justindbblogg

Alla inlägg under februari 2011

Av Bieberlicious - 26 februari 2011 21:22

  

naww.. vad sött ! :D <3


we love u justin bieber !


bieberlove // elin

Av Bieberlicious - 26 februari 2011 11:55

först ska jag säga förlåt för att jag inte bloggade igår, men jag hade verkligen inte tid! och julia var på fest och kunde inte lägga ut så mycket, och som ni kanske har märkt bloggar inte gaby här, eller hon har ju inte gjort det på flera, flera veckor tyvärr. men det är så att hon har haft det lite jobbigt och mått lite anmält dåligt eller så, så det är därför. men såfort hon känner för det så bloggar hon här igen! men hon har absolut inte slutat. så ni förstår, det blir lite stressigt för bara julia oh mej nu att hålla bloggen uppe, men vi har ju fina läsare som hjälper oss, så fortsätt att kommentera, snälla, kan ni inte försöka kommentera lite till? andra bloggar får vid 20 - 100 kommentarer till nästan varje inlägg. och vi har mellan 40 - 80 läsare varje dag och får inte så många. skulle vara jättegulligt om ni kunde hjälpa oss med kommentarer!! ;) 

  

en bild på gaby, mej oh julia, gaby först från vänster, sen jag, sen julia. 


är ni med bloggar sugna på länkbyte så säg bara till! vi kan länkbyta alla, om ni länkar oss! :DDD 




glöm inte det där med kommentarerna! 


Bieberlove // elin

Av Bieberlicious - 25 februari 2011 01:18

-          Nej…Jag älskar det du gjorde , det betyder nåt enormt för mej , jag vet inte hur jag ska kunna tacka dej! Hur ska jag nånsin kunna göra något liknande tillbaka, sa hon och såg lite ledsen ut.

-          Jag har allt jag vill ha, jag har DEJ och det räcker för mej. Vi  satt i sanden och kysste varandra. Det kan inte bli bättre jag älskar henne hon älskar mej. Vad mer kan man begära? …


 _________________________________________________
_______________________


CaraaaaaaMy Sweet Mistakes


Del 21

 

Julias perspektiv

 

När han sa att han älskade mej så kändes det som en sten lättade från mitt hjärta , att älska någon och inte veta om den älskar en tillbaka är jobbigt , riktigt jobbigt. Nu när jag fått reda på hur han kände för mej och det han sa gjorde mej så grymt glad. Jag kände att jag bara ville skrika men då skulle han ju tycka att jag var konstig så jag skrek inombords , allt kändes så jävla rätt , jag har aldrig trott på kärlek efter mitt senaste förhållande. Men med Justin känns allt så himla bra. Han är verkligen helt underbar.


-          Ska vi gå tillbaka till dom andra? Frågade han plötsligt och kysste mej på kinden.

-          Okej, svarade jag och log mot honom.


Han reste sej upp och sedan sträckte han ut sin han och skulle dra upp mej men istället drog jag ner honom på mej fast det va ju inte meningen att han skulle landa på mej utan jag tänkte att han skulle landa på sidan om mej liksom, men fel hade ju jag. Han landade mitt på min mage och det gjorde faktiskt lite ont men jag får ju skylla mej själv.


-          hahha älskling du får allt skylla dej själv , sa Justin precis som om han hade läst mina tankar.

-          Ja , jag antar det , men skulle du snälla kunna gå av , asså jag kan inte andas hehe, sa jag och skrattade åt mej själv.

-          Nepp , jag kommer ligga här med dej , sa han och log

-          HAHAHAH misstolk Justin

-          Det beror ju på vad man tänker på , sa han och flinade mot mej.

Sen kysste han mej länge och passionerat, jag kysste såklart tillbaka och han avslutade kyssen och började kyssa mej ner mot halsen och stannade mitt på halsen och började suga lite lätt och sedan började det göra lite ont men jag brydde mej inte så mycket. Han slutade suga och började kyssa mej uppåt igen och slutade vid mina läppar. Vi kysstes länge och jag kände hur det började resa sej där nere på honom och jag blev genast lite mer upphetsad. Han drog av min tröja och då slog det mej , vi är på en strand, vi har varit tillsammans i drygt två dagar , det känns inte rätt och Justin skulle fatta om jag sa det.


-          Justin , jag vet inte , vi har liksom bara varit tillsammans  i två dagar och plus att vi är på en strand och jag tror inte att jag är redo än, sa jag generat och tittade bort.

-          Älskling jag blir bara glad av att höra att du kan säga ifrån och du har faktiskt rätt vi är på en strand och vi har bara varit tillsammans i två dar, och jag vet inte heller om jag är säker på det här, men det här va ju mysigt der vi gjorde, sa han och log ett sexigt leende.

-          Haha , du tycker det va? Sa jag och tog upp min tröja för att sätta på mej den.

-          Ja , vem skulle inte tyckt ? sa han och såg frågandes på mej.

-          Du är för söt du älskling , sa jag och pussade honom på näsan.

-          Kom nu så går vi tillbaka till dom andra , sa han och tog min hand och vi började gå bort mot elden och filtarna.

-          Va fan har du på halsen Julia? Frågade Elin och dom andra fnissade

-          Va ? jag har väl inget på halsen? Frågade jag förvirrat.

-          Jag tror jag sög lite fööör hårt , viskade Justin i mitt öra.

-          VA? NEJ!! Säg att du skojjar ? sa jag och kollade på Justin som kollade både lite generat och ledset ner i sanden.

-          Förlåt , älskling, sa han och kollade bedjande på mej.

-          Ja , men du kommer få igen…plus att min mamma inte gillar sugmärken, sa jag och flinade mot Justin.

-          Ojjdå hehe , sa han och såg nervös ut.

-          Vaddå har du haft många? Sa Chaz och stirrade konstigt på mej.

-          Typ…mitt ex gjorde massa sugmärken på mej utan att jag typ brydde mej , eller jag tänkte inte på det och då typ fortsatte han och jag vågade inte riktigt säga ifrån , jag kollade snabbt mot Elin och som kollade på mej som att jag skulle fortsätta. Alltså han våldtog mej en gång och han sa att om jag skulle gå till polisen skulle han typ mörda mej och om jag gjorde slut skulle han typ göra samma sak, så jag bara lät honom hålla på och han fortsatte våldta mej och slog mej och en gång när han kom hem till mej så höll han på och precis när han stoppade in ”den” så kom mamma hem , jag hörde det men inte han, hon öppnade försiktigt dörren och såg mej gråtandes och han på , han hade fortfarande inte märkt henne så hon sprang fort ner och ringde polisen så dom kom och lyckades fånga honom och han åkte dit för våldtäckt och misshandel och vi trodde allt va lugnt men inte då , en månad senare så mördas min pappa och det blev så jobbigt så jag tänkte ta livet av mej men stannade kvar här på jorden på grund av mina bästa vänner , sa jag och pekade mot Elin och Gab dom log mot mej…

 _________________________________________________
____________

Förlåt för tråkig del men hoppas det duger är grymt trött så ska sova nu!

vet inte om det kommer nån del imrg för jag ska ha fest med en kompis och det är lite att fixa på dan ;)

 

// Julia

Av Bieberlicious - 24 februari 2011 20:48

heej! 


vill ni se lite av mitt rum? jag har lite över 80 bilder på mitt rum, och jag har lite bilder idag på datan, vill ni se lite eller? ;) 

här harn ni en bild iaf! ;dd <3


  

sisådär, så underbart kan man faktiskt leva! ;) 

tänk er, vart man en kollar så finns han där! det är faktiskt riktigt kul, fast ibland är han lite läskig, i mörkret, för hans ögon bara kollar på mej då. haha! tur att han inte bits o: 


bieberlove // elin

Av Bieberlicious - 24 februari 2011 17:53

han är så söt när han säger ''i close my eyes for rest of this shiet.'' , sen klarade han knappt nånting! så söt ! ;) 


// elin

Av Bieberlicious - 24 februari 2011 15:56

  

I somras var det Kim Kardashian, 30, som var 16-åriga Justin Biebers drömdejt, och nu har han prövat lyckan hos ytterligare en äldre Hollywood-stjärna –Rihanna.

När de två artisterna satt bredvid varandra under en basketmatch i NBA-ligan på Rihannas 23-årsdag i söndags såg Justin sin chans att försöka charma sig till en dejt med den rödhåriga skönheten.

— Ja, jag bjöd ut henne, erkände han senare i en intervju med talkshow-värdinnan Chelsea Handler.

— Det gick inte så bra eftersom jag inte är med henne. Jag bjöd ut henne och hon svarade typ: ”Du är för ung”, berättar Justin.

Vad påstådda flickvännen Selena Gomez tycker om Justins flirtande återstår att se…



YEESSSSSSSS !!!! DET VART INTE SÅ NU ! WIHOO !! ;D 



// elin

Av Bieberlicious - 24 februari 2011 15:51

   

Justin Bieber har visat att trots sin berömmelse, så kontrollerar hans mamma fortfarande hans fickpengar!

Den 16-åriga sångaren har sagt att som de flesta tonåringar så får han veckopeng, men när den är borta, så är den borta. 
Han säger till The Sun: "Jag har bara ett kreditkort som gör att jag kan spendera en viss summa pengar varje månad. 
Om jag når gränsen efter den första veckan, kan jag inte köpa mer grejer tills månaden är över. så har Min mamma kontroll över det. " 


Han tillade att hans mor, Pattie Mallette, också har starka åsikter om att underkläder kastas på scenen på hans konserter. 

Han förklarade: "Min mamma tycker inte om när det händer. Ibland har de telefonnummer skrivet på dem. Jag vet inte vad som händer med dem. "



fuck vad jobbigt ! (texten fortfarande) 



 Bieberlove / elin 

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards