justindbblogg

Direktlänk till inlägg 14 januari 2011

Never say never - 32

Av Bieberlicious - 14 januari 2011 17:56

 

Del 32

(Gaby)

När jag vaknade höll han mig redan i handen.

Han log mot mej och kysste mej.

“god morgon älskling..” sa han.

“god morgon” log jag. Han smekte min kind.

“varför ska jag alltid hitta dej i en sjukhus säng när jag kommer hem?” frågade han.

“jag är bara ovanligt klantig , antar jag.” han skrattade.

Han la sin hand på min mage och jag grimaserade.

“gör det ont?” frågade han och tog bort handen.

“lite , han slog hårt…” sa jag.

Justin drog upp min tröja och det var ett stort tydligt blåmärke.

Han suckade och blundade. “förlåt…” viskade han.

“för vadå ? Justin du har inte gjort något…” sa jag chockat.

“det är mitt fel att du ligger här..” sa han , han hade tårar i ögonen.

Jag trodde inte mina öron , skojjade han eller ?

“nej det är det inte” sa jag och försökte resa mej upp.

Han tog min hand och nickade. “jo det är mitt fel..”

“hur kan det vara det ?!” frågade jag, jag lät både ledsen och chockad.

“det var jag som gjorde dej gravid , jag var inte tillräckligt försiktig… förlåt…” sa han. Jag tog hans hand och log.

“Justin , det var ju inte ditt fel , det var vi som inte var försiktiga , inte du…” sa jag.

jag smekte hans kind och bad honom att lägga sig bredvid mej.

“Justin , om du inte vill att vi behåller barnet så kan vi ju adoptera bort det…” jag skakade på rösten när jag sa det. 

“nej , jag vill ha honom eller henne , jag skulle inte kunna leva utan babyn eller dig. Ni är mitt liv!” sa han och kysste mej.

Precis då kom Ryan och Chaz in.

“oj förlåt , vi kan komma tillbaka senare …” flinade Ryan.

“vad behöver ni ? En halvtimme?” retades Chaz.

Vi skrattade och dom satte sig i soffan, Justin höll om mej.

“mår du bättre nu?” frågade Chaz .

Jag nickade och log.

Justins mobil ringde.

“hallå?” sa han. “vem är du?….. Jag känner inte dej… nej … jo, ja… nej … ja , nu… nej tyvärr … Tyra förlåt men jag har tjej och du är patetisk… nej … var snäll och ring inte igen…” han la på.

“hur fick Tyra ditt nummer ?” frågade jag argt.

“jag har ingen aning…” svarade han chockat.

“hon kommer att ringa igen..” sa jag

“jag vet …” sa han och började slå ett nummer.

“vem ska du ringa?” frågade jag.

“mamma, jag ska byta nummer…” han log mot mej och pussade mej på pannan.

“hur mår babyn då ?” frågade Ryan som suttit tyst ett tag. 

“jag tror att han eller hon mår bra … som har världens perfektaste mamma…” sa Justin . Jag skrattade åt honom.

“du menar väl världens mest perfekta pappa?” frågade jag och han kysste mej.

“jag älskar dej.” viskade han och kysste mej igen.

“ja vi hör dej ändå Justin , du behöver inte viska…” skrattade Chaz


___________________________________________________________________


orkade nt vänta på en kommentar till. ;)

här har ni del 32.


ENJOY !


/ elin

 
 
Ingen bild

Jenny

14 januari 2011 18:39

Heej, jag är typ konstig eller något men jag är helt besatt av denna "historia" eller vad man ska säga :P
Vill bara ha mer,mer och mer!!
Vill aldrig att det ska ta slut!!
Men hur många avsnitt kommer det bli??<3

Kramar från mig:-)

Bieberlicious

15 januari 2011 14:32

gud vad kul att du tycker det! :)
jag tror det är 43 delar, men sen får du inte sluta läsa för det kommer en ny sen ;) !

 

Bieberlicious

15 januari 2011 14:30

;) !

 
Ingen bild

Wiizz

14 januari 2011 20:27

Ibland börjar jag gråta för jag kollar på eran blogg! Jag älskar eran blogg o såklart JB!! Tack för en underbar blogg!<33

Bieberlicious

15 januari 2011 14:30

awww (':

vad roligt att du tycker det!
det är så lite, tycker om alla fina läsare. det är ju ni som är underbara! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bieberlicious - 6 januari 2012 15:28

HEJ ALLA FINA !   helt otroligt att det fortfarande är folk som kollar in här :o men som det ser ut nu så kommer vi inte fortsätta här :(    Det jag ville att ni skulle få veta är att vi söker bloggare till våran novellblogg (bieberprank.blog...

Av Bieberlicious - 1 augusti 2011 00:15

    Shit vad liten den blev :oo men iaf kika in på bloggen :) uppdaten har vart sämst en vecka nu men kommer bli bra snart igen :)   www.bieberprank.blogg.se checka !   xoxo Julia&Gaby ...

Av Bieberlicious - 12 juli 2011 14:21

ALLA GÅR IN PÅ YOUTUBE OCH GILLAR BABY MUSIKVIDEON! ALLA HATERZ VINNER SNART! DET FÅR INTE HÄNDA! ALLA GÖR DETTA NUUUUU! SÄTT FART! ÖKA ÖKA ÖKA!!!     SER NI!? DOM VINNER OCH DET FÅR ABSOLUT INTE HÄNDA! KOM IGEN NU!!    // elin  ...

Av Bieberlicious - 11 juli 2011 17:05

  Grattis One Time Videon som vart ute på youtube i 2 år nu för några dagar sen!      hoppas ni vart nöjda med inlägg nu, nu ska jag ut oh bada i min pool! ha det gött, för det ska jag! ;)    puss&kram så hoppas jag vi hörs lite oftare...

Av Bieberlicious - 11 juli 2011 17:00

Someday kommer att kunnas köpa i åhlens i höst. Men exakt när vet jag inte. varför jag vet det är för att jag har skickat in / frågat olika affärer som kicks, H&M, åhlens m.m och tillslut svarade åhlens på min fråga!  jag ser att vissa bloggar ta...

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards