justindbblogg

Alla inlägg den 4 februari 2011

Av Bieberlicious - 4 februari 2011 20:28

Och nu kommer Del 1 för er som glömt bort den och del 2 under !!

__________________________________________________
_____________

One Time Del 1

 


Novellen handlar om 15 åriga Julia som bor i Atlanta , hennes två bästa vänner heter Gabriella (Gab) och Elin som också bor i Atlanta


-          Mamma när kommer taxin ?

-          10 minuter , så jag hoppas du har packat klart !

-          Jadå


Jag och min mamma skulle åka till Bahamas på semester tre veckor det skulle bli sååå skönt att få komma bort från allt just nu..

  Tio minuter senare kom taxin och hämtade mej och mamma som skulle köra oss till flygplatsen. Jag satte mej i bilen och satte på musik på min Iphone4 , låten som började spelas var ”Baby” med den där Justin Bieber. Undra vem som lagt in den i min mobil ?? måste vara Gabriella eller Elin! haha dom är för roliga. Jag satte istället på ”Just the way you are med Bruno Mars. Jag verkligen ÄLSKAR den låten. Nu var vi framme på flygplatsen och jag och mamma skulle gå till Starbucks och fika lite innan vi fick gå ombord på planet.

Hon i kassan frågade vad ville ha och jag sa

-          Jag tar en Cola bara , jag var väldigt nervös för flygresan så jag tog bara en cola

-          Och jag tar en latte och en kokos boll , Julia ska du inte ha något annat ? fågade mamma

-          Nej , cola blir bra det , svarade jag

-          Var det bra så ? frågade kassörskan

-          Ja det blir bra , svarade mamma

-          Då blir det 64 :-

Mamma gav henne pengarna och sen gick vi till ett bord och satte oss , men efter en stund var jag tvungen att gå på toa så jag sa det till mamma


*PLING* jag fick ett sms när jag var på väg till Toaletten. På skärmen stog der ”Gabriellabästavän<3” jag öppnade smset och läsate det ”hej sötis! Hoppas du får det kul i Bahamas kommer sakna dej som TUSAN!! Älskar dej gmn! xx Gab

Jag var så inne i att svara på smset så jag gick in i en kille , med min Cola i handen.

Helt plötsligt hade jag hela min Cola på min tröja.

-          ÅH förlåt , sa jag till killen jag gick in i eftersom der även kom lite Cola på honom.

-          Nej jag ska säga förlåt

-          Jag borde ha sett mej för ! jag såg inte vem killen var för han hade solglasögon och mössa på sej , men jag kände igen rösten , efter tag slog det mej , det var ju HAN som Gabriella och Elin snackar om hela tiden…

-          Oj det är typ Cola på hela din tröja…

-          Hehe…åh vi som precis har checkat in.. aja skit samma , måste dra ! sa jag fort , jsg orkade inte slösa min tid på honom.

-          Vänta , du kan ta min tjocktröja , jag har ändå en till i mammas väska

jag ville verkligen inte ha den där tröja , jag gillade absolut inte Justin Bieber

-          Behåll tröjan på Beaver , sa jag och gick

-          Bieber , sa han lite tyst.

-          Whateva !  sen gick jag där ifrån till toaletten , jag skulle ringa till Gabriella och berätta vad som nyss hänt.

 

Justin’s perspektiv

Shit vad söt hon var !

Hon verkade inte direkt vara något fan precis  , undra vart hon skulle ?! det skulle jag nog aldrig få veta.

 

Julia’s perspektiv

 

*Ringer Gabriella*

-Hej det är Gabriella!

- Hej Gab , Det är Julia , du ska bara veta vad som nyss hände ?!

- Vadå , Julia säg !!!

- Jag och mamma hade varit och köpt fika på starbucks och sen tog jag min Cola och skulle gå till Toaletten och sen fick jag ett sms av dej så jag gick  kollade ner i mobilen och sen krockade jag men en kille och fick hela min Cola över mej. Jag avbröts av att jag hörde Gab skratta .

- förlåt , men det låter så typiskt dej , hahaha , forsätt berätta nu !

- Han typ börja säga förlåt och du vet sånt , han hade solglasögon och en mössa på sej så jag såg inte vem det var men sen kände jag igen rösten , och han typ frågade om jag ville ha hans tjocktröja för min var full med cola , hon avbröt mej igen

- VEM VAR DET ?!

- Justin BEAVER !

- OMB! OMB ! TOG DU TRÖJAN ?!?!?!

- Nej ? du vet att jag inte gillar honom ?

- Nej , men jag kunde fått den… aja…VET DU VAD JAG KOM PÅ ?!

- nej vadå ?

- Justin ska också till Bahamas nu ?

- ÅÅÅHHH , säg att du skojjar ?!

- haha nej det gör jag inte

- men han åker väl ändå nåt typ privatplan eftersom han är såååå känd , sa jag med barnslig röst

- hahaha nej det är trasigt…

 _________________________________________________
_____________________


Del 2


Julia’s Perspektiv


- OOOHHH NOOOO!!

. HAHA

-          men du gmn jag måste gå tillbaka till mamma nu , hon undrar säkert var jag tog vägen.

-          Ah okej , men ha det så bra !! ring mej när du kommer fram ! puss

-          Okej , puss

*Slut på samtalet*

Det är nog bäst att gå tillbaka till mamma innan hon typ ropar ut i högtalarna att jag är borta eller nåt annat pinsamt.


När jag kom tillbaka såg mamma inte ett dugg orolig ut , men hon frågade i alla fall

-          Varför tog det så lång tid ?

 Jag berättade för mamma och hon skrattade bara.


-ALLA RESANDE TILL BAHAMAS , PLANET AVGÅR FRÅN GATE 15


-          Det är nog bäst att vi börjar gå mot gaten nu , sa mamma

-          Ja , haha vi vill ju inte missa planet precis

-          Haha , nej , ta dina saker så går vi nu


Justin’s perspektiv

 

Jag kan bara inte sluta tänka på den där tjejen , men justin sluta nu du vet ju inte ens vad tjejen heter ! FAN FAN FAN , varför frågade jag inte det för ?! åhhh


-          Justin kom vi måste gå till Gaten nu , sa min mamma Pattie

-          Jaja jag kommer .


När jag gick med mamma , scooter , uscher och hela mitt crew mot gaten ser jag henne stå i samma kö som vi ska stå i. Jag börjar gå fortare , hon kollar bak och ser mej , då kollar hon snabbt fram igen.  Shit hon kanske är en hater ?!

Men men hon ska ju på samma plan som oss så jag ska nog snacka med henne!


-          En av oss kommer behöva sitta själv , eller inte med oss utan brevid en annan , är det nån som kan tänka sej att göra det ? fråga pattie

-          Jag kan göra det , svarade jag snabbt. Då kunde jag ju få lite tid att tänka .


Julia’s perspektiv

 

När jag ser Beaver och hans ” gäng ” eller vad dom nu kallar det gå mot oss ser jag att han kolla på mej och ler , jag kollar fort tillbaka på mamma som står och pratar med mej.

Nu var det dags att gå på planet , jag och mamma skulle få sitta brevid varandra på plats 20 och 21 , men plats nummer 22 var ledig och min plats var 21 så jag hoppas att jag inte får någon äcklig och snarkande gubbe brevid mej.

Jag och mamma satte oss på våra platser och bara väntar på att alla ska sätta sej.

När nästan alla gått på kommer Justin och hans ”gäng ” på och jag ser att alla sätter sig på dom första typ 6 raderna förutom Justin som börjar gå mot mej. Shit vad vill Beaver nu då!?

Han satte sej på platsen brevid och sa

-          Eh…jag ska sitta här..

-          Okej , sa jag med nedstämd röst


Jga tog upp min mobil och skulle skicka ett sms till Gab och berätta att Beaver sitter brevid mej.


*Smset* ” vet du vem som sitter brevid mej på planet ??” xx Julia

.

Jag kände hur Justin kollade över min axel vad jag skrev.


*Pling* ”Nej vem då ???? :D xx Gab”


” you´re favorite boy…BEAVER ?! ;O “ xx Julia

 

-          Jag heter Bieber… sa Justin ännu en gång

-          Jaja , skitsamma

 

*Pling *  ännu en gång kände jag att han tittade över min axel och ville antagligen se svaret jag fick av Gab. *Smset* ” Julia snälla han heter Bieber! Hihi , snälla kan du ta en autograf och ett kort på honom till mej ? (A) du vet hur mycket jag älskar honom , och dej ! och hörru va lite snäll mot pöjken ! I<3U xx Gab

 

*Svaret*  Bara för att jag är världens bästa så kan jag fixa en Autograf men bara KANSKE en bild ;) höhö love u to xx Julia


Justin’s perspektiv

Haha hennes kompis ville ha en autograf och hon lovade henne det så alltså måste hon fråga mej om en autograf. Haha det här ska bli så kul !

Nu vet jag till och med vad hon heter , tack vare att jag kollade på när hon smsade sin kompis.


Julia’s perspektiv

 

Skulle jag fråga om en autograf ? eller jag väntar ett tag.

Jag tog upp min mobil igen och skulle lyssna på musik så när musiken började var det ”Baby” som började spelas igen. OHH suckade jag. Justin kollade på mej med en konstig blick och sedan ner på min mobil , jag såg hur han tittade på mej igen och flinade. Jag raderade fort låten.

-          Eyy, varför raderade du den ? det var såååååklart Justin som frågade

-          Det är mina kompisar som lägger in dina låtar i min mobil för att ska försöka få mej att bli ett fan… 

-          Haha , jag gillar dina kompisar mer och mer. 

-          Hehe , du skulle du kunna skriva en autograf på det här pappret , det är min kompis som vill ha den. 

-          Jag vet , ville hon inte ha en bild också?  

-          Hur visste d…innan jag fortsatte kom jag på att han ju hade kollat vad jag skrev till Gab.  


Undra vad han ska göra i Bahamas ? han kanske ska ha konserter vad vet jag ?


-          Här, sa han och gav mej pappret.

-          Tack

-          Säker på att du inte vill ha en bild?


Jag tänkte en stund, han hade ju väldigt fina ögon och han såg ju inte så pjåkig ut så varför inte?

-          ja , jag vill gärna ha en bild , sa jag och tog upp mobilen ur fickan.

Lika så gjorde han, det var ju jag som skulle ta kort?


-          Kan inte jag också få ta ett kort på oss ? frågade Justin

-          Varför de ?

-          Jag vill bara ha en bild på oss!

-          Ah okej , men jag ska ta en på dej först och sen en på mej och dej så jag kan göra mina kompisar riktigt avundsjuka , inte för att jag är ett fan men det är alltid kul att se dom avunsjuka hihi

-          Haha okej , let’s go

-          Kom hit da , han kom närmre mej och jag tog en bild på oss. Nu vill jag ha en bild på bara dej.

-          Okej hit telefon då! Sa han och tog en faktiskt riktigt sexiii bild på sej själv. Sen sa  han , Men nu vill jag ha en bild på dej och mej tillsammans.

-          Jasså , sa jag och lutade mej närmare honom och han tog bilden.

-          Hörru Beav…Bieber jag ska ta och sova nu , god natt haha

-          Det ska nog jag också , god natt Julia

 

Justin’s perspektiv

 

Julia somnade mycket fortare än mej. Hon satt fortfarande och höll i sin Iphone4 och jag hade ju en likadan så jag visste ju hur man lägger in nummer.

Jag tog försiktigt upp mobilen ur hennes hand så att hon inte skulle vakna. YES ! jag lyckades ta den!

Nu ska jag bara lägga in mitt nummer hihi , jag kanske ska skriva en busig anteckning på bakgrunds bilden ? höhö jag gör det !



// Julia

Av Bieberlicious - 4 februari 2011 19:53

NI FÅR BARA RÖSTA 1 GÅNG ! 


EN TJEJ NU HAR RÖSTAT 2 GÅNGER OCH VI KAN SE PÅ DEN DÄR IP ADRESSEN SOM STÅR UNDER VILKA SOM BARA DÖPER OM SEJ OCH RÖSTAR PÅ SAMMA! DET FÅR MAN INTE GÖRA! 


TÄNK PÅ DET! :DD



/ elin

Av Bieberlicious - 4 februari 2011 18:56

DET ÄR EN TIMME KVAR SÅ RÖSTA NU !!!!!!


// Julia , Gabbi & Elin

Av Bieberlicious - 4 februari 2011 15:37

RÖSTA SOM TUUUUUSAN NU !!!

RÖSTNINGEN AVSLUTAS KLOCKAN 8  !!!!!!!!!!!!!!!!


/ Julia , Gabbi o Elin !!! <3

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards