justindbblogg

Alla inlägg den 23 februari 2011

Av Bieberlicious - 23 februari 2011 23:07

FÖRLÅT ATT NI INTE FÅTT NÅN NOVELL IDAG MEN JAG HAR BLIVIT

MAGSJUK :( MEN IMRG SKA JAG FORTSÄTTA PÅ DET LILLA AV DEL 20 SOM JAG SKRIVIT OCH DÅ SKA NI FÅ EN LÅÅÅÅÅÅÅNG :D

hoppas detta är okej för er!

 

ha det bäst !

 

BieberLove to U / Julia

Av Bieberlicious - 23 februari 2011 20:42

Justin Bieber har avslöjat att han frågade Rihanna ut på en söndags dag. 

Den 16-årige förklarade att den 23-årige avvisade honom eftersom att han är "för ung". 

Han berättade för Chelsea Handler: "Ja, jag frågade ut henne. Det gick inte så bra eftersom jag inte är med henne. "Jag frågade ut henne och hon var i princip som," Du är för ung '. " 

Paret var satt bredvid varandra i den främre raden på NBA All-Star basketmatch i Los Angeles när Bieber frågade ut sångaren.Justin Bieber har avslöjat att han frågade Rihanna ut på en söndags dag. 

Den 16-årige förklarade att den 23-årige avvisade honom eftersom att han är "för ung". 

Han berättade för Chelsea Handler: "Ja, jag frågade ut henne. Det gick inte så bra eftersom jag inte är med henne. "Jag frågade ut henne och hon var i princip som," Du är för ung '. " 

Paret var satt bredvid varandra i den främre raden på NBA All-Star basketmatch i Los Angeles när Bieber frågade ut sångaren.
  

Justin Bieber har avslöjat att han frågade Rihanna ut på en söndags dag. 

Den 16-årige förklarade att den 23-årige avvisade honom eftersom att han är "för ung". 

Han berättade för Chelsea Handler: "Ja, jag frågade ut henne. Det gick inte så bra eftersom jag inte är med henne. "Jag frågade ut henne och hon var i princip som," Du är för ung '. " 

Paret var satt bredvid varandra i den främre raden på NBA All-Star basketmatch i Los Angeles när Bieber frågade ut sångaren.


// elin 

Av Bieberlicious - 23 februari 2011 12:23

  

Här kommer hårresande nyheter från andra sidan Atlanten. Justin Bieber har länge pratat om sina planer på att byta ut sin karaktäristiska frisyr. Nu har han gjort slag i sak och låtit klippa sig.


Den 16-åriga popstjärnan delar med sig av sin nya look på Twitter, och inte nog med det. Enligt People Magazine har han även planer på att låta sina fans få ta del av hans fallna lockar.

De skriver att Justin tänker sälja hårstråna till högstbjudande för att sedan ge pengarna till välgörenhet. 



HOT OR NOT? VAD TYCKER DU?



alla kommenterar vad dom tycker om justins nya frilla, annars dissar ni



// elin

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards