justindbblogg

Direktlänk till inlägg 8 januari 2011

Never Say Never - Del 22

Av Bieberlicious - 8 januari 2011 19:15

 

Del 22
(Gaby)
När vi kom hem till Justin, ringde jag till pappa och sa att jag skulle flytta hem till Justin, han blev såklart lite arg , men han skulle säkert komma över det.
Jag och Justin la oss på hans säng och kollade upp i taket.
Vi sa ingenting, efter en stund mådde jag riktigt illa och rusade in i badrummet.
Jag kastade mej över toaletten och han precis dit innan jag spydde, jag hörde att Justin reste sig upp och ställde sig bakom mej.
Han hjälpte mej upp och höll mej runt magen, jag blev chockad.
Trodde han att jag var gravid?
Jag kollade konstigt på honom. “Justin, jag är inte Gravid…”
Han log och kramade om mej. “jo, det sa dom på sjukhuset illa fall.”
Jag stelnade till och stirrade ner på min mage och sen på Justin.
“du skojar va?” sa jag tyst och långsamt.
Han skakade på huvudet, jag började gråta, jag visste inte varför.
Jag var så chockad. “snälla säg att du skojade med mej..” grät jag.
“jag skojar…” sa Justin. “du måste mena det.” sa jag
“det kan jag inte.” sa han. Jag grät och kramade honom hårt.
“jag kan inte ta hand om ett barn, jag är bara 17!” sa jag.
“du är mognare än många andra 17 åringar.” sa han och pussade mej på pannan.
Han tog min hand och vi gick och satte oss på hans säng.
“jag kan inte göra det här! Det kommer inte att gå! Justin snälla säg att jag drömmer!” sa jag och kände hur paniken steg.
“jag älskar dej” sa Justin och kramade om mej.
Jag suckade och försökte samla mej. “jag älskar dej också.” sa jag.
“jag vet att det kom som en chock, det gjorde det för mej också.. Men jag tror på dej, jag tror på oss, vi kan göra det här” sa han och han lät övertygad.
“Jag är rädd…” sa jag. “det är jag med.” sa han och tog min hand.
jag la den andra handen på min mage. “kan vi göra det här ?” frågade jag.
Han nickade. “jag tror att du skulle bli världens bästa… och snyggaste mamma.” sa
han. Jag log. “ska vi berätta det för någon ?” frågade jag och kysste honom.
“om du vill..” sa han och log.
“vilka vet om att du och jag har… ehm gjort det där?” frågade jag.
“ehm… pappa.. Erin och Christian…” sa han.
“ska vi berätta för Christian och Caitlin?” frågade jag.
“om du vill det.” svarade han och pussade mej.
Jag och Caitlin hade kommit bra överens de senaste dagarna och jag hade pratat ganska mycket med Christian också.
Vi gick ner till gästhuset där Christian och Caitlin var.
“tjena” sa Christian som var djupt koncentrerad i tv spelet han spelade.
“vi måste berätta en sak..” sa Justin.
“vadå ?” frågade som samtidigt och vände sig mot oss.
“innan jag åkte hem till mamma… så ehe.. Låg vi med varandra och hon råkade bli gravid…” sa han.
Både Christian och Caitlin stirrade på oss.
“du skojar va?” frågade Caitlin.
Justin skakade på huvudet och log.
“Grattis!” sa Christian.
______________________________________________________________________

 

Nu måste vi få MINST 5 komentarer innan vi lägger ut nästa del ;)

// Julia

 
 
MirandazBieber

MirandazBieber

8 januari 2011 19:39

Jag tror hon blir en jätte bra mamma! :) ÄLSKAR NOVELLEN + BLOGGEN!!<3

http://minbieber.blogg.com

 
ein

ein

8 januari 2011 20:11

MER, MER, MER ! :D
<3

http://elinhaakenstad.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

claudia iuliana bieber

8 januari 2011 20:21

omg omg, mer, :O
sjukt bra ! :D

 
Ingen bild

jag :)

8 januari 2011 20:30

Gilla :D

 
Ingen bild

Lisa

8 januari 2011 20:44

MEER!

 
sagiis

sagiis

8 januari 2011 23:44

MERA JAG ÄLSKAR DEN HÄRA NOVELLEN!!!!!!!!!!!!Den är bäääääst! (Y)

http://sagiis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bieberlicious - 6 januari 2012 15:28

HEJ ALLA FINA !   helt otroligt att det fortfarande är folk som kollar in här :o men som det ser ut nu så kommer vi inte fortsätta här :(    Det jag ville att ni skulle få veta är att vi söker bloggare till våran novellblogg (bieberprank.blog...

Av Bieberlicious - 1 augusti 2011 00:15

    Shit vad liten den blev :oo men iaf kika in på bloggen :) uppdaten har vart sämst en vecka nu men kommer bli bra snart igen :)   www.bieberprank.blogg.se checka !   xoxo Julia&Gaby ...

Av Bieberlicious - 12 juli 2011 14:21

ALLA GÅR IN PÅ YOUTUBE OCH GILLAR BABY MUSIKVIDEON! ALLA HATERZ VINNER SNART! DET FÅR INTE HÄNDA! ALLA GÖR DETTA NUUUUU! SÄTT FART! ÖKA ÖKA ÖKA!!!     SER NI!? DOM VINNER OCH DET FÅR ABSOLUT INTE HÄNDA! KOM IGEN NU!!    // elin  ...

Av Bieberlicious - 11 juli 2011 17:05

  Grattis One Time Videon som vart ute på youtube i 2 år nu för några dagar sen!      hoppas ni vart nöjda med inlägg nu, nu ska jag ut oh bada i min pool! ha det gött, för det ska jag! ;)    puss&kram så hoppas jag vi hörs lite oftare...

Av Bieberlicious - 11 juli 2011 17:00

Someday kommer att kunnas köpa i åhlens i höst. Men exakt när vet jag inte. varför jag vet det är för att jag har skickat in / frågat olika affärer som kicks, H&M, åhlens m.m och tillslut svarade åhlens på min fråga!  jag ser att vissa bloggar ta...

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards