justindbblogg

Alla inlägg den 17 februari 2011

Av Bieberlicious - 17 februari 2011 20:51

-          Vad tänker du på Justin, frågade Julia plötsligt

-          Jag tänker på hur lycklig jag är nu, svarade jag och pussade henne på pannan.

-          Ska vi gå tillbaka nu , det börjar bli väldigt sent ?

-          Ja , kom så går vi, sa jag och hjälpte henne upp.


 _________________________________________________
______________________

Del 14

 

Julias perspektiv

 

När han tog tag i min hand kände jag hur det pirrade i hela kroppen, alltså betyder det att jag har känslor för honom? Ja , och dom kommer säkert bli starkare eftersom att han nu är min. Helt plötsligt stannar han och vänder sej mot mej och jag tittar in i hans otroligt vackra , hasselbruna ögon. Han kysser mej ömt på läpparna och vi börjar sakta gå tillbaka till hotellet hand i hand. Tänk att jag är hans nu , det kanske hade gått för fort? Naej , vi båda gillar ju varandra…det kanske var kärlek vid första ögonkastet? Jag tror nästan det , även fast jag var så spydig i början.


När vi var framme vid hotellet så tar vi hissen upp till deras våning och vi håller fortfarande händerna, när kom upp och går in genom dörren så snubblar Justin så jag ramlar över honom och så ligger vi och skrattar i en korridor på ett hotell i Bahamas.

-          Okej , nu går vi in innan alla hotellgäster kommer och klagar på oss, sa jag mellan mina skrattattacker , han reste sej upp och sedan hjälpte han mej upp.


Justin öppnade dörren till hotellrummet och vi han inte ens ta av oss skorna innan Chaz säger:

-          ooooohhhhh här kommer kärleksparet…flinar Chaz. Jag och Justin bara skrattade och sen kysste han mej och dom andra bara stod och kollade på oss som om dom sett ett spöke , efter ett tag så började alla skrattat förutom Chaz som stod och stirrade på oss, men tillslut sa han:

-          Men nu kan jag ju inte reta er…

-          Nej , sa jag glatt

-          Men då är det inge kul juh

-          Ehh…Chaz lägg ner…sa Ryan och flinade

-          Men nu kom jag på en annan sak , sa Chaz och flinade stort och man nästan såg hur det lös en glödlampa över hans huvud.

-          Vad har du nu kommit på Chaz…sa Justin och suckade

-          Ehh…ni kommer fatta efteråt nån gång sa han och log ett mystiskt leende

-          Visst visst , sa jag och började skratta

-          Hur mycket är klockan? frågade Justin

-          Halv två , så vi kanske ska gå och lägga oss så vi orkar gå u…sa Justin och avbröt sej fort.

-          Gå upp? Frågade jag honom.

-          Ja men asså jag har en liten överraskning imorgon, sa han och log sitt söta Bieber smile.

-          Men jag kan ju inte åka någon stans imorgon , jag har ju inte pratat med mamma? Sa jag förvirrat

-          Det har jag redan fixat , flinade han ännu en gång

-          Du är bra du , sa jag och pussade honom på kinden

-          Inte bäst då? Frågade han och lossades vara ledsen

-          Hahah , det får vi väl se , sa jag och log mot honom.

-          Nej men hörrni jag är trött nu , sa Caitlin som varit tyst sen vi kom tillbaka.

-          Jag med , men hur sover vi ? frågade Jag

-          Chaz och Caitlin sover i det ena dubbel rummet och Christian och Ryan sover i Enkel rummet fast med en extra säng i och vi sover i det andra dubbelrummet sa Justin och log.


Åh , jag skulle få sova i samma säng som Justin , han är så söt. En överraskning vad kan det vara ? och han hade pratat med min mamma vad gulligt av honom. Hur söt får man bli?


När vi stod och borstade tänderna står jag i mina egna tankar och drömmer mej bort så helt plötsligt kittlar nån till mej i sidorna av magen så jag spottar ut alla tandkräm , som tur va så hamnade det mesta i handfatet , men jag hörde hur Justin låg på golvet och vred sej av skratt , och när man hör hans gulliga skratt så kan man själv inte heller låta bli att skratta. Mitt i allt skratt kommer Chaz:

-          Vad är det som är så roligt ? jag har ju varit tyst i typ 5 minuter? Sa han och lät väldigt förvånad över att det inte var han som hade gjort eller sagt något roligt.

-          Haha Chaz det är inte bara dom som är rolig , sa Justin och försökte låta sur men misslyckades så fort Chaz gjorde en konstig min som föreställde en gris typ.

-          DÄR SER NI , JAG ÄR ROLIGAST , jag behöver ju bara röra på munen för att få er att skratta.

-          Jo , men det är ju för att du ser så rolig ut , sa jag och blinkade mot honom som stod och log som ett fån.

-          Nej men seriöst nu , god natt lovers ! sa han och gjorde en släng kyss mot oss som nu rest oss upp och var på väg mot sängen.


Jag kan ju inte byta om inför Justin än , det är ju pinsamt. Jag är väldigt blyg med att visa min kropp för andra, det går bra så länge det är i bikini men så fort det är bara underkläder så är jag jätte obekväm med att visa min kropp. Vissa tycker det är fjantigt eftersom att det är typ samma sak, men jag har alltid varit sån och det är bara Elin och Gab som förstår sej på det för dom är nästan likadana. På tal om dom så saknar jag dom grymt mycket , vi har nu inte träffats på 4 dagar! Jag måste ringa dom imorgon.


När vi stod i rummet och skulle byta om så kom jag på en grej jag brukade göra förut så jag gick och släckte lampan och sen trevade jag mej försiktigt fram till resväskan.

- eyy…varför släckte du för? Hörde jag Justin säga med sin grymt sexiga röst…


__________________________________________________
____________________

jag vet nästan vad ni tänker nu.....?


nej men vad ska hända nu då , lägger inte upp nästa förens jag fått lite ideér ;)


// Julia

Av Bieberlicious - 17 februari 2011 19:17

     

så söt han är ! :DD 


// elin

Av Bieberlicious - 17 februari 2011 19:16

 


   

Visste du att?
En gång sa ett fan till Justin "Kom till min säng!" som ett skämt & då sa Justin "Okej, var & när?"

Justin åkte för första gången en Berg&dalbana när han var 10 år & började då gråta.

...När Justin inte klarade körkortstestet då stog han ute i ösregnet & skrek "I HATE YOU" till varje bil han såg.

En gång så sa Justin "Who wants 2 marry me?" *en tjej skriker* Då säger Justin "Kenny did i hear u scream?"

En gång på flygplatsen så kom en Belieber från ingenstans NAKEN & Justin kollade & då slog Jeremy till Justin på kinden för att Justin kollade. XD

I en intervju med Justin så frågade en kille "Vart kan du se dig själv om 20 år?" Då svarade Justin: "Gift med en vacker Belieber"
 
______________________________________________________________________
KOMMENTERA !!!!!!
 
// Julia
Av Bieberlicious - 17 februari 2011 19:13


OOOOMMMMBBBB VAD HET !!!!


// Julia

Av Bieberlicious - 17 februari 2011 19:07

 

Miley Cyrus talade på röda mattan vid
2011 Grammy Awards om Justin Biebers
die-hard fans. Hon sa att när hon var
på scenen utför låten "overbord"
med Justin hon var tvungen att ta ett par steg
tillbaka när han kom fram till henne och lade sin arm
omkring henne - eftersom hon inte ville ha några
hatbrev från hans super fans!
 
________________________________________________________________________
Jasså , hmm? KOMMENTERA !!
 
// Julia

Av Bieberlicious - 17 februari 2011 19:04


    

Ett fan frågade en gång Justin hur han kunde vara så het. Han svarade "Min mamma. Min pappa. En säng" och skrattade

Justin ÄLSKAR hur hans fans håller ihop - "Like a big Belieber-family

Justin sagt "Honestly, I think I have a hot ass"
...
Han har sagt: om jag bråkar med min flickvän och hon börjar gråta, så skulle jag sluta och bara hålla om henne

Justin har en tröja där det står "I Love Girls" på

Justin föredrar roliga filmer med sina vänner men skräckfilmer på dejter så han kan hålla om henne när hon blir rädd

Justin vill förstå tjejer bättre, och inte bara bli intresserad av kändisar utan även fan

Jessica Jarell säger : "Bara le, så ser du direkt om du har vunnit Justins hjärta"

Jazmyn kallar Justin för 'booboo' när hon vill honom något

Han har sålt fler album på en vecka än vad The Jonas Brothers har gjort på ett år

Justin gillar inte tjejer som spelar dumma för att få uppmärksamhet och säger att om man vill ha hans uppmärksamhet ska man vara sig själv

______________________________________________________________________
 
KOMMENTERA !!!!
 
BieberLove Julia
Av Bieberlicious - 17 februari 2011 17:37



        



  



Jag bara älskar den här bilden !!! nån som håller med mej ??


// Julia

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards