade redan gått och lagt sig efter som att klockan snart var 8 , Jazmyn skulle också sova snart. Då skulle vi berätta om barnet.

Vi hade satt oss i köket, när jag bad om att få berätta en sak.

Erin och pappa blev oroliga.

“vad har hänt?” frågade pappa.

“ehm ja .. Alltså, det e svårt att berätta jag vet inte hur ni kommer att ta det…” började jag. Jag satt och höll Gaby hårt i handen.

“Justin , vad är det?” frågade Erin.

“vi… ehm… ska..” jag hakade upp mig på orden. “vi … eh… hon är gravid…” fick jag ur mej.

Pappa kollade på mej och sa : “ Justin , du vet hur stort ansvar det här är va ? Du ska uppfostra ditt barn som vi har uppfostrat dej om inte bättre, du kommer att få ha ett stort ansvar i 18 år.” sa han .

Jag nickade “pappa jag vet.”

“Justin , jag vet egentligen inte vad jag ska säga… du ska bli pappa… det känns så overkligt att mitt barn ska ha barn…” sa han och log.

“i vilken månad är du i ?” frågade Erin ,Gaby.

“ehm tredje tror jag … eller fjärde .. Nej tredje..” sa hon , hon var lika osäker som jag var.

Erin nickade.

“är ni säkra på att ni vill ha barn såhär tidigt ?” frågade pappa.

Jag nickade . “händer det något med Gaby eller babyn så kommer jag aldrig att kunna le igen…” sa jag och kysste Gaby.

Pappa och Erin log .

Jag och Gaby gick upp på mitt rum och satte på en film.


_______________________________________________________________


efter 7 kommentarer kommer nästa! :)


/ elin

 
 
sagiis

sagiis

15 januari 2011 14:44

Mera!

http://www.sagiis.bloggplatsen.se

 
JHB

JHB

15 januari 2011 14:58

meeer:D

http://Montessorigirl.bloggagratis.se

 
Ingen bild

anna

15 januari 2011 15:10

yeeah, meera :D skitbra (y)

 
Ingen bild

Rebecca

15 januari 2011 15:15

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!!!

 
Ingen bild

claudia iuliana bieber

15 januari 2011 15:32

jag vill ha mer ! :D

Bieberlicious

16 januari 2011 10:46

den ska du få! :)

 
Ingen bild

Jenny

15 januari 2011 16:10

Meeeer nuuuuu!!!

 
Julia ♥

Julia ♥

15 januari 2011 16:19

JÄTTEBRA MEEEER ♥

http://juliasworld.bloggplatsen.se

Bieberlicious

16 januari 2011 10:49

det kommer ! :)

 
^^

^^

15 januari 2011 17:33

Mer! Fan bäst foo shoo ;D

http://eliiinaaas.blogg.se

Bieberlicious

16 januari 2011 10:48

haha, jja ! :)

 
Ingen bild

Wiizz

15 januari 2011 18:14

Åhh gud! Älskar den här novellen!! O varje gång jag skriver en kommentar till er kmr det tp fram nått i stil:jbgh o tp jusq
sammanträffande!! XD

Bieberlicious

16 januari 2011 10:48

hahaha! ja det var det ju ;)

 
Josephine

Josephine

15 januari 2011 19:36

Jag bara Älskar den här novellen ! Julia g du är bäst ! :)<3

http://www.evangeliine.bloggplatsen.se

Bieberlicious

16 januari 2011 10:47

Det gör jag med, ! :)

 
MirandazBieber

MirandazBieber

15 januari 2011 21:55

VÄRLDENS BÄSTA NOVELL!! Hoppas Barnet klarar sig!!:)
Fråga: Hur Lång Tid Tar Det Att Skriva ett Kapitel/Avsnitt/Del? :)

http://minbieber.blogg.com

Bieberlicious

16 januari 2011 10:47

ja, vi får hoppas det ;) !

Svar: jag har faktiskt ingen aning för jag skriver dom inte, men det beror ju också på hur mycket man kommer på att skriva. annars måste man ju tänka mer ;)

 
Sini

Sini

15 januari 2011 23:15

Snälla, kan vi inte få läsa en till ikväll?!

http://reedheart.blogg.se

Bieberlicious

16 januari 2011 10:45

hihi, tror det kommer en va? :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bieberlicious - 6 januari 2012 15:28

HEJ ALLA FINA !   helt otroligt att det fortfarande är folk som kollar in här :o men som det ser ut nu så kommer vi inte fortsätta här :(    Det jag ville att ni skulle få veta är att vi söker bloggare till våran novellblogg (bieberprank.blog...

Av Bieberlicious - 1 augusti 2011 00:15

    Shit vad liten den blev :oo men iaf kika in på bloggen :) uppdaten har vart sämst en vecka nu men kommer bli bra snart igen :)   www.bieberprank.blogg.se checka !   xoxo Julia&Gaby ...

Av Bieberlicious - 12 juli 2011 14:21

ALLA GÅR IN PÅ YOUTUBE OCH GILLAR BABY MUSIKVIDEON! ALLA HATERZ VINNER SNART! DET FÅR INTE HÄNDA! ALLA GÖR DETTA NUUUUU! SÄTT FART! ÖKA ÖKA ÖKA!!!     SER NI!? DOM VINNER OCH DET FÅR ABSOLUT INTE HÄNDA! KOM IGEN NU!!    // elin  ...

Av Bieberlicious - 11 juli 2011 17:05

  Grattis One Time Videon som vart ute på youtube i 2 år nu för några dagar sen!      hoppas ni vart nöjda med inlägg nu, nu ska jag ut oh bada i min pool! ha det gött, för det ska jag! ;)    puss&kram så hoppas jag vi hörs lite oftare...

Av Bieberlicious - 11 juli 2011 17:00

Someday kommer att kunnas köpa i åhlens i höst. Men exakt när vet jag inte. varför jag vet det är för att jag har skickat in / frågat olika affärer som kicks, H&M, åhlens m.m och tillslut svarade åhlens på min fråga!  jag ser att vissa bloggar ta...

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards