justindbblogg

Direktlänk till inlägg 5 januari 2011

"Visste du att...?"

Av Bieberlicious - 5 januari 2011 14:54

  

En gång skrek en hater att han hatade Justin, han vände sig om och gjorde en släng kyss.

·Justin: "Jag hade inte så många vänner i skolan, killarna var avundsjuka på mig."

·Justin tycker att han är en bra på att kyssas.

·Justin: " Vissa killar sårar tjejers känslor för att dom tror att dom är coola, jag är inte som dom."

·En gång frågade ett fan om hon kunde få ta en bild med honom och han sa nej, sen ångrade han sig så han frågade om hon ville bowla.♥

·Justin pratar i sömnen, han brukar säga saker som "Nej, vänta, sluta."

·Justin om sina haters: "Jag vet att ni hatar mig, det vet jag. Men inse det... jag är bättre än er."

·Justin har sagt att det första video klippet någonsin på honom som hamna på youtube, var en video när han slogs i skolan och några filmade det.

·Justin: Jag vill ha en son före en dotter så att min son kan skydda min dotter.

·När Justin möter fans tittar han in i deran ögon för att se om hon är "den rätta".♥

·Justin tycker att det är sexigt när tjejer biter sig i läppen.

·Justin och Ryan gjorde en video när dom dansade till "Single ladies", dom tog bort den innan för många hade sett den.

·Justin: "Om jag fick en önskan skulle det vara att alla mina fans skulle känna sig vackra, för det är dom. ♥

·Justins nya låt "Pray" har fått många haters förstå att han inte är så dålig efter allt.

·Justin sa en gång att han tycker att hans hår är snyggare än Robert pattinsons.


// Julia

 
 
julia

julia

5 januari 2011 15:44

hhaha den översta va bäst :P
jag vill se videon när dom dansar :c

http://juliagustafsson.devote.se

 
Julia ♥

Julia ♥

5 januari 2011 16:00

HAHA är inget fan men han är charmig ändå lixom haha :) Jättekul att läsa sånt här, seriöst ! ♥ skriv gärna fler :D

http://juliasworld.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Rebecca

5 januari 2011 18:56

(Justin) " Puss puss, älskar dig också" Haha!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bieberlicious - 6 januari 2012 15:28

HEJ ALLA FINA !   helt otroligt att det fortfarande är folk som kollar in här :o men som det ser ut nu så kommer vi inte fortsätta här :(    Det jag ville att ni skulle få veta är att vi söker bloggare till våran novellblogg (bieberprank.blog...

Av Bieberlicious - 1 augusti 2011 00:15

    Shit vad liten den blev :oo men iaf kika in på bloggen :) uppdaten har vart sämst en vecka nu men kommer bli bra snart igen :)   www.bieberprank.blogg.se checka !   xoxo Julia&Gaby ...

Av Bieberlicious - 12 juli 2011 14:21

ALLA GÅR IN PÅ YOUTUBE OCH GILLAR BABY MUSIKVIDEON! ALLA HATERZ VINNER SNART! DET FÅR INTE HÄNDA! ALLA GÖR DETTA NUUUUU! SÄTT FART! ÖKA ÖKA ÖKA!!!     SER NI!? DOM VINNER OCH DET FÅR ABSOLUT INTE HÄNDA! KOM IGEN NU!!    // elin  ...

Av Bieberlicious - 11 juli 2011 17:05

  Grattis One Time Videon som vart ute på youtube i 2 år nu för några dagar sen!      hoppas ni vart nöjda med inlägg nu, nu ska jag ut oh bada i min pool! ha det gött, för det ska jag! ;)    puss&kram så hoppas jag vi hörs lite oftare...

Av Bieberlicious - 11 juli 2011 17:00

Someday kommer att kunnas köpa i åhlens i höst. Men exakt när vet jag inte. varför jag vet det är för att jag har skickat in / frågat olika affärer som kicks, H&M, åhlens m.m och tillslut svarade åhlens på min fråga!  jag ser att vissa bloggar ta...

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards