justindbblogg

Direktlänk till inlägg 13 januari 2011

Never Say Never - Del 30

Av Bieberlicious - 13 januari 2011 20:08

 

Del 30

(Gaby, två veckor efter)

Justin skulle snart komma hem , det var bara en dag kvar av längtan efter honom.

Jag var ute och gick när jag kände att någon gick efter mej , jag vände mig om men det var ingen där.

Jag tog upp min mobil för att ringa Justin. Han svarade inte .

Jag ringde Caitlin , hon svarade inte heller .

Christian ! Tänkte jag och slog hans nummer .

“hej det är Christian….” hördes en röst i telefonen.

“åh hej…” sa jag snabbt

“…jag kan tyvärr inte ta det här telefon samtalet just nu , om det är viktigt lämna ett meddelande efter tonen, så ska jag ringa upp, så fort jag kan….”

Jag la på… vem skulle jag ringa ? Jag visste att Chaz och Ryan var och bowlade.

Dom hade frågat om jag ville följa med men jag valde att stanna hemma.

Jag hade blivit bra kompis med dom nu , vi hade umgåtts ganska mycket.

Jag hade inte sett till min brorsa alls , och min pappa hade jobbat för det mesta.

Jag la ner mobilen igen , och kände att någon kom närmare mej.

Jag kände hur personen tog tag i min axel, nu var det över , jag vände mig om.

Jag suckade av lättnad när jag såg att det var Tom min bror.

“åh hej…” sa jag och han nickade kort som svar.

“vad är det?” frågade jag chockat. Han tog fram sin mobil

“vafan är det här ?!” frågade han och visade upp en bild på displayen .

Det var en bild på mej och Justin, en av bilderna då Justin håller sina händer på min mage. “vad menar du ?” jag försöket klistra fast min pokerface.

Jag var dålig på att ljuga.

“men tror du att jag är dum i huvet eller ?” frågade han argt.

“jag vet inte vad du pratar om!” väste jag

“är du inte gravid ?” frågade han chockat men fortfarande argt.

Jag skakade på huvudet. visst jag var tjock men jag hade ju en jacka på mej…

“bra så om jag skulle göra såhär…” han slog mej hårt i magen. “… så skulle det inte göra något…”

Jag tog mej för magen.” va i helvete gör du ?!” skrek jag.

“så du är gravid ?” sa han argt

Jag började gå ifrån honom , jag mådde illa , tänk om det hade hänt något med barnet.

Han gick efter mej . “vart ska du ?” frågade han argt och tog tag i mej.

Det kändes precis som den där gången när Tyra gjorde illa mej , innan jag träffade Justin. “bort från dej…” väste jag.

Han slog mej hårt i ansiktet. “sluta…” sa jag .

Han höll i mej hårt men sprang iväg när han såg en bil.

Jag föll ihop på marken , bena bar mej inte längre.

Jag hörde hur bilen stannade , hur bildörrarna öppnades, fotsteg som kom närmare.

“fort Ryan ,ring ambulansen!” sa en tjej röst . “Chaz ring Justin… han borde få veta om det här..” fortsatte hon.

Hon gick fram till mej . “hör du mej.” frågade hon med lugn röst.

Jag öppnade ögonen och så att det var Ryans tjej , jag hade glömt hennes namn.

Ryan stod en bit bort och pratade med någon.

Chaz stod lite närmare och jag hörde tydligt hur han försökte lugna ner Justin.

Jag nickade och slöt ögonen , det kändes som om allt bara hade varit en dröm.

Tänk om det var det.. Jag blev orolig men jag kunde inte öppna ögonen…
 

 
 
Julia Henriksson Bieber

Julia Henriksson Bieber

13 januari 2011 20:58

Guuuud vad bra:DDDD hur många delar e det kvar???
När denna e färdig....kommer det en novell till då???

http://Montessorigirl.bloggagratis.se

Bieberlicious

14 januari 2011 15:18

det finns 50 delar ;) och ja det gör det :)

 
sagiis

sagiis

13 januari 2011 21:02

ÄR HAN GALEN?!

MEEERA!!!!!!!!!!!!!!!!!

p.s er blogg äger

http://sagiis.bloggplatsen.se

Bieberlicious

14 januari 2011 15:17

tack :)

 
Ingen bild

berri

13 januari 2011 21:23

skiiiiiiit bra :)
meeer måste det komma :)

 
Sini

Sini

13 januari 2011 21:23

Kan nästa komma senare ikväll?

http://reedheart.blogg.se

 
Ingen bild

anna

13 januari 2011 23:39

omg vad spännande, den här novellen är skitbra, snälla skriv många fredag-söndag :D

 
Julia ♥

Julia ♥

14 januari 2011 14:45

SÅ JÄVLA BRA !! OMG JÄVLA TOM !! :( HOPPAS JUSTIN KOMMER SNART ! MEEEEEEEER ♥

http://juliasworld.bloggplatsen.se

 
MirandazBieber

MirandazBieber

14 januari 2011 16:12

SKIIT BRA!! Hoppas Barnet klarar sig eller att det var en dröm!!:) En till ikväll SNÄLLA!!!!<3 ÄLSKAR NOVELLEN!!<33333

http://minbieber.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bieberlicious - 6 januari 2012 15:28

HEJ ALLA FINA !   helt otroligt att det fortfarande är folk som kollar in här :o men som det ser ut nu så kommer vi inte fortsätta här :(    Det jag ville att ni skulle få veta är att vi söker bloggare till våran novellblogg (bieberprank.blog...

Av Bieberlicious - 1 augusti 2011 00:15

    Shit vad liten den blev :oo men iaf kika in på bloggen :) uppdaten har vart sämst en vecka nu men kommer bli bra snart igen :)   www.bieberprank.blogg.se checka !   xoxo Julia&Gaby ...

Av Bieberlicious - 12 juli 2011 14:21

ALLA GÅR IN PÅ YOUTUBE OCH GILLAR BABY MUSIKVIDEON! ALLA HATERZ VINNER SNART! DET FÅR INTE HÄNDA! ALLA GÖR DETTA NUUUUU! SÄTT FART! ÖKA ÖKA ÖKA!!!     SER NI!? DOM VINNER OCH DET FÅR ABSOLUT INTE HÄNDA! KOM IGEN NU!!    // elin  ...

Av Bieberlicious - 11 juli 2011 17:05

  Grattis One Time Videon som vart ute på youtube i 2 år nu för några dagar sen!      hoppas ni vart nöjda med inlägg nu, nu ska jag ut oh bada i min pool! ha det gött, för det ska jag! ;)    puss&kram så hoppas jag vi hörs lite oftare...

Av Bieberlicious - 11 juli 2011 17:00

Someday kommer att kunnas köpa i åhlens i höst. Men exakt när vet jag inte. varför jag vet det är för att jag har skickat in / frågat olika affärer som kicks, H&M, åhlens m.m och tillslut svarade åhlens på min fråga!  jag ser att vissa bloggar ta...

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards