justindbblogg

Alla inlägg den 14 februari 2011

Av Bieberlicious - 14 februari 2011 20:15

-          okej eftersom att vi skulle få vara med varandra och slippa det äckliga Sverige och dom berättade även att vi hade fått erbjudanden om att spela med ATL Hawks med 93:orna alltså dom som är två år äldre än oss och det va ju som en dröm som gick i uppfyllelse så vi tackade ja och så när man tränar med äldre så är det högre press och då tycker i alla fall jag att man blir bättre, berättade jag och alla satt bara och stirrade på mej som fån…

 _________________________________________________
____________________



Del 12

 

Justins perspektiv

 

Jag visste väl det , tänkte jag och log. Men så bra som hon va kunde jag aldrig tänka mej att hon va.


-          Nu får du lära oss så vi blir lika bra som dej , sa Christian och tog bollen och dribblade mot korgen, han sköt och den träffade plankan och sedan studsade den ut. Alla började garva åt honom för han blev så sur när han missade.


Jag visade dom några av mina skills och killarna blev riktigt sura när dom inte kunde och jag och Caitlin bara skrattade och filmade dom. Jag måste säga att Justin var bäst av killarna på basket så vi bestämde oss för att köra en mot en och Ryan skulle vara domare.

Han kastade upp bollen och jag fångade den och sprang mot korgen, precis när jag ska skjuta så kommer Justin och ska precis ta bollen när jag fintar honom och kastar på korgen och träffar ! när vi spelat ett tag och alla börjar se uttråkade ut och jag ledde så sa Justin:

-          okej du är mycket bättre än mej…

-          hahahahah kom du på det nu , skrattade Chaz fram

-          HA-HA , kan vi inte gå in och kolla på film , klockan är ju faktiskt 11, frågade jag dom.

-          Jo det kan vi. Alla började ta sina saker och vi gick upp till vårat hotellrum.

-          Vilken film vill ni se då ? frågade jag

-           panorama activity , sa Ryan och flinade mot mej och Caitlin

-          Visst , sa vi båda samtidigt , och killarna bara flinade och så sa Chaz:

-          Ni kan hålla min hand om ni blir rädda

-          Den som kommer vara mest rädd här inne är du Chaz sa Justin och alla skratta förutom Chaz som lossades vara sur, så söt när han försökte vara sur och man såg hur det ryckte i hans mungipor , sen sa han:

-          Meh hallå vem var det som va så rädd att hon sprang in på toaletten när Justin nuddade henne ? sa han och blickade mot mej.

-          Men det va ju bara för…att…ööhh…jag blev bara jätte kissnödig…sa jag och rodnade

-          HA-HA du är rolig du , sa Chaz och skrattade

-          Men nu tycker jag att vi kollar på filmen , sa Ryan som nu hade stoppat in filmen.

-          Okej , okej , sa jag och satte mej i mitten av soffan , bredvid mej satte sej Justin och på andra sidan Chaz.


När det hade gått en kvart av filmen så trevade jag efter Justins hand och hittade den , den va varm och trygg. Längre och längre in i filmen kom jag och Justin allt närmre och nu satt jag nästan i Justins knä med huvudet borrat i hans i bröstkorg. Jag titta upp och in i hans fina ögon , han tittade ner på mej och våra blickar möttes och han böjde sej ner för att kyssa mej men jag vände huvudet så att den hamnade på kinden i stället och jag såg på honom att han blev lite ledsen men jag bara flinade åt honom. Han visade med sitt finger att han också ville han en kyss på kinden. Han var så söt. Jag sträckte på mej och när jag precis skulle kyssa honom på kinden så vände han på huvudet så att den hamnade på läpparna istället.

Jag tittade surt på honom ( på skojj förstås ) och han såg nöjd ut. Jag slog honom lekfullt på armen och han började kittla mej och jag började skratta och skrika att han skulle sluta.

-          JUUUUUSTIIIIN SLUUUUTTAAAAA!!!!

-          TYYYYST !! skrek dom andra och såg lite smått irriterade ut. Justin höll fast mina armar så jag inte kunde röra mej. Men då kom jag på en sak. Jag sträckte mej upp så att jag nästan va vid hans mun och han släppte mina armar för att kyssa mej och då flyger jag upp ur soffan och springer in på Justins och Ryans rum där dom sover. Sen slängde jag mej under sängen och jag hörde att Justin började närma sej där jag låg så jag la mej längs väggen och höll andan. Medans jag låg där kom jag och tänka på vilken snäll , rolig , omtänksam , snygg och godhjärtad person Justin var. Han var till och med snäll mot mej när jag bara snäste åt honom på flygplatsen , han är verkligen snäll mot alla! Han var den snällaste kille jag någonsin träffat. Känner jag något för honom? Nej inte än va? Eller ? det är nog en sak jag måste ta reda på…


-          Julia jag vet att du är här inne ! hörde jag Justin säga och jag kunde inte hålla mej för skratt så jag började skratta som en galning tills jag känner hur någon drar i mina fötter , jag fattade att det va Justin så jag kröp ut från mitt gömställe och satte mej på sängen istället för under.


-          Va det nåt du ville eller? Sa jag och flinade mot honom


-          Ha ha roligt , nej men vill du gå på en promenad nu i mörkret, sa han och log flörtigt mot mej….


__________________________________________________
_______________________

så...tips på vad som kan hända nu ? skriver inget mer innan jag fått nåt tips på vad som kan hända!


Vad tycker ni om Delen då BRA/DÅLIG??

 

BieberLove Julia

Av Bieberlicious - 14 februari 2011 16:46

GLAD ALLA HJÄRTANS DAG VÅR STJÄRNA ! :D


 


och glad alla hjärtans dag alla fina läsare! (:


  // elin

Av Bieberlicious - 14 februari 2011 16:43

  

  


// elin

Av Bieberlicious - 14 februari 2011 16:40

     



// elin

Av Bieberlicious - 14 februari 2011 16:36


// elin

Av Bieberlicious - 14 februari 2011 16:32

när det var slut så twittarde Justin en helt del igår efter Grammy's:

Not expecting much...they never really have given awards to young acts so just excited to be here and nominated. but #NeverSayNever 

2nite was a great night. I got to perform at the grammys with my mentor @usherraymondiv and I feel like we did u guys proud

As for the awards...of course I wanted to win. Its been & still is a dream to win a grammy. Was I upset...yes. But I was happy for her also

Someone said to me tonight its not your successes that define u but your failures. I lost..but I don't plan on this being my last chance....

I do this because I love it..and I do it for my family friends and fans who support me. I was grateful for the honor and this...
  

// elin

Av Bieberlicious - 14 februari 2011 16:26

Från Rena ; 

Det är inte ens du som har skrivit novellen! -.- Palla ta andras noveller & använd din egna hjärna, fan vad lågt att andra skriver noveller & du kopierar & lägger ut på din blogg & får beröm för det! Använd din egna fantasi & skriv en novell, för du borde veta hur lång tid det tar att skriva en novell!


Svar ; 


för det första så har vi aldrig sagt att det var vi som skrev den, och vi till och med sagt vem det är som har skrivit den, och vi har använt få egen fantasi för det var vi som kom på slutet och massa sånt, ja, vi vet också hur lång tid det tar att skriva den eftersom julia nu skriver den här och jag håller på att skriver på den vi ska ha efter, så jag tycker inte du ska hålla på mer att klaga på det eftersom vi inte ens sagt att vi har skrivit den själv! 



// elin, julia, gabriella

Av Bieberlicious - 14 februari 2011 12:26

hej , det är så att till våran header skulle vi vilja att ni sickar bilder på Justin som ni tycker är fina och ni vill ska vara med ! vi är grymt tacksamma om ni skickar bilder. Gör då det på justindbblogg@hotmail.com .

 

Bieber Love Julia & Elin

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards