justindbblogg

Alla inlägg under februari 2011

Av Bieberlicious - 16 februari 2011 22:08

  

  


// elin

Av Bieberlicious - 15 februari 2011 22:11

-          Va det nåt du ville eller? Sa jag och flinade mot honom


-          Ha ha roligt , nej men vill du gå på en promenad nu i mörkret, sa han och log flörtigt mot mej….

__________________________________________________
____________________


(ni får tänka er att det är Justin och Julia)

Del 13

 

Julias perspektiv

 

-          kan jag väl sa jag och reste mej upp och gick till dörren och började knyta mina Converse medans Justin berättade för dom andra vart vi skulle.

Jag kanske skulle fråga honom vad han kände för mej , eller om han känner något? Men det borde han väl göra…annars skulle han väl inte kyssa mej och sånt eller ?

Ja får helt enkelt fråga honom.

-          Ska vi gå då ? frågar Justin när jag är helt inne i mina egna tankar så jag hoppade till och han skrattade lite tyst åt mej.

-          Ehhm…A det ska vi , svarade jag och skuttade iväg ut genom dörren och ner till lobbyn. Vi gick en stund i tystnad , det var ingen pinsam tystnad , det var en behaglig en. När vi gått en stund så snuddade våra händer vid varandra och vi greppade händerna och gick hand i hand ner mot stranden. Jag måste fråga vad han känner nu. Vad känner jag ?

      - Du Justin ?

-          Ja, svarade han lite osäkert

-          Jo , jag undrar en sak… sa jag lite tyst

-          Vadå? Frågade han mjukt tillbaka

-          Jo, asså vad känner du för mej? Gillar du mej bara som en kom…mer han jag inte säga innan han började prata

-          Jag gillar dej väldigt mycket , du är inte som andra tjejer som skriker så fort jag nuddar dej eller utnyttjar mej för mina pengar och berömelserna. Du är helt fantastisk! Sa han och pussade mej på kinden.

-          Jag vet inte vad jag ska säga. Du är den första killen som sagt nåt så snäll och du är verkligen helt underbar , när jag va taskig mot dej så va du fortfarande snäll, du är helt amazing. Och en sak till…sa jag och kände mej väldigt nervös , jag hade börjat känna nåt för honom, han är verkligen fantastisk!

-          Vadå shawty ? frågade han så där sött , åååhh jag bara älskar nära han säger Shawty det låter så himla gulligt !

-          Asså jag…tror..ehhm…att jag…typ gillar dej...det sista sa jag väldigt tyst. Men jag såg på honom att han hörde det , för jag såg hur hela han lös upp som en sol. Hur kan man börja gilla nån så snabbt, på bara tre dagar har jag fått känslor för killen jag trodde va en snobb som sprang runt och skröt om sina pengar men fatta hur fel jag hade han är världens mest underbara person. Jag kan inte hålla mej längre jag måste få känna hans underbara , perfekt mjuka läppar mot mina så jag vände mej mot honom och tog tag runt hans nacke och sedan tröck jag försiktig hans ansiktet närmre mitt och våra läppar möttes i en perfekt kyss. Vi båda avslutade kyssen och satte oss i sanden och tittade ut på vattnet där vågorna sakta drev upp mot land och i den härligt varma sen kvällen så såg det så himla vackert ut.


Vi satt i tystnad och bara tittade ut över vattnet , och helt plötsligt avbryter Justin tystnaden och säger:

-          Julia vill du bli min Shawty? Jag hörde på honom att han va sjukt nervös och det var säkert därför det va så tyst för att han funderat på att säga det.


Justins perspektiv

 

Shit , skulle jag verkligen fråga henne? Tänk om honom inte vill det och då blir typ hela våran vänskap förstörd och vi kommer kanske inte träffas mer…äsch sluta nu Justin , det är bättre att fråga henne än att sitta och grubbla över vad som kan hända om hon inte vill.

-          Julia vill du bli min Shawty? Frågade jag och jag hörde själv hur skakig jag lät på rösten och jag hoppas verkligen att hon inte märkte det.

-          Det är klart jag vill, sa hon och hoppade upp i min famn och kysste mej på kinden.

-          Nu kan jag väl ändå få en på munen? Frågade jag och plutade med munen

-          Såklart Biebs , svarade hon och kysste mej länge och passionerat på läpparna.


Just nu i denna stunden va jag som lyckligast. Alla tror hela tiden att jag måste vara hur lycklig som helst som är artist , som fått sin dröm , som har pengarna alla vill ha. Allt handlar inte om pengarna jag gör det för att det är kul! Men jag vill kunna vara en vanlig kille också som kan gå med sin tjej på stan och fika utan att det ska komma massor av paparazzis och ta massor av bilder och göra fake av dom och som kan såra andra. Men jag älskar också kändis livet det är helt underbart , gå på galor , röda mattan , träffa andra som är som jag, och massor av roliga saker. Det är helt enkelt både för och nackdelar med att vara känd.


-          Vad tänker du på Justin, frågade Julia plötsligt

-          Jag tänker på hur lycklig jag är nu, svarade jag och pussade henne på pannan.

-          Ska vi gå tillbaka nu , det börjar bli väldigt sent ?

-          Ja , kom så gåt vi, sa jag och hjälpte henne upp.

__________________________________________________
_____________________

Godnatt allihopa ! hoppas ni gillade den ! kommer en imorgon , kanske imrg mitt på dan eller när jag kommer hem , men imrg ska jag försöka hinna skriva 2 delar för nu har jag sista provet innan lovet imrg så nu ska det bli bra uppdatering :D

 

Va delen BRA/DÅLIG?

 

BieberLove Julia

Av Bieberlicious - 15 februari 2011 20:23

 

Justin och Selena för några månader sedan var de tillsammans i St.Lucia och i en promenad. Men selena berättade till "People" att hon bara tar Justin som en "kompis" och tom en medlem i familjen.
"Jag vill inte blanda familjen och jobbet" sa... hon till people.
 
// Julia

Av Bieberlicious - 15 februari 2011 20:21

BARA JAG SOM TYCKER ATT HAN ÄR GRYMT HET ?!?!?!?!?! :DDDD

Av Bieberlicious - 15 februari 2011 16:55

    

Vad sööt han är asso! vilka tycker det är gulligt att han åker till sjukhuset? kommentera vad ni tycker! :D


// elin 

Av Bieberlicious - 15 februari 2011 16:35

ny visste du att?.. bild igen som jag gjorde lite snabbt ;) 


  

-Justin gillar att bli kallad för Dr. Bieber
-Justin tyckte att Lady Gagas ägg och kött dräkt är konstiga!
-Justin blev lite arg för att han inte vann något pris på grammy's
-Justin tycker att Smith familjen är en riktigt schysst och bra familj.
-Justin komem ratt vara med i ett nytt csi avsnitt.
-När Justin avslöjade att sour patch kids var hans favorit godis så köpte fansen massor av godis till han så han mådde illa av dom.
-Willow Smith kommer åka med på Justins tour.
-Justins favorit godis är Marshmallow peeps.
-Många människor blev chockade när justin inte vann best new artist på grammy's
-Justin's mamma och pappa var med honom på grammy Awards.
-Justin tycker att CSI är en väldigt cool och bra show.
På en intervju om Csi så frågade dom justin:Do you like playing the bad guy? Då sa justin: Yeah becuse i´m not a bad person so it´s funny to play it like a bad person.
-Jeremy (justins pappa) twittrade: Happy Valentines Day @Studiomama
-Tjejer som är lesbiska gillar Justin.
-The remixes finns i affärerna nu i USA!
-När justin blev intervjuad på grammys efter alla nomineringar så sa han: "Jag tar några Grammys nästa år..."


skrivet av ; TFOJB



// elin

Av Bieberlicious - 14 februari 2011 20:15

-          okej eftersom att vi skulle få vara med varandra och slippa det äckliga Sverige och dom berättade även att vi hade fått erbjudanden om att spela med ATL Hawks med 93:orna alltså dom som är två år äldre än oss och det va ju som en dröm som gick i uppfyllelse så vi tackade ja och så när man tränar med äldre så är det högre press och då tycker i alla fall jag att man blir bättre, berättade jag och alla satt bara och stirrade på mej som fån…

 _________________________________________________
____________________



Del 12

 

Justins perspektiv

 

Jag visste väl det , tänkte jag och log. Men så bra som hon va kunde jag aldrig tänka mej att hon va.


-          Nu får du lära oss så vi blir lika bra som dej , sa Christian och tog bollen och dribblade mot korgen, han sköt och den träffade plankan och sedan studsade den ut. Alla började garva åt honom för han blev så sur när han missade.


Jag visade dom några av mina skills och killarna blev riktigt sura när dom inte kunde och jag och Caitlin bara skrattade och filmade dom. Jag måste säga att Justin var bäst av killarna på basket så vi bestämde oss för att köra en mot en och Ryan skulle vara domare.

Han kastade upp bollen och jag fångade den och sprang mot korgen, precis när jag ska skjuta så kommer Justin och ska precis ta bollen när jag fintar honom och kastar på korgen och träffar ! när vi spelat ett tag och alla börjar se uttråkade ut och jag ledde så sa Justin:

-          okej du är mycket bättre än mej…

-          hahahahah kom du på det nu , skrattade Chaz fram

-          HA-HA , kan vi inte gå in och kolla på film , klockan är ju faktiskt 11, frågade jag dom.

-          Jo det kan vi. Alla började ta sina saker och vi gick upp till vårat hotellrum.

-          Vilken film vill ni se då ? frågade jag

-           panorama activity , sa Ryan och flinade mot mej och Caitlin

-          Visst , sa vi båda samtidigt , och killarna bara flinade och så sa Chaz:

-          Ni kan hålla min hand om ni blir rädda

-          Den som kommer vara mest rädd här inne är du Chaz sa Justin och alla skratta förutom Chaz som lossades vara sur, så söt när han försökte vara sur och man såg hur det ryckte i hans mungipor , sen sa han:

-          Meh hallå vem var det som va så rädd att hon sprang in på toaletten när Justin nuddade henne ? sa han och blickade mot mej.

-          Men det va ju bara för…att…ööhh…jag blev bara jätte kissnödig…sa jag och rodnade

-          HA-HA du är rolig du , sa Chaz och skrattade

-          Men nu tycker jag att vi kollar på filmen , sa Ryan som nu hade stoppat in filmen.

-          Okej , okej , sa jag och satte mej i mitten av soffan , bredvid mej satte sej Justin och på andra sidan Chaz.


När det hade gått en kvart av filmen så trevade jag efter Justins hand och hittade den , den va varm och trygg. Längre och längre in i filmen kom jag och Justin allt närmre och nu satt jag nästan i Justins knä med huvudet borrat i hans i bröstkorg. Jag titta upp och in i hans fina ögon , han tittade ner på mej och våra blickar möttes och han böjde sej ner för att kyssa mej men jag vände huvudet så att den hamnade på kinden i stället och jag såg på honom att han blev lite ledsen men jag bara flinade åt honom. Han visade med sitt finger att han också ville han en kyss på kinden. Han var så söt. Jag sträckte på mej och när jag precis skulle kyssa honom på kinden så vände han på huvudet så att den hamnade på läpparna istället.

Jag tittade surt på honom ( på skojj förstås ) och han såg nöjd ut. Jag slog honom lekfullt på armen och han började kittla mej och jag började skratta och skrika att han skulle sluta.

-          JUUUUUSTIIIIN SLUUUUTTAAAAA!!!!

-          TYYYYST !! skrek dom andra och såg lite smått irriterade ut. Justin höll fast mina armar så jag inte kunde röra mej. Men då kom jag på en sak. Jag sträckte mej upp så att jag nästan va vid hans mun och han släppte mina armar för att kyssa mej och då flyger jag upp ur soffan och springer in på Justins och Ryans rum där dom sover. Sen slängde jag mej under sängen och jag hörde att Justin började närma sej där jag låg så jag la mej längs väggen och höll andan. Medans jag låg där kom jag och tänka på vilken snäll , rolig , omtänksam , snygg och godhjärtad person Justin var. Han var till och med snäll mot mej när jag bara snäste åt honom på flygplatsen , han är verkligen snäll mot alla! Han var den snällaste kille jag någonsin träffat. Känner jag något för honom? Nej inte än va? Eller ? det är nog en sak jag måste ta reda på…


-          Julia jag vet att du är här inne ! hörde jag Justin säga och jag kunde inte hålla mej för skratt så jag började skratta som en galning tills jag känner hur någon drar i mina fötter , jag fattade att det va Justin så jag kröp ut från mitt gömställe och satte mej på sängen istället för under.


-          Va det nåt du ville eller? Sa jag och flinade mot honom


-          Ha ha roligt , nej men vill du gå på en promenad nu i mörkret, sa han och log flörtigt mot mej….


__________________________________________________
_______________________

så...tips på vad som kan hända nu ? skriver inget mer innan jag fått nåt tips på vad som kan hända!


Vad tycker ni om Delen då BRA/DÅLIG??

 

BieberLove Julia

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards