justindbblogg

Alla inlägg den 9 februari 2011

Av Bieberlicious - 9 februari 2011 20:31

- älskar dej också.

- hejdå puss puss

- bye , puss puss


*slut på samtalet*


Precis när jag lagt på så knackade det på dörren , så jag kollade mej I spegeln och torkade bort den mascara som runnit och öppnade sedan dörren och där stod…

__________________________________________________
___________________



Del 8

 

Och där stod ingen mindre än Justin. Jag såg på han att han hört allt jag sagt för han stod och flinade och jag antar att han hört det med att jag hade träffat vänner och att det var Justin Bieber osv.

-          varför sprang du bara iväg sådär, sa han och såg frågande på mej

-          asså…ehhh…jag kom bara på hur mycket jag saknade mina kompisar , svarade jag och rodnade åt att det lät ganska töntigt.

-          Jaha , men det var väl inte så länge sen du såg dom?

-          I typ förrgår men grejjen är den att vi inte har varit utan varandra en helg sen två år och då är detta väldigt svårt , och när vi är hemma så liksom bor vi hos varandra , eller liksom vi känner oss som hemma går bara in , kan gå dit även om inte någon är hemma och sover hos varandra hela tiden.

-          Som systrar alltså? Sa han och han förstod verkligen hur jag menade och han lyssnade som ingen annan kille hade gjort.

-          Trilling systrar, dom är dom bästa i hela världen! Sa jag och log mot honom

-          Och förresten tack Justin

-          För vad , frågade han och såg förvånad ut

-          För att du lyssnade , och du förstår mej som ingen annan kille tidigare gjort.

-          Det är väl det minsta man kan göra mot en vän , right? Sa han och log mot mej

-          Tack ändå , sa jag och kramade honom hårt och länge , jag verkligen kände hur han log mot min axel. Jag kunde inte heller låta bli at le. När vi stått och kramats en stund så hör vi Ryan säga :

-          Oj oj oj , här vare kärlek på gång…med ett flin

-          Nej , det va en kompis kram sa jag och skrattade åt hans förvånade ansiktsutryck

-          vi säger väl så då , sa han och log ett onskefullt leende.

-          Ha-ha , nej men seriöst jag tror jag måste gå nu , mamma undrar säkert vart jag är och klockan är ju halv två.

-          Men du kan ju sova här , sa Chaz

-          Säkert sa jag och log ett osäkert leende mot alla

-          Självklart , sa Justin , Caitlin , Ryan och Christian och log

-          Vad kul sa jag och blev helt hyper och sprang runt i hela hotellrummet och dansade , efter en stund märkte jag hur alla stod och skrattade åt mej så jag stannade:

-          Är du helt hyper babe , sa chaz och försökte låta sexxiii , men alla bara skrattade åt honom.

-          Hahha men asså jag bara blir så ibland , sa jag och skrattade. Jag hoppade sen upp på sängen bakom chaz och hoppade på hans rygg , han tappade balansen och vi ramlade omkull , jag under och han över mej. När vi legat så en stund och skrattat slutar helt plötsligt Chaz att skratta och han närmar sej mej med sin läppar……

Av Bieberlicious - 9 februari 2011 17:01

-          Ja , jag va ju tvungen att dricka upp drickan ur din flaska , sa han och flinade

-          VAAA??? TOG DU MIN DRICKA ??? sa Chaz och slog till Justin på armen

-          Ja hahah , men Christian du börjar snurra

-          Okej , sa han och tog flaskan och sen hamnade på Chaz…Sannig eller Konka?

-          Konka , sa Chaz

-          Du ska kyssa….

________________________________________________________________________





Del  7

 

Justin’s perspektiv

 

-          du ska kyssa Justin , sa Christian med ett flin , alla andra garvade förutom jag och Chaz som satt som två ufon.

-          Kom igen nu grabbar , hörde jag Julia säga.

-          Come here babe , sa Chaz och plutade med läpparna

-          Eewwww , men jag måste ju, jag flyttade närmare Chaz och jag lutade mej fram och pussade honom sjukt snabbt och satte mej sedan på min plats och kollade med mördar blick på Christian som satt och skrattade.

-          Chaz tur att snurra sa Julia som nu slutat skratta.

-          Okej , sa han och snurrade och nu hamnade den på Julia.

-          Okej julia , sanning eller konka?

-          Ehhh…konka svarade

-          Ehm, du ska kyssa Justins mage från byxkanten till halsen , sa han och garvade

-          Va?? Sa vi båda och garvade

-          Ja , Justin upp med tröjan så hon kan pussa din mage , sa Christian och blinkade

-          Come here babe , sa jag med fjantig röst som var meningen att det skulle härma Chaz

-          Ewww sa hon med ännu fjantigare röst så att alla började skratta. Sen kom hon mot mej och jag drog upp tröjan och la mej ner på golvet, sen började hon pussa min mage precis vid byxkanten och uppåt och jag kände hur det reste sej där nere och jag tror att hon också kände det för hon började flina.


Julia’s perspektiv

 

När jag satt där och pussade hans mage så kände jag hur det reste sej där nere på honom och jag var nära på att börja fnissa men jag lyckades hålla mej. Istället började jag flina som en galning , men vad ska jag göra , bättre det än att jag börjar skratta ju.

Jag märkte att dom andra också sett vad som hänt där nere så dom började skratta som tusan och Justin blev jätte röd i ansiktet och började fnissa han med. Tur att han tog det så och att han inte blev typ sur och ledsen.

-          Min tur att snurra sa jag och snurrade på flaskan, den hamnade på Caitlin , okej Caitlin sanning eller konka?

-          Ehhmm…Konka sa hon

Jag satt och tänkte en stund och då kom jag på det.

-          Du ska kyssa Chaz sa jag och flinade

-          Okej , sa hon och log mot Chaz som log mot henne.

När dom hade kysst varann ett tag så Christian:

-          Okej , vi fattar ni gillar det , kör vidare nu Caitlin

-          Jaja , sa hon och kollade med sur blick på Christian sen snurrade hon flaskan , den här gången hamnade den på Justin.

-          Justin , Sanning eller konka ? sa hon sen

-          Jag tar också konka , sa han och log

-          Du ska kyssa Julia i 1 min , sa Caitlin och flinade

-          Visst , inga problem, sa han och flinade mot mej som satt med en mördarblick mot Caitlin som bara skrattade åt mej ,

-          Ha-ha Caitlin sa jag och lipade med tungan

-          Kom igen nu Guys , sa Ryan med ett flin han också

-          Come here babe sa jag till Justin som nu skrattade åt att jag härmat Chaz och honom.

-          Absolut sa han och kom närmre, när han nu satt bredvid mej så var han ganska söt , och hans mage ska vi inte snacka om , six-pack liksom , så sjukt sexigt.

Vi båda lutade oss fram och jag kände hans fuktiga läppar mot mina , han smakade mint och var riktigt bra på att kyssas , men hallå Julia du gillar inte Justin ? eller börjar jag gilla honom ? nej , vi har bara känt varann i typ en dag? Men han är ju söt och snäll.

Den kyssen kändes som en evighet , det kändes så fel , men ändå så rätt på nåt sätt.

Hans läppar va så mjuka och bara perfekta , sluta nu Julia !

Efter ett tag så hörde vi Chaz säga:

-          åh där har det 3 minuter

Jag drog mej snabbt undan och sa

-          NI SA JU 1 MINUT !! halv skrek jag

-          Vi skulle bara se hur länge ni kunde hålla på , sa Ryan och flinade

-          ÅÅÅHHHH , suckade jag och kollade surt på alla medans Justin bara satt och flinade.


När vi kört ett tag till så orkade ingen köra mer så vi satte oss och pratade en stund.

Gud vad jag saknar Gab och Elin , det är ju jätte kul med dom här också men jag saknar dom så himla mycket….jag kände hur tårarna nästan brände bakom ögonlocken , jag hade inte varit ifrån dom mer än en helg och det var för 2 år sedan. Och nu hade jag inte sett dom på ett dygn, jag måste ringa Elin , Gab hade ju snackat med imorse så nu måste jag verkligen ringa Elin , jag rusade snabbt upp och in på toaletten , jag kände allas blickar i ryggen medan jag sprang in på toan och satte mej på toalocket och tog fram mobilen Och bläddrade igenom kontakterna och kom snabbt fram till ” Elinbästavän” och ringde upp henne , så fort jag hörde hennes röst började jag gråta:

*Samtal*

- Men gumman vad är det som har hänt ?? frågade Elin oroligt

- jag…sak..nar dej.j…stammade jag fram mellan tårarna

- men Bullen då ( Elin kallar Julia det ) jag saknar dej också, men du har väl kul ?

- Ja , men det skulle vara ännu roligare om du och Gab va här , sa jag som nu hade lugnat ner mej en aning.

- har du hittat några kompisar än då , frågade hon nyfiket

- haha ja , du skulle bara veta sa jag och flinade fast att hon inte såg det.

- är det någon jag känner ? frågade hon ivrigt

- nej men du skulle bra gärna vilja det , tro mej.

- VEM ÄR DET ??

- Justin Bieber , Christan, Caitlin , Ryan och  Chaz , sa jag och skrattade åt hur hon skulle reagera.

- haha vad rolig du är ,sa hon och fake skrattade.

- men visst visst , tro mej inte då sa jag och blev lite sur , tror hon själv att jag skulle ljuga om att jag hade träffat Justin Bieber och hans vänner när jag inte ens gillar honom själv ? så dum är jag inte.

- jaja , men du Bullen jag måste gå nu.

- okej , ring imorgon ?

- ah det gör jag , älskar dej mest mini bulle !

- älskar dej också.

- hejdå puss puss

- bye , puss puss


*slut på samtalet*


Precis när jag lagt på så knackade det på dörren , så jag kollade mej I spegeln och torkade bort den mascara som runnit och öppnade sedan dörren och där stod…

Av Bieberlicious - 9 februari 2011 16:59


// Julia

Av Bieberlicious - 9 februari 2011 16:55


 GOSH VAD LYCKLIG TJEJ !!!


// Julia

Av Bieberlicious - 9 februari 2011 10:41

  

  


// elin

Av Bieberlicious - 9 februari 2011 10:40

  


Det säg att Jeremy Bieber som är Justin Bieber's pappa ska göra ett rapalbum och inleda en karriär inom hip-hop.
 
"
Han försöker få fart på det och sin egna musikkarriär med namnet Lord Bieber. Han använder sitt inflytande på Justin för att få det att hända. Justin krediterar sin pappa för att ge honom hans musiklaiska gener så att Jeremy kan släppa ett rapp album en härlig dag "


// elin

Av Bieberlicious - 9 februari 2011 10:38

  

Gayle King's recension av Justin Biebers Never Say Never 3D film är en indikation, hennes BFF(bestfriendforever) Oprah Winfrey kommer utan tvekan titta Justin Biebers nya film NSN.

"Jag säger ju det , jag är smittad" sa Gayle i ett videomeddelande på sin Twitter sidaDet är inte bara tonårsflickornaeftersom det finns så mångameddelanden och så många lektioner."

"Vad jag är imponerad av honom om de där med bara ett normalt barnMen han är fortfarande väldigt busigoch han är. Det är en sånn stor lärdomför alla som har en dröm som tror att dom inte kan lyckas," Sa Gayle. inte bara en favorit för månaden 

Radioprogramledaren sa också "Det finns så mycket mer av Justin Bieber än bara" Baby, baby, baby "men oh babybra. " är 


// elin

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards