justindbblogg

Direktlänk till inlägg 26 februari 2011

det är vi som är beliebrs !

Av Bieberlicious - 26 februari 2011 11:55

först ska jag säga förlåt för att jag inte bloggade igår, men jag hade verkligen inte tid! och julia var på fest och kunde inte lägga ut så mycket, och som ni kanske har märkt bloggar inte gaby här, eller hon har ju inte gjort det på flera, flera veckor tyvärr. men det är så att hon har haft det lite jobbigt och mått lite anmält dåligt eller så, så det är därför. men såfort hon känner för det så bloggar hon här igen! men hon har absolut inte slutat. så ni förstår, det blir lite stressigt för bara julia oh mej nu att hålla bloggen uppe, men vi har ju fina läsare som hjälper oss, så fortsätt att kommentera, snälla, kan ni inte försöka kommentera lite till? andra bloggar får vid 20 - 100 kommentarer till nästan varje inlägg. och vi har mellan 40 - 80 läsare varje dag och får inte så många. skulle vara jättegulligt om ni kunde hjälpa oss med kommentarer!! ;) 

  

en bild på gaby, mej oh julia, gaby först från vänster, sen jag, sen julia. 


är ni med bloggar sugna på länkbyte så säg bara till! vi kan länkbyta alla, om ni länkar oss! :DDD 




glöm inte det där med kommentarerna! 


Bieberlove // elin

 
 
Wilma

Wilma

26 februari 2011 12:10

Jag länkar gärna er på min blogg, för såklart jag ska länka en av mina favvobloggar:P

http://wilmiz.bloggplatsen.se

Bieberlicious

26 februari 2011 21:13

ska vi köra på ett länkbyte då ? :)

 
Wilma

Wilma

27 februari 2011 19:11

Jao de kan vi:P

http://wilmiz.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bieberlicious - 6 januari 2012 15:28

HEJ ALLA FINA !   helt otroligt att det fortfarande är folk som kollar in här :o men som det ser ut nu så kommer vi inte fortsätta här :(    Det jag ville att ni skulle få veta är att vi söker bloggare till våran novellblogg (bieberprank.blog...

Av Bieberlicious - 1 augusti 2011 00:15

    Shit vad liten den blev :oo men iaf kika in på bloggen :) uppdaten har vart sämst en vecka nu men kommer bli bra snart igen :)   www.bieberprank.blogg.se checka !   xoxo Julia&Gaby ...

Av Bieberlicious - 12 juli 2011 14:21

ALLA GÅR IN PÅ YOUTUBE OCH GILLAR BABY MUSIKVIDEON! ALLA HATERZ VINNER SNART! DET FÅR INTE HÄNDA! ALLA GÖR DETTA NUUUUU! SÄTT FART! ÖKA ÖKA ÖKA!!!     SER NI!? DOM VINNER OCH DET FÅR ABSOLUT INTE HÄNDA! KOM IGEN NU!!    // elin  ...

Av Bieberlicious - 11 juli 2011 17:05

  Grattis One Time Videon som vart ute på youtube i 2 år nu för några dagar sen!      hoppas ni vart nöjda med inlägg nu, nu ska jag ut oh bada i min pool! ha det gött, för det ska jag! ;)    puss&kram så hoppas jag vi hörs lite oftare...

Av Bieberlicious - 11 juli 2011 17:00

Someday kommer att kunnas köpa i åhlens i höst. Men exakt när vet jag inte. varför jag vet det är för att jag har skickat in / frågat olika affärer som kicks, H&M, åhlens m.m och tillslut svarade åhlens på min fråga!  jag ser att vissa bloggar ta...

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards