justindbblogg

Direktlänk till inlägg 6 januari 2011

Never say never - del 18

Av Bieberlicious - 6 januari 2011 11:58

Del 18

(Gaby, tv veckor efter)
två veckor efter att Justin hade åkt kunde jag hantera det bättre. Han brukade prata med mej på kvällarna tills att jag somnade och han brukade skicka gulliga sms till mej på dagarna jag skickade såklart gulliga sms tillbaka.
Jag saknade honom men han gjorde det lättare för mej och för honom själv.
Jag gick till skolan som vanligt och jag hade lyckats undvika Tyra så gott det gick men fick ofta arga blickar från henne , Sam som numera var med Tyra ignorerade jag.
Jag ville inte prata med henne alls jag ville inte ha med henne och göra.
Jag hade matte första lektionen , det gick trögt.. Men jag räknade några tal.
Det var fysik efter och jag kunde inte koncentrera mej.
Det snurrade i huvet. Jag hade lunch efter . Jag åt aldrig i skolan , jag åt efter istället.
Jag ringde till Justin på lunchen han hade haft konsert på kvällen innan och låg och sov men han blev ändå glad att jag ringde.
Han berättade om galna fans . Jag skrattade åt honom. Han hade fått klättrat in i bakluckan för att fansen inte ville att han skulle åka.
Efter en stund la vi på och jag gick till min lektion, det var idrott jag mådde illa så jag var inte med.
Efter så slutade vi , vi hade korta dagar onsdag , torsdag och fredag.
Jag gick hem och satte mej vid datorn, jag hade fått lite random vänförfrågningar på facebook , jag visste inte vilka det var…
Jag hade fått massor av mail också. Det stod t.ex : är du ihop med Justin Bieber?
Kan du fråga Justin om han kan sjunga på våran bal? Hur träffades du och Justin?
Och massa annat jag visste inte vad jag skulle svara så jag tänkte svara lite senare.
Jag var uttråkad och visste inte vad jag skulle göra så jag gick in på min Youtube.
Jag hade fått ett mail från Christian, han berättade att jag var det ända som Justin pratade om och att han tyckte att jag skulle komma och hälsa på snart.
Han verkade jätte snäll.
Jag kollade igenom lite gamla klipp och skrattade ganska mycket åt dom.
Jag kollade igenom massor av videos med Justin , Christian och Caitlin.
Lyssnade på musik… jag hade jätte tråkigt så jag bestämde mej för att gå ut med våran hund.
När jag kom ner satt pappa på golvet bredvid henne (hunden) och klappade henne.
“vad är fel ?” frågade jag. Pappa suckade . “hon är sjuk och ska avlivas, veterinären säger att hon kommer att lida mindre då..”
Jag stelnade till Jag hade inte bara förlorat min mamma , min bästa vän , min Justin (just nu) utan nu skulle jag förlora den enda som alltid funnits för mej.
Jag blev jätte ledsen. “när ?” frågade jag.
“imorgon” svarade pappa kort och gick. “jag måste till jobbet.” sa han
Jag satt hos min enda vän jag ville vara hos henne tills att hennes tid var ute.
Imorgon skulle jag följa med till veterinären och vara vid hennes sida.
Jag suckade och hon la sitt huvud i mitt knä hon andades tungt och jag klappade henne. “det kommer att bli bra, du kommer slippa allt lidande.” sa jag till henne som att hon skulle bli bättre av det..
Jag kramade henne och kollade på klockan den var halv tio och jag var jätte trött.
Jag bar upp henne på mitt rum och hon fick sova i min säng med mej på natten.
Dagen efter grät jag hela dagen , min bror syntes inte till någonstans.


_____________________________________________________________


MINST 5 KOMMENTARER ANNARS INGEN I KVÄLL O DET VILL NI VÄL ? ;)



bieber pussar /gabriella

 
 
sagiis

sagiis

6 januari 2011 13:10

MER

http://www.sagiis.bloggplatsen.se

 
Julia ♥

Julia ♥

6 januari 2011 17:59

Jättebra !! OMG ÄR HON GRAVID NU?! ;(( Hoppas Justin kmr tbx när hon säger det till honom !! stackars hunden oxå !! meeeer ! ♥

http://juliasworld.bloggplatsen.se

 
Nattha

Nattha

6 januari 2011 20:12

MER

http://natthah.blogg.se

 
Ingen bild

Linnea

6 januari 2011 22:58

mer :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bieberlicious - 6 januari 2012 15:28

HEJ ALLA FINA !   helt otroligt att det fortfarande är folk som kollar in här :o men som det ser ut nu så kommer vi inte fortsätta här :(    Det jag ville att ni skulle få veta är att vi söker bloggare till våran novellblogg (bieberprank.blog...

Av Bieberlicious - 1 augusti 2011 00:15

    Shit vad liten den blev :oo men iaf kika in på bloggen :) uppdaten har vart sämst en vecka nu men kommer bli bra snart igen :)   www.bieberprank.blogg.se checka !   xoxo Julia&Gaby ...

Av Bieberlicious - 12 juli 2011 14:21

ALLA GÅR IN PÅ YOUTUBE OCH GILLAR BABY MUSIKVIDEON! ALLA HATERZ VINNER SNART! DET FÅR INTE HÄNDA! ALLA GÖR DETTA NUUUUU! SÄTT FART! ÖKA ÖKA ÖKA!!!     SER NI!? DOM VINNER OCH DET FÅR ABSOLUT INTE HÄNDA! KOM IGEN NU!!    // elin  ...

Av Bieberlicious - 11 juli 2011 17:05

  Grattis One Time Videon som vart ute på youtube i 2 år nu för några dagar sen!      hoppas ni vart nöjda med inlägg nu, nu ska jag ut oh bada i min pool! ha det gött, för det ska jag! ;)    puss&kram så hoppas jag vi hörs lite oftare...

Av Bieberlicious - 11 juli 2011 17:00

Someday kommer att kunnas köpa i åhlens i höst. Men exakt när vet jag inte. varför jag vet det är för att jag har skickat in / frågat olika affärer som kicks, H&M, åhlens m.m och tillslut svarade åhlens på min fråga!  jag ser att vissa bloggar ta...

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards