justindbblogg

Alla inlägg den 13 februari 2011

Av Bieberlicious - 13 februari 2011 22:07


Del 11

 

...jag kastade en snabb blick uppåt och såg Justin….


Justins perspektiv


När vi kom ner till poolen så satte sej Julia på handduken och vi andra hoppade i började skvätta vatten på varandra men det kändes så tråkigt att inte Julia va med och badade. Så jag sa till grabbarna :

-          Ska vi gör som sist eller , sa jag och nickade upp mot Julia.

-          Vi är på sa dom samtidigt.

-          Vänta vadå ? sa Caitlin och Christian

-          Ni får se , filma detta , det kommer bli grymt kul, sa jag och flinade.

Jag sprang försiktigt upp ur poolen så att Julia inte skulle märka något. När jag såg att hon satt och höll på med mobilen så smög jag försiktigt fram och tog den ur hennes händer och la den på handduken som hon satt på.

-          Ska vi alltid behöva bära ner dej i vattnet ?

-          Va? Vad pratar du om? Frågade hon förvirrat

-          Är du blond eller , säger Ryan och alla börjar garva och då tar vi chansen och jag ta hennes armar och killarna fötterna och sedan går vi mot poolen och kastar i henne.

-          Jag tror jag fattar nu , sa hon när hon kom upp ur vattnet

-          Hahahahahahah du är så snabb , sa jag ironiskt

-          Men jag va ju helt inne i mina egna tankar ju…sa hon och försökte låta oskyldig

-          Som om bruden sa Chaz och smällde till henne på rumpan och alla började garva som fan,

-          AJJ CHAZ KOM HIT ! skrek Julia och Chaz skuttade skrattande fram till Julia som stod med ett Hånflin på läpparna. När han kom fram sa hon bara

-          Ehh det va inget , och Chaz vänder sej om och skulle precis gå när Julia Drämde till honom så hårt på rumpan att det nästan gjorde ont i öronen ( och lite överdrivet men högt lät det ) alla började skratta åt Chaz som låg på marken och kved av smärta.

-          Så går det om du tar på min rumpa , retades Julia. HAHA hon sa aldrig att det gällde mej så jag borde väl få ta på den , hahaha jag stod där och log som ett fån när hon sa :

-          Det gäller dej med Justin , precis som att hon visste vad jag tänkte men det berodde väl på mitt stora flin.

-          Jaja , sa jag

-          Kan vi inte spela basket , frågade Christian

-          JAAA!! Skrek alla förutom Julia och Caitlin

-          Ja , Caitlin vill du?

-          Ja det är okej , men jag är jättedålig , sa hon och log lite snett.

-          Äsch det är jag också , sa Julia

Om jag ska vara ärlig så tror jag inte att Julia är så dålig på basket , hon ser liksom ut som en sporttjej.


Julias Perspektiv

 

Ja , jag ljög men det ska bli så kul att se deras miner när jag berättar.

-          Vem har boll , frågade Ryan. Alla skakade på huvudet , jag hade ju en basketboll med mej men det skulle ju förstöra hela grejjen , men hellre det än att vi inte får spela så jag sa:

-          Jag har en på rummet, alla kollade chockat på mej så jag fortsatte. Jag brukar ha med mej den ifall det skulle bli tråkigt eller så.

-          Okej , spring och hämta den så går vi till planen, sa Justin , jag nickade och sprang och hämtade bollen.


När jag kom tillbaka så satt killarna på planen i bar överkropp och snackade , shit det kommer bli svårt att spela om dom inte har tröjorna på sej som jag antar att dom inte kommer ha.


-          kom igen guys nu kör vi , sa jag och passade Christian bollen.

-          Vilka lag ? frågade Justin

-          Tjejerna plus Chaz och sen vi , sa Ryan och gjorde en gest med handen som visade Justin och Christian.

-          Men det blir ju ojämnt ju , sa Chaz och flinade mot mej.

-          Äh vänta bara Chaz sa jag och skrattade.

-          Okej , men då ska vi få börja med bollen under våran korg eftersom att vi inte har nån domare. Alla nickade och sa Okej.  Så Chaz började med bollen under korgen och passade Caitlin som tappade bollen, så att Justin fick tag på den, men jag var snabb och tog bollen medans han dribblade och så sprang jag mot deras korg och gjorde en layup och sedan sköt jag och satte den.

-          YEEEHHHAA skrek jag och kollade på dom andra som bara stod och glodde på mej.

-          Ehh…gjorde jag något fel ? frågade jag dom

-          Ehhh..asså vi visste inte att du va så bra på basket , spelar du?

-          Hahahah jag har spelat sedan jag var 5 år , sa jag och blinkade med ögat.

-          Men du är ju helt grym ju ! sa Justin

-          Hehe tack sa jag och log mot dom

-          Hur kan du va så grym , frågade Ryan

-          Orkar ni lyssna ? frågade jag osäkert

-          Självklart , svarade alla i mun på varandra

-          Okej , mina bästa kompisar som jag berättat om, deras föräldrar och mina föräldrar jobbar på samma jobb och alla vi har spelat basket väldigt länge, och en dag när vi kom hem från skolan var alla samlade hemma hos mej, vi är som en ända stor familj, men i alla fall så satt alla där och väntade på oss och då berättade dom att deras företag skulle flytta kontoret till ATL och att dom skulle behöva flytta , det tyckte ju vi va okej eftersom att vi skulle få vara med varandra och slippa det äckliga Sverige och dom berättade även att vi hade fått erbjudanden om att spela med ATL Hawks med 93:orna alltså dom som är två år äldre än oss och det va ju som en dröm som gick i uppfyllelse så vi tackade ja och så när man tränar med äldre så är det högre press och då tycker i alla fall jag att man blir bättre, berättade jag och alla satt bara och stirrade på mej som fån…


_____________________________________________________________________


KOMMENTERA !!


Bieber Love Julia

Av Bieberlicious - 13 februari 2011 19:54

 


Inatt så är Justin på tv , kanal 9 kl 02.00  !!!

alla som ska kolla kommenterar ! själv ska jag kolla om jag orkar ;)


BieberLove Julia

Av Bieberlicious - 13 februari 2011 14:44

Jag gav henne en puss och sen gick jag iväg. Påvägen slängde jag iväg ett sms till Justin att jag snart var där. Just när jag fick ett ''okej'' till svar så var jag utanför deras hus. Jag knackade på och Caitlin öppnade dörren. 
- Hej! Roligt att du kom! Vi är här ute. Du kan lämna dina saker där. Pekade hon. 
Vi gick ut till dom andra och Justin ställde sej upp och gav mej en kram. Jag tog emot den och satt emej vid bordet tillsammans med dom andra. Sen satt vi bara där och pratade en stund..


1 när dom badar. 2 Justin och Julia

 

Del 10

Justins perspektiv

När vi satt och pratade kunde jag knappt slita blicken från Julia hon var så perfekt. Jag kunde heller inte sluta tänka på kyssen hon hade kysst mej tillbaka, jag kunde nästan inte bli lyckligare , jag kommer inte sluta kämpa för att få henne , hon ska bli MIN.

-          Kan vi inte gå ner till poolen och bada , jag börjar tröttna på att sitta på hotellrummet? Frågade Chaz plötsligt.

-          Meh hallå har inte poolen stängt klockan är ju liksom 8 på kvällen ? sa jag

-          Men hallå Julia jag är Justin Bieber…sa Justin och flinade.

-          Men bara därför har väl inte du tillgång till poolen efter att den har stängt . sa jag förvirrat.

-          Hahaha jo , sa han och höll upp en nyckel i luften där det stod poolrum och utepoolen, kom så går vi.

-          Haha , tur för er att jag tog med mej badkläder sa jag och skrattade och det gjorde dom andra också , men vad som va så himla roligt det vet jag inte. Helt plötsligt börjar Chaz skratta som aldrig förr och av att bara höra hans garv började vi andra också skratta som bara den och där låg vi allihop på deras hotellrum och skrattade åt att vi skrattade typ. Haha när jag tänker efter så är vi väldigt muppiga som låg på golvet och skrattade. Alla låg liksom över varandra , Chaz låg såklart underst och sen ryan och caitlin låg liksom över Ryan och på Chaz huvud , Justin låg på Caitlin och Christian på Justin och sedan jag längst upp , men jag låg liksom på Christian men med mitt huvud mot Justins ( hoppas ni fattar hur jag menar) mina och Justins läppar var inte långt ifrån varandra , det va som när jag och Chaz låg där på golvet men det här kändes så himla mycket bättre , jag såg att Justin tänkte på något och helt plötsligt lutar han sej mot mej medans dom andra skrattar och våra läppar snuddar vid varandra…

-          Hörrni turturduvor jag ligger faktiskt här liksom emellan er och jag vill helst inte ser mer än vad jag redan sett. Sa Christian och flinade , då slutade alla skratta och kollade på oss.

-          Nej men hörrni nu går vi och badar , sa jag och försökte dölja att jag rodnade.  

-          Ooohhhh Julia du Rodnar , sa Ryan lite överdrivet högt

-          Det gör jag ju inte alls , sa jag som nu hade blivit ännu rödare i ansiktet.

-          Dudes lägg ner , sa Justin och garvade lite , jag kunde heller inte låta bli , det är bättre att skratta bort det än att stå där som ett fån och bara vara generad.

-          Kom nu , sa Caitlin och log mot mej.

-          Precis , eller vi kanske ska byta om först. Sa jag och började garva igen

-          Ah , men du och jag byter om på toan och ni killar här ute , sa hon och vi tog våra grejjer och gick in på toan.

Tänk om dom tycker att jag har ful kropp eller nåt…äsch skitsamma jag är jag , men killarna hoppas jag har magrutor, Jag tog på mej min Ljusrosa bikini och Caitlin tog på sej en mörkblå, sen gick vi ut till killarna som stod utanför badrummet och väntade. När jag kom ut och fick se alla fyra killar med bar överkropp och Justins mage…herregud jag tror jag dör såååå sjukt sexig , six.pack , jag kände att jag bara stod och glodde på Justins mage , men kunde inte slita blicken ifrån den. När jag tillslut lyckades slita blicken från Justins mage hamnade den snabbt på Ryans mage som inte heller va så dum , men Justins mage måste jag erkänna var mycket sexigare. Efter en stund märker jag hur alla står och garva och så säger Justin:

-          Våra ansikten är här uppe , flinade han

-          Vet jag väl , men jag tror jag fastnade på något snyggt , sa jag och blinkade med ögat.

-          Hahah , vems är snyggast då , sa Ryan och flinade mot Justin som skrattade åt hans fråga.

Jag ignorerade frågan och gick mot min mörklila handduk jag lagt på en stol vid dörren , när jag tagit den så öppnade jag dörren och gick ut och alla följde efter. Va det nåt mellan Justin och mej eller va det bara något som hände ? och Chaz då? Jag får prata med Caitlin senare.

Väl framme la vi våra handdukar på marken bredvid poolen och sedan gick jag fram och kände på vattnet , shit det va ju skitkallt , aldrig att jag badar. Men kallat verkade inte dom andra tycka att det för dom hoppade i på en gång och började skvätta vatten på varandra. Jag gick istället till våra handdukar och la mej på min och tog fram min iphone och gick in på Twitter och skrev ”sitter vid poolen och kollar på när @justinbieber ,@Chazsomers , @littlecBeadles @itsryanbutler och @igodsgirl8494 när dom badar , jag tycker det är lite för kallt för att bada….

När jag skrivit klart det så kände jag hur någon tog mobilen ur mina händer…


__________________________________________________
______________________

KOMMENTERA !!!


BieberLove Julia

Av Bieberlicious - 13 februari 2011 14:16

                 ______________________________________________________________________


BTW , del 10 av novellen kommer snart , det har tagit typ 3 timmar åh skriva det pgr av att jag bara kan sitta typ 20 min sen måste jag typ lägga mej en stund men den är strax klar ;)


NI SUGER PÅ ATT KOMMWNTERA !! så kommentera mycket nu , då får jag även mer lust att skriva och kanske klarar att sitta längre för er skull...;)

Av Bieberlicious - 13 februari 2011 14:09

 


här kommer det en "visste du att...?" jag tror att dom flesta av er kanske redan vet det mesta men jag lägger ändå ut den , det finns säkert nåt ni inte vet ;)


   

Justin tycker det är konstigt när tjejer är längre än honom.

Justin grät dagen när Michael Jackson dog.

Justin gillar att hoppa i sängar.
...
Justin hatar när tjejer har tajta kläder.

Justin gillar inte när fans gråter när det träffar honom, han tycker dom borde vara glada.

skulle du kunna dejta en tjej som inte kan engelska?" Justin: "det är inga problem, jag lär henne.

Justin har varit tvungen att ändra sitt nummer mer än 20 gånger

Justin vill kyssa en tjej i regnet.

Justin är bara hemma 2 veckor om året.

Han skrev sin första låt när han var 11 år

Han flög för första gången när han skulle träffa Usher.

Han lägger märke till den som skriker högst
 
BieberLove Julia
Av Bieberlicious - 13 februari 2011 14:03

    


 

Som alla redan vet , har Justin Bieber en "vänskap" med Selena Gomez, och efter bilderna där de två var väldigt romantiska, har vissa Beliebers visat att de inte godkänner deras "vänskap". Men vad tycker Justin om allt det här?

För några ...dagar sedan den kanadensiska sångeren blev inbjuden till den populära program "The Gayle King Show," där de ställde olika frågor.

-Detta är mycket intressant. Häromdagen såg jag på tv många vänner med sina döttrar och många av flickorna sade att de var arga för att många av dem ser sig själva ut som dina fruar det vet du väl? Det finns även många rykter om att du har en flickvän, Selena Gomez. Så den här flickan sa "om jag ser henne, då kommer jag att slå henne" och hennes far sa "Åh nej, nej, nej, nej, du kan inte prata på detta sättet för då kommer Justin aldrig att vilja vara din pojkvän." Men blir du orolig att alla de här flickor är så galna i dig kan vilja såra människor du älskar? Är du orolig för det? Har du en flickvän?

Justin: Jag har 16 år så jag vill gå ut med tjejer.

Det är bra. Så är du rädd för att folk ska hota människor som du älskar?

- Inte direkt... Jag tycker inte att det är rätt att prata sådär mig med eller med nån annan. Jag förstår varför mina fans att göra det, men jag håller inte direkt med de... För att ingen borde prata sådär med någon.

- Jag tycker det är viktigt att folk vet att du har liv. Du har rätt till ett liv, och jag blecv jätte orolig när jag hörde att en konsert blev av, jag tror det var i Nya Zeeland där fansen var så besatt av att se att de började slå dig och din mamma..

- Ja, de slog de min mor, hon blev slagen i huvudet.

- Så vad skulle du vilja säga till dina fans så att de kan lugna ner sig?

- Eh ... jag gillar äventyrer , så jag vill inte lugna ner de. Mina fans behöver bieberfever!
 
källa : Fb : vi vill också att Justin Bieber ska komma till sverige
 
 
// Julia

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards