justindbblogg

Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Bieberlicious - 7 februari 2011 21:16


Hahahah, när han är gammal!

/gabriella

Av Bieberlicious - 7 februari 2011 21:12



/gabriella

Av Bieberlicious - 7 februari 2011 19:31

-          Julle ? ahaha det va bra Chaz sa Justin och dom gjorden nån handshake som jag inte sett förut.

-          Hahah , men vilka ska med då ? frågade jag

-          Alla vi , sa justin och gjorde en gest med handen som visade att alla som satt vi bordet skulle följa med.

Om Caitlin också ska med så blir det nog , och så kan jag ju lära känna henne tänkte jag för mej själv…

 _________________________________________________
____________________


Del 6

 

Julia’s perspektiv

 

Som sagt det kan ju inte bli tråkigare än att ligga i soffan på hotellrummet med mamma.

-          Så Julle ska du me eller ? frågade Justin

-          Japp det ska jag , sa jag och blinkade med ögat mot Justin som brast upp i ett stort leende.

-          Vad kul sa Ryan och Caitlin i munnen på varandra.


Medan vi snackade fick jag ett sms , så jag tog upp mobilen och kollade på det. Det va ifrån Gab  *smset* ” hey , hur gåre med Justin då ? bra kompisar eller ? du har varit borta i en dag och jag saknar dej redan , låt dom här veckorna gå fort annars kommer jag att dö ! hoppas du har det bra ! love u xoxo Gab

 

Aww hon är så söt , jag satt och log för mej själv när jag märkte att alla kollade på mej.

-          Vad ler du åt då ? frågade Justin

-          Ett gulligt sms , sa jag och blinkade med ögat.

-          Aha , sa han kort och tittade bort. Jag började fnissa lite för jag fattade att han typ trodde att jag va Tillsammans med nån eller nåt jag sa :

-          Asså det va från min bästa kompis som skrev hur mycket hon saknade mej och frågade om jag va kompis med dej sa jag och kollade på Justin som nu log igen.

-          Aww vad gulligt hörde jag Caitlin säga. Jag kollade på henne och log.

-          Men du Justin kan du möjligtvis förklara detta , sa jag och visade kontakten som han själv hade döpt. Jag såg hur han rodnade lite och flinade sen sa han

-          Asså det kan ju vara bra att ha mitt nummer , och jag visste liksom om jag skulle skriva snälla Justin , snygga , söta eller sexigaste så jag tog alla , han flinade mot mej.

-          Anteckningen då ? frågade jag med ett flin på läpparna.

-          Vilken anteckning ? får jag se ? sa Chaz som ett nyfiket litet barn.

-          Haha , visst sa jag och visade honom ” Jag tycker Justin Bieber är så jävla HET så jag nästan döööör , han gillar mej :O hihi xx ” han skrattade och jag kunde inte heller låta bli att skratta , justin blev rödare och rödare i ansiktet medan jag och dom andra skrattade men sen sa jag  

-          Okej , så kul va det inte , det va gulligt bara , sa jag och log mot Justin som log lite snett tillbaka. 

 

Straxt efter det kom mamma tillbaka och sa att vi skulle gå. Så jag sa hejdå till alla och gick.

När vi nästa var utanför hotellet kom jag på att jag inte hade frågat vilken tid jag skulle komma. Så jag tog fram mobilen och skickade iväg ett sms till Justin och frågade vilken tid jag skulle komma. Han svarade nästan direkt *Smset* ” vi är klara nu så vi ska snart masa oss mot hotellet , så kom om kanske en halvtimme ? Xoxo Justin

 

” okej , ska jag ta med mej godis ? :D”

 

”nej , det behövs inte , vi har redan jätte mycket ;)<3”


Så vad ska jag nu hitta på i en halvtimme?  Ehh jag behöver ju inte fixa mej , men jag kan väl bättra på sminket som lite tidsfördriv. När jag var klar med det så satte jag på tv och så bläddrade jag mellan kanalerna när jag fastnade på Nickelodeon där det va Svampbob fyrkant , jag har alltid tyckt det va dö kul och jag , Gab och Elin Dör av garv när vi kollar på det!


När jag kollat en stund så kollar jag på klockan och ser att det gått 40 minuter sedan jag smsade Justin. Nu blev jag stressad så jag skippade skorna och sprang upp till deras hotellrum.


*Knack, Knack* när jag knackat så kommer Chaz och öppnar och sejjer:

- Hey Babe , du är sen , sa han och lossades bli sur

-hahah Chaz det där funkar inte, nej men jag fastnade framför tven , sa jag och blinkade med ögat mot honom.

-vilket program , frågade Ryan

- hehe…asså….ja..typ..det va inge…stammade jag fran

- ut med det bruden , sa Christian

- Okej okej , Svampbob , sa jag och rodnade

- OOHH jag älskar det programmet , sa justin plötsligt

- hahha ja , det är så roligt att jag typ döööör , skrattade jag fram

- haha , men vad ska vi se för film ?? frågade Justin

- kan vi inte kolla på fredag den 13:onde , frågade jag

- jo den är as läskig , då kanske man kan få hålla om dej om du är rädd , flörtade Justin

- Glöm din Dröm Bieber

- aja , vi får väl se när du blir rädd , sa han och blinkade


Hahah , Chaz stod bara och kollade på Justin med ett flin. Va är det med dom grabbarna , dom är lite konstiga. Ryan gick och satte in filmen i DvDn och jag satte mej bredvid Caitlin i soffan och på andra sidan om mej satte sej Justin…såklart.


När filmen började blev jag sjukt rädd och tog tag i Justin och Caitlins händer , jag såg att Justin flinade när jag tog hans hand , men jag brydde mej inte , han får väl tro vad han vill.

Jag var så himla rädd i mitten av filmen och just då känner jag hur nån lägger armen om mina axlar så jag blir så sjukt rädd att jag springer där ifrån och låser in mej på toan.

När jag tänkte efter varför jag sprang iväg så började jag garva. Jag garvade så mycket att jag fick ont i magen , jag försöker öppna låset medan jag skrattar och tillslut får jag upp den och jag fortsätter skratta , när jag kommer ut igen har dom pausat filmen och alla sitter och kollar på mej medans jag står och garvar så att jag knappt kan stå.

-          Hörru va är det du skrattar åt , frågade Ryan

-          Hahahhahahahaha , jag blev så jävla rädd när Justin la armen om mej , men sen kom jag på att det bara var han liksom , sa jag mellan skrattattackerna

-          Hahahah kom nu så vi kan fortsätta kolla på filmen , sa Justin och klappade på platsen bredvid sej.

-          Jaja , men det är så sjukt läskig

-          Men jag är ju här , sa han och blinkade med ögat

-          Ha-ha


Jag satte mej i soffan igen och nu lade Justin armen om min axel igen fast denna gången blev jag inte rädd haha. Jag kände hur Justin tröck mej närmre sej och på nått sätt ville jag sitta kvar så och på nåt sätt ville jag flytta mej , men jag valde att sitta kvar , det är ju trots allt bara några minuter kvar av filmen.


När filmen var slut så satt vi och pratade en stund och Chaz såg ut att ha väldigt tråkigt och tillslut sa han:

-          Kan vi inte göra något annat?

-          Som vad , frågade Caitlin

-          JAG VET skrek Ryan

-          Vad ? sa vi andra i kör

-          SANNIG ELLER KONKA ! skrek han

-          Okej då , sa alla

-          Bra , men alla måste lova att svara sanning på alla frågor och att göra allt som sägs? Sa han sen

-          Jag lovar sa alla förutom jag som inte fattade att man skulle göra det så alla kollade på mej.

-          Hallå Julia ska inte du säga , frågade Christian

-          Jaha jo , jag lovar sa jag snabbt och rodnade lite medans dom andar satt och skrattade åt mej.

-          Hahaha , men har vi nån flaska då? Frågade Caitlin

-          Vänta jag ska hämta en , sa Justin


Medan Justin var och hämtade en flaska satt vi andra och pratade , så när han kom tillbaka fem minuter senare så sa Chaz :

-          Vad tid det tog ?

-          Ja , jag va ju tvungen att dricka upp drickan ur din flaska , sa han och flinade

-          VAAA??? TOG DU MIN DRICKA ??? sa Chaz och slog till Justin på armen

-          Ja hahah , men Christian du börjar snurra

-          Okej , sa han och tog flaskan och sen hamnade på Chaz…Sannig eller Konka?

-          Konka , sa Chaz

-          Du ska kyssa….


__________________________________________________
___________________


okej , det var nog sista för idag , men om ni komentarar mycket så kommer det ett till idag ;)


// Julia

Av Bieberlicious - 7 februari 2011 17:06

*PLING* när jag nästan var klar så fick jag ett sms jag kollade på vem det va ifrån , när jag såg namnet fattade jag inget ”snyggastesötastesexigastebabenJUSTINBIEBER”  jag öppnade smset

 ”hey sötnos! Tänkte du kanske ville kolla på film med mej , Chaz & Ryan? Xoxo JB

 

”hej , asså ska käka med mammi på en resturang och sen ska jag nog bara chilla lite med henne ;) / Julia

 

” aha okej men vi kanske ses vid stranden imorgon :) xoxo JB”

 

Det sista smset orkade jag inte svara på…

 _________________________________________________
____________________

Del 5

 

Justin’s perspektiv

 

-          Juuuuuuustiiiiin jag är hungrig , hörde jag Chaz  klaga

-          Hahah Chaz du är ju alltid hungrig, svarade jag

-          Men så är det om man är CHAZ skrek han till mej och Ryan som stog och asgarvade.

-          Men hörrni boys vi kan gå till en resturang här nån stans?

-          JAAAA , skrek Chaz

-          men ni kan ju ialla fall byta om först för jag tror inte att dom vill att vi sitter i badshorts på resturangen och äter , sa jag och skrattade

-          hahah sant där Justin men vi byter om och sen drar vi.


Jag vill verkligen att Julia ska komma och kolla på film med oss men hon kan väl inte....

Men vi kanske träffar henne på stranden imorgon ju. *happy face*


Julia’s perspektiv

 

Jag kanske skulle kolla på film med dom , det är nog roligare än att sitta inne på hotellrummet och kolla på tv med mamma , med Chaz in da house kan det väl inte bli tråkigare än att kolla på tv med mammi.

Vi får se hur jag känner när jag har varit på resturangen.

-          Julia har du packat upp klart nu ? hörde jag mamma ropa från ”vardagsrummet”

-          Jag blev precis klar , ska bara byta om sen kan vi gå och äta.

-          Gör de , jag ska bara sätta på mej något lite finare.

-          Du är fin mamma!

-          Men jag kan alltid bli finare , sa hon och blinkade

-          Hahah okej då , men då ska jag också göra mej finare.

-          Okej men vi går om 15 minuter

-          Okej , då får jag lägga på ett kol.

När vi var klara så gick vi ner från hotellet och ut på gatan och sen gick vi till en italiensk resturang som låg runt hörnet vid hotellet. När vi kom in i resturangen så fick vi ett bord för två , dom tände ljus på bordet. När vi suttit och pratat i några minuter kommer det en servitris och frågar vad vi vill ha att dricka.

-          Jag tar ett glas rött vi, sa mamma

-          Jag tar en Cola, sa jag

-          Du och din Cola, sa mamma när servitrisen gick

-          Vadå ? det är typ det bästa som finns , svarade jag och blinkade med ögat.

-          Haha , du är för knäpp du gumman.

-          Men du älskar mej ändå. Sa jag och gjorde mitt happy face.

-          Såklart , svarade mamma och sträckte sej över bordet och pussade min kind.

 Efter yttligare några minuter kom servitrisen igen med våran dricka och frågade vad ville ha att äta :

-          Jag vill ha en pasta bolognese med parmesan ost på toppen sa jag till servitrisen.

-          Jag tar en lika dan. Sa min mamma

-          Okej ,va det bra så ? sa servitrisen

-          Ja  det är det , svarade mamma


När vi satt och väntade på maten kommer det in tre killar och en tjej som står och väntar på att servitrisen ska visa dom ett bord. Jag tyckte jag kände igen några av dom men jag kanske ser fel. När servitrisen kom så såg jag att hon pekade mot vårat håll och dom nickade. Dom började gå mot vårat bord men avvek vid bordet innan.

Nu såg jag vem det va. Det va ju Justin , Chaz och Ryan sen hade dom två till med sej , killen va väldigt lik Justin fast mindre. Tjejen och killen va väldigt lika varann så jag antar att dom är syskon.


Justin , Ryan och Chaz satte sej med ryggen mot oss så dom hade ännu inte sett mej.

Efter ca 5 minuter så fick jag och mamma våran mat. Vi satt och små pratade en stund när Chaz sedan vänder sej om mot mej och flinar , jag fortsatte kolla på honom och jag hörde att han viskade nått till dom andra , men vad visste jag inte.

-          jag måste gå på toaletten , sa mamma plötsligt.

-          Ah okej , sa jag


När mamma hade gått så ringde min mobil , jag kollade på skärmen och det va dolt nummer så jag bestämde mej för att inte svara så jag klickade bort det.

Precis när jag hade klickat den som ringde hör jag Chaz säga

-          eyy babe klicka inte mej !

jag skrattade, sen vi va på stranden så kallar han mej för typ , babe , älskling och massa roliga saker på skojj .

-          ring inte med dolt da , sa jag och blinkade åt honom. Nu hade alla andra också vänt sej om och kollade på mej.

-          Meh , jag skulle ju bara kolla så att det va du som satt där. Svarade han och nu va det han som blinkade med ögat.

-          Hahah , va det så svårt att se ?

-          Nej men det hade ju varit pinsamt om jag hade sagt HEJ BABE och så vare inte du liksom.

-          Haha det är sant men nu vare jag , sa jag och flinade.

-          Ja det va ju det, sa chaz med över manlig röst. Jag skrattade och det gjorde även dom andra.

-          Ehh…det här är Christian och Caitlin , dom är kompisar till oss och kom lite senare så det va därför dom inte var med på stranden. Fortsatte Chaz

-          Aha okej , jag heter Julia , sa jag och skakade deras händer och log mot dom. Caitlin var riktig söt och hon verkade jätte snäll och trevlig,

-          Hörru Julle ska du inte med till vårt hotellrum och ha filmkväll med oss ikväll då ?

-          Julle ? ahaha det va bra Chaz sa Justin och dom gjorden nån handshake som jag inte sett förut.

-          Hahah , men vilka ska med då ? frågade jag

-          Alla vi , sa justin och gjorde en gest med handen som visade att alla som satt vi bordet skulle följa med.

Om Caitlin också ska med så blir det nog , och så kan jag ju lära känna henne tänkte jag för mej själv…


__________________________________________________
____________________

Bra / Dålig ?? är delarna för långa ? korta?

 

KOMMENTERA för mer !!! // Julia

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards