justindbblogg

Alla inlägg den 20 februari 2011

Av Bieberlicious - 20 februari 2011 23:31

När jag var klar på Twitter gick jag ut i korridoren och ringde några samtal och planerade allt som kommer att hända.

Jag gick in igen och då sitter alla färdiga och tittar på tv.


-          är alla klara ? vi ska åka och…

 _________________________________________________
_____________________

( Julias mobil )


Del 17

 

Julias perspektiv

 

-…och shoppa sa han och log

- så du menar att vi gick upp klockan 8 för att åka och shoppa, klagade jag

- ja , vi ska ju hinna med allt vi ska göra idag, sa han och blinkade mot mej.

- allt?

- Ja ..eller..asså typ shoppa , sa han nervöst


Vad hade han nu hittat på jag hörde ju att det inte bara va shoppa vi skulle göra.

Jag borde nog ringa Elin och Gab och prata lite med dom och berättat vad som hänt och sånt, jag behöver verkligen prata med dom nu. Jag kan ju ringa dom i bilen.

-          kom nu så går vi, sa Justin som verkade helt hyper.

-          Haha okej , sa jag och tog på mej mina knallrosa converse och sedan gick vi ner mot parkeringen där någon hade stannat med en limousine som vi skulle åka.


 Jag satte mej i Justins knä och tog upp min mobil och knappade in Elins nummer, det gick säkert åtta signaler och ingen svarade. Elin brukade ju alltid svara. Konstigt. Justin kollade konstigt på mej medans jag försökte förstå varför hon inte svarade , hon kanske stod i duschen eller något. Då ringer jag Gab och ser om hon svarar då. Jag knappade snabbt in numret som jag kunde i huvudet, samma med Elins nummer. Inget svar hon Gab heller , hon brukade ju alltid svara…skumt. Tänk om det har hänt något. Nej dom kanske tränar eller något.


En timme senare efter att han suttit och sjungit för full hals allihopa i bilen så kliver vi ur limousinen och ser ett grymt stort TIVOLI. Skulle inte vi shoppa? Hörde jag fel? Nej Justin lurade mej säkert bara.


-          Ehh..Justin skulle inte vi shoppa? Frågade jag förvirrat

-          Nej det skulle vi inte , det hade ju inte varit lika kul om du visste att vi skulle åka hit ellerhur? Sa han och tog min hand och vi alla började gå mot ingången.

Det är typ inga människor här, borde det inte vara det när det liksom är typ det populäraste Tiovolit?

-          Justin varför är det inga människor här? Frågade jag igen

-          För att jag har hyrt Tivolit för idag , jag orkar inte med massa fans , paparazzis och sånt idag så jag tyckte det va lika bra att hyra det. Sa han och blinkade mot mej.


När vi kom in så ser jag en grym karusell som jag ville åka. Men jag väntade med att säga det eftersom att Chaz ville åka flygande grisarna. ( sånna här som snurrar runt typ 10 st och sen typ går det lite upp och ner) vi gick emot dom och när vi kommer fram ser jag en skylt där det står max vikt på.


-          Jag hoppas att du inte väger mer är 40 kilo Chaziiiboy, sa jag och skrattade

-          Men åååhhhh , då får du åka istället för mej JulleeeeBulleee , sa han och försökte låta rolig.

-          Nej du Chaz , jag får inte heller åka, sa jag och blinkade mot Chaz

-          Hahaha det får du ju visst , du väger väl bara typ 30 kilo sa han och flinade mot mej igen.

-          Nepp , 42 faktiskt sa jag och lipade åt Chaz som nu blev besviken över att jag inte kunde åka den istället för honom.

-          men nu tycker jag att vi åker den sa jag och pekade mot den bergochdalbanan som jag tidigare ville åka.

-          Okej visst vi går dit, sa Justin och bytte några blickar mot dom andra som jag inte kunde tyda. Vi började gå mot banan och när vi kom fram till en liten kiosk så ser jag två tjejer stå där och rycker lite lätt i Justin

-          Justin det skulle väl inte vara några här?

-          Konstigt , vi går och kollar vad dom gör hör säger han och kollar på Cx3 och Ryan som nickar.

-          Men tänk om det är typ galna fans då?

-          Haha , sluta tänka och kom nu , sa han och drog mej dit


När vi kom fram till dom så hade dom sol glasögon på sej så man såg liksom inte vilka det var.

-          hej girls , vad gör ni här inne , det är ju stängt

-          jaha…ojj…ehh asså det såg öppet ut så vi gick in, sa dom och jag kände igen rösten något så grymt. Men jag kunde inte sätta fingret på det utan jag stod där med Justins hand runt min midja och försökte komma på vart ifrån jag kände igen den. Sen kom jag på det O M G !!! kunde han vara så underbar att han hade fixat det. Herregud vad underbar han var. Nu stod jag bara och tänkte på hur underbar när Justin plötsligt rycker till mej och säger:

__________________________________________________
____________________

KOMMENTERA !! VILKA ÄR DET SOM JUSTIN HAR FIXAT DIT ?!


// Julia

 

Av Bieberlicious - 20 februari 2011 16:53

  

  


haha, söt! :D 


// elin

Av Bieberlicious - 20 februari 2011 16:45


// elin

Av Bieberlicious - 20 februari 2011 00:37

imorgon. När vi visade det för poliserna så bokade dom direkt en resa hit till Bahamas så han inte kan göra det och då ska poliserna vara gömda hemma hos oss och när dom fångat honom och allt är lugnt så kan vi åka hem igen. Jag hade nu börjat gråta jätte mycket och Justin lyssnade så bra! Han torkade dom tårar som kom men det var bara onödigt för det kom bara fler och fler.


-          älskling jag kommer finnas här för dej hela tiden ! sa Justin och kysste mej mjukt på läpparna sen somnade vi tätt intill varandra…

__________________________________________________
_______________________


 

 

 

Del 15

 

Justins perspektiv

 

Nästa morgon vaknade jag av att väckarklockan ringde. Klockan var då alltså 08.00 och jag har en grym överraskning till Julia , jag hoppas verkligen att hon bli glad. Jag masade mej upp ur sängen och sedan gick jag in i duschen och satte på vattnet.

-aaaagghhhh….skrek jag och tystnade snabbt när jag kom på att Julia sov, vattnet var iskallt.

Sen började jag skratta åt mej själv som skrek som en tjej, hahah , men det är inget tillskillnad från Chaz , hans skrik låter som en 4 årig tjej.


När jag var klar gick jag ut ur duschen med en handduk virad runt höfterna och sedan gick jag försiktigt fram till sängen där Julia låg och sov som en ängel. Jag skakade försiktigt henne så att hon skulle vakna. När jag skakade henne för andra gången började hon mumla saker om att hon saknade Elin och Gab. Perfekt tänkte jag.  ” Justin är så het , jag skulle kunna kyssa sönder honom” hahah hon är för gullig när hon pratade i sömnen. Så söt. Jag skakade henne igen och den här gången sträckte hon på sej och sen gav hon ifrån sej ett ljud jag inte kunde undgå att skratta åt och då öppnade hon ögonen och kollade surt på mej. Men sen började även hon skratta.


-          Justin , jag är trött…klagade hon

-          Gå in och duscha med dej nu men jag vill ha en kyss först eftersom att jag är så het så att du skulle kunna kyssa sönder mej..sa jag och flinade

-          Va ?!

-          Du pratade i sömnen..sa jag och böjde mej ner för att kyssa henne men hon började prata så jag kunde inte.

-          Men va? Sa jag så? Det stämmer ju inte , sa hon och lossades vara förvånad

-          Ha ha , ge mej en kyss och gå in och duscha så väcker jag dom andra

-          Men okej då sa hon och kysste mej fort.

-          Det där va ingen kyss jag går med på sa jag och lossades vara sur

-          Nehe tråkigt för herr Bieber då, sa hon och reste sej upp och gick mot toan och vickade extra mycket på rumpan. Nu ska hon allt få.

-          Snälla bara en kyss, sa jag bedjande och ställde mej i för duschen.

-          Självklart , sa hon och kysste mej , jag kysste så klart tillbaka , medans jag fumlade med kranen så att det skulle vara iskallt , kallare än vad jag hade.

-          Så nu ska jag duscha sa hon när hon hade avslutat kyssen.

-          Ska jag sätta på duschen åt dej stumpan, sa jag och försökte att inte visa mitt hämndiska leende.

-          Visst , jag måste ändå hämta en handduk.


Jag satte på duschen sen gick jag ut och satte på mej ett par röda chinos och en svart tröja. Sen gick jag och väckte alla som var döds trötta , men ändå helt hyper eftersom att det vi ska göra idag kommer bli grymt kul.


När alla höll på att göra sej i ordning passade jag på att Twittra lite så jag loggade in , Retweetade några , och följde några fans sen skrev jag ”kommer bli en gryyym dag idag med mina bästa vänner” jag ville inte skriva att Julia var min flickvän , det är inte så att skäms över henne eller tror att det bara är ett typ ”en veckas” förhållande , jag tror detta kommer hålla jämnt , eller jag hoppas. Jag skrev inte att hon var min flickvän eftersom att jag ville skydda henne och jag vill att hon ska kunna ha ett så normalt liv som möjligt. Så allt handlar bara om att jag vill skydda henne ifrån alla paparazzis och allt sånt.


När jag var klar på Twitter gick jag ut i korridoren och ringde några samtal och planerade allt som kommer att hända.

Jag gick in igen och då sitter alla färdiga och tittar på tv.


- är alla klara ? vi ska åka och…

__________________________________________________
____________________

jahapp , vart ska dom ??

nu får ni faktiskt ta att kommentera ! det är ju tråkigt att skriva om det bara är typ 3 som kommenterar det känns ju som att det inte är någon som läser då ju ;O så 10 kommentarer innan nästa !

 

// Julia

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards