justindbblogg

Direktlänk till inlägg 5 maj 2011

SLUTAR!

Av Bieberlicious - 5 maj 2011 17:27

 

jag vill bara säga att jag antagligen slutar här och inte kommer tillbaka. jag orkar inte mer. jag har en ny blogg som jag håller på och fixar med men som jag inte fattar nåt av eftersom jag inte haft blogg.se förut. vi får väll se om julia och gaby kommer vara med där istället nån gång men med tunga ord och med en hjälplös hand säger jag nu att jag är ute ur bloggen. 


hoppas ni inte blir besvikna på mej eller någon av oss nu men så här kommer det ANTAGLIGEN att bli och jag önskar jag kunde fixa allt med det kan jag inte så det kommer bli som det blir och jag kommer nu ta allt som det kommer. 


jag kommer göra ett inlägg här såfort jag är klar med den andra om vart ni hittar mej och mina noveller och min fakta om justin. sålänge tar jag min header som jag och min vän gjorde och får iordning på en annan blogg som JAG KOMMER DRIVA. och jag kommer antagligen behöva hjälp så nån av er kanske då vill hjälpa mej blogga där. men det kommer komma upp isf


jag ville inte att det skulle bli såhär men nu är det så och jag kommer att sakna det här extremt mycket. vill ni ha kvar mej? isf kommentera eller kommentera allt vad ni känner och allt som virvlar runt i era tankar. för jag kommer att checka den här bloggen lite nu i början för att kolla om ni kommenterar mina inlägg eller så. 


ha det bra så KANSKE vi ses här nån annan gång. men det bli kanske bäst så här ett tag eftersom allt inte är bäst just nu


love // elin 

 
 
Ingen bild

Sandra

5 maj 2011 20:30

Asså..Är det något som är mellan er tre tjejer? För jag menar..för ett tag sedan var det någon annan eller du, som sa att hon skulle sluta. Men kom sen tillbaka igen.
Ni är verkligen JÄTTE bra. Och jag vill INTE, absolut INTe, att du ska sluta. Du är jätte bra, samt dom andra också :)

Bieberlicious

6 maj 2011 21:24

ett tag sen var det julia som sa att hon slutade men hon klarade inte av att sluta.

tack! gulligt att du tycker att vi är bra osv, men jag har inte riktigt bestämt mej ännu..jag får se, allt hänger på julia och gaby ifall dom vill göra nån ny blogg som det är noveller på bara,

 
Ingen bild

amanda

5 maj 2011 21:18

tråkigt ifall du slutar!
jag tycker att du ska fortsätta, men det är
upp till dig förstås..
finns iaf :)

Bieberlicious

6 maj 2011 21:21

ja, men det är inte säkert. jag kanske kör på en ny blogg och bloggar här ibland :)

 
Julia'

Julia'

5 maj 2011 21:36

FAAAN vad tråkigt att du slutar!!!!!! :(

http://Montessorigirl.bloggagratis.se

Bieberlicious

6 maj 2011 21:21

inte säkert ännu ;/

 
Neeeeeej ;O

Neeeeeej ;O

7 maj 2011 13:52

WTF! NEJ FÖR I HELVETE xP (sry)
Nejjj, sluta inte, bloggen blir inte detsamma om någon av er slutar ;( Du är verkligen JÄTTE bra! (dom andra oxå då men)
Det är helt upp till dej, men så du bara vet så GILLAR VI DEJ MED :)

http://IdaaGiirl.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bieberlicious - 6 januari 2012 15:28

HEJ ALLA FINA !   helt otroligt att det fortfarande är folk som kollar in här :o men som det ser ut nu så kommer vi inte fortsätta här :(    Det jag ville att ni skulle få veta är att vi söker bloggare till våran novellblogg (bieberprank.blog...

Av Bieberlicious - 1 augusti 2011 00:15

    Shit vad liten den blev :oo men iaf kika in på bloggen :) uppdaten har vart sämst en vecka nu men kommer bli bra snart igen :)   www.bieberprank.blogg.se checka !   xoxo Julia&Gaby ...

Av Bieberlicious - 12 juli 2011 14:21

ALLA GÅR IN PÅ YOUTUBE OCH GILLAR BABY MUSIKVIDEON! ALLA HATERZ VINNER SNART! DET FÅR INTE HÄNDA! ALLA GÖR DETTA NUUUUU! SÄTT FART! ÖKA ÖKA ÖKA!!!     SER NI!? DOM VINNER OCH DET FÅR ABSOLUT INTE HÄNDA! KOM IGEN NU!!    // elin  ...

Av Bieberlicious - 11 juli 2011 17:05

  Grattis One Time Videon som vart ute på youtube i 2 år nu för några dagar sen!      hoppas ni vart nöjda med inlägg nu, nu ska jag ut oh bada i min pool! ha det gött, för det ska jag! ;)    puss&kram så hoppas jag vi hörs lite oftare...

Av Bieberlicious - 11 juli 2011 17:00

Someday kommer att kunnas köpa i åhlens i höst. Men exakt när vet jag inte. varför jag vet det är för att jag har skickat in / frågat olika affärer som kicks, H&M, åhlens m.m och tillslut svarade åhlens på min fråga!  jag ser att vissa bloggar ta...

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards