justindbblogg

Alla inlägg den 21 februari 2011

Av Bieberlicious - 21 februari 2011 23:09

-          hej girls , vad gör ni här inne , det är ju stängt

-          jaha…ojj…ehh asså det såg öppet ut så vi gick in, sa dom och jag kände igen rösten något så grymt. Men jag kunde inte sätta fingret på det utan jag stod där med Justins hand runt min midja och försökte komma på vart ifrån jag kände igen den. Sen kom jag på det O M G !!! kunde han vara så underbar att han hade fixat det. Herregud vad underbar han var. Nu stod jag bara och tänkte på hur underbar när Justin plötsligt rycker till mej och säger:

 

 _________________________________________________
____________


 Pattie Mallette Justin Bieber has the life, from dinner with Usher to kisses from Katy Perry. But the teen heartthrob still takes the time to tweet a sweet picture of his mom.

 (Pattie , Justins mamma för er som inte visste det !)

Del 18


-          Julia du kanske ska hälsa?

-          Ja, jo juste , sa jag och spelade med lite och alla tittade frågandes på mej som om att dom trodde jag var dum i huvudet för att jag inte kände igen mina två bästa kompisar.

-          HHEEEEJJJJ BAAAAABES, skrek jag och slängde mej först över Gab och sen på Elin som vinglade till lite eftersom att dom inte riktigt var beredda på att jag skulle slänga mej på dom så plötsligt.

-          HEJ ÄÄÄÄÄLSKLIIIIING skrek dom tillbaka och vi stod och kramades jättelänge.

-          Hur kom ni hit? Frågade jag dom till slut

-          Justin ringde till oss sa att du verkligen ville att vi skulle komma hit och att du pratade om oss hela tiden , sen har du nog också massor av saker att berätta sa dom och kollade på Justin som stod och pratade med Chaz.

-          Jaha , hahah , ja jag har nog en del att berätta, åååhhh jag är så glad att ni är här jag har saknat er så grymt mycket och jag måste ha er här, det känns så jobbigt att inte alla dom vet vad som hänt min pappa och jag orkar inte berätta det själv för jag bryter bara ihop då så nån dag måste ni hjälpa mej med det. Förresten så berättade jag för Justin igår.

-          Han sa det imorse när vi hade landat på flygplatsen och Jessica hämtat oss. ( Jessica är min mamma )

-          Okej , men han tog det bra i alla fall, han lyssnar så himla bra och jag kan verkligen prata om allt med honom, han är bäst , sa jag och precis då kände jag två armar runt min midja.

-          Du är bättre än bäst, sa han och kysste mej lätt på munen, sen stod han kvar så tills jag kom på att jag måste presentera Caitlin för dom eftersom att hon är så himla snäll och jag tror dom kommer komma bra överens. Jag slingrade mej ur Justins grepp och han tittade oförstående på mej men när jag var på väg mot Caitlin så log han emot mej.

 Jag presenterade Caitlin för tjejerna, och alla hälsade på varandra sen gick vi mot karusellerna och gick upp till bergochdalbanan.


När vi åkt hur mycket karuseller som helst är jag helt slut , vi alla hade bestämt att ta McDonald’s på vägen tillbaka till hotellet så vi stannade där och köpte mat, vi orkade inte sitta inne på den lortiga resturangen så vi gick ut till bilen och satte oss och åt medans Chauffören körde. Han hade dragit för en ”vägg” mellan dom långa ”sofforna” i bak och hans lilla typ hytt , så att han inte skulle höra vad vi pratade om och sånt.


Väl framme vid hotellet så gick jag in på mitt och mammas rum för att prata lite med henne och hämta andra kläder och sånt.

Men när jag kom in på rummet så såg jag att det var ett par till skor i hallen än mammas och mina så hon hade väl hittat nån att prata med antar jag. Jag gick i alla fall in i det lilla vardagsrummet som vi hade och mycket rätt där satt mamma och nån annan jätte gullig kvinna , hon såg ut att vara ungefär lika gammal som mamma och hon såg jätte snäll ut.

-          hej mamma , sa jag och gick fram och kramade mamma sen gick jag vidare till kvinnan och sträckte fram min han och sa:

-          Julia , och log

-          Pattie , Justins mamma , svarade hon och skakade min hand lite lätt.

-          Jaha , vad roligt att äntligen få träffa dej , Justin har pratat så mycket om hur snäll du är och sånt sa jag och log mot henne.

-          Gillade du hans överraskning då? Frågade hon och kollade på mej ett stort leende

-          Gillade ? jag älskade det ! du har världens bästa son , sa jag och log mot henne.

-          Aww , han har pratat mycket om dej Julia , han gillar verkligen dej. Mamma hade gått på toa så jag satt själv och pratade med Pattie nu.

-          Jag..ja tror att…jag älskar honom , sa jag och kollade generat ner i bordet.

-          Men gumman det är inget att skämmas över. Har du sagt det till honom?

-          Nej , jag har liksom inte vågat , det kanske går för fort fram då och han kanske inte känner samma sak , sa jag och log ett snett leende.

-          Vet du , han har faktiskt sagt ungefär samma saker om dej som du precis har sagt om honom, och jag vet att han älskar dej också sa hon och log mot mej och sen gav hon mej en kram.

-          Jag måste gå nu men jag hoppas vi ses snart igen och det antar jag att vi gör , sa jag och log mot henne sen gick jag och packade en lite väska som jag skulle ha med mej till Justin och deras rum.


Mamma och Pattie skulle gå ut och käka på resturang sen skulle dom ut och festa så vi ”ungdomar” bestämde oss för att gå ut till stranden och ha lite grill party…


__________________________________________________
_____________________


så vad tycker ni?? TTIIIIIIIIPS TACK !!


BieberLove Julia

Av Bieberlicious - 21 februari 2011 11:08

  

  


// elin

Av Bieberlicious - 21 februari 2011 11:04

  



Den 19 Februari igår så var det 1 år sedan Baby videon kom ut på youtube, självklart så firade alla beliebers det. Babymusikvideon är youtubes största views video med 468 214 035 views

Tänk att 1 år har gått så fort och nu har han vart med om vad som helst som tex: så har han varit med om   
 två Grammy nominerinar, En hel turné, en bok och en film, vunnit jätte många Awards priser, gäst skådespeleri i olika TV program, 3 skivor, och snart en stooooor världsturne. Det är Amazing så vi ALLA borde va stolta över honom! 



// elin

Av Bieberlicious - 21 februari 2011 10:24

   Den 16-åriga Justin Bieber tog hans far, Jeremy, ut för en runda på lördag morgon i södra Kalifornien.

Dessa exklusiva bilderna visar tonårsidolen i förarsätet på en E-klass Mercedes, dagen efter att han valdes MVP i NBA All-Star Celebrity Game i Los Angeles.

   Han blev fotograferad när han lämnade IHOP i West Hollywood efter en frukost på Breakfast of Champions där han åt pannkakor.

Även i början så misslyckades justin med hans ksriftliga test. Han har bara kört i ca 10 månader och nu skapar han en riktig bilsamling.
Den Never say never stjärnan kör vanligtvis runt i en 
$ 200.000 Ferrari F-430, men han har även en Range rover som han fick när han fyllde 16 år av hans mentor Usher.

   Vi kan inte vänta för att se om vilken bil som landar i hans uppfart den 1 Mars på hans 17-årsdag.


// elin 

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards