justindbblogg

Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Bieberlicious - 6 februari 2011 15:40

så jävla bra är det när justin börjar sjunga, right?
KOMMENTERA OM NI VILL HA MER VIDEO INLÄGG OM JUSTINS NYA LÅTAR. FÅR JAG INTE MINST 5 KOMMENTARER SÅ BLIR DET INGA MER. 
/ elin 

Av Bieberlicious - 6 februari 2011 15:17

- Okej , svarade jag och började byta om. Det blev en vit , turkos randig bikini.

När jag var klar så gick vi ner på stranden och lade oss på några solstolar. Jag tog fram min mobil och såg en antäckning som inte jag satt dit , ” Jag tycker Justin Bieber är så jävla HET så jag nästan döööör , han gillar mej :O hihi xx ” Va ? gillar han mej ? nej , hallå vi känner typ inte ens varandra...ehh sluta tänka på det nu Julia , han skojjar säkert bara med mej...

__________________________________________________
____________________

  

Del 4

 

Julia´s perspektiv

När jag legat och solat en stund gick jag ner till vattnet för att doppa tårna lite bara.

När jag suttit på strandkanten en stund och bara tittat ut över det fina vattnet så kommer det tre killar springandes i full fart mot mej. När dom bara var någon meter ifrån mej så saktar dom ner och springer ner i vattnet precis nedanför mej så det stänker över hela mej.

När dom sedan kommer upp ur vattnet såg jag vilka det var ! Beaver o hans gäng…

-          Nämen HEJ Julia , sa Justin

-          Va vare där bra för ?? sa jag lite surt

-          OJ stänkte det på dej sa dom ironiskt

-          Ha-ha , vad vill ni ?

-          Ehh…asso…vi..det här är mina bästa vänner Chaz och Ryan.

-          Haha okej , så det va det du ville ?

-          Eehhmm..asså vi tänkte..att…du kanske ville bada med oss ? frågade Justin

-          Haha oj Bieber är nervös. Sa Chaz

Justin gav han ”Blicken” och Ryan och Chaz skrattade åt Justin som blev röd som en Tomat i ansiktet, jag kunde inte heller hålla mej så jag började skratta lite tyst. Justin blev bara rödare och rödare.


-          Okej guys jag badar med er, Sa jag så att inte Justin skulle skämmas ännu mer. När jag sa att jag ville så såg ju hur han pustade ut och ett leende formades på hans läppar.

-          SIST DEN I…skriker Chaz från ingenstans

-          Men det är ju kallt så ni killar får bada så kanske jag hoppar i sen…sa jag och log lite snett.


Jag såg hur Ryan , Chaz och Justin utbytte blickar , men dom ska väl göra något ”tricks” när dom springer i vattnet.


Justin’s perspektiv

 

Jag , Ryan och Chaz bytte några blickar och alla fattade grejjen och så sa vi:

-          1…..2……3….NUUU!! skrek vi alla tre och jag tog tag i hennes armar och killarna benen och sprang mot vattnet.

-          AAAAHHHHGGGG SLÄPP NER MEJJJJJ NUUUUU!!!!! Skrek hon och sparkade med benen och försökte ta sej loss.

-          SNÄLLA KILLAR SLÄPP NER MEJ NU SNÄLLA !!  skrek Julia igen och vi bara garvade.

-          1….2….3 och så släppte vi ner henne i vattnet och hon kom snabbt upp till ytan igen och började stänka vatten på oss som inte hade doppat oss helt än , så vi alla började skrika lite smått och sedan dök vi i vattnet. Efter att ha badat och haft kul i nån timme så går vi alla upp och solar , jag Chaz och Ryan flyttar våra handdukar och lägger oss brevid Julia som inte ser så värst glad ut åt det.


Jag undrar varför hon inte gillar mej , okej asså hon är ju inte riktigt en hater men jag undrar liksom varför hon inte gillar mej (?) eller hon kanske bara inte vågar erkänna det…det ska jag ta reda på , vi ska ju trots allt vara i Bahamas TRE veckor och bo på samma hotell så det kommer jag att kunna ta reda på.


Julia’s perspektiv

 

Efter att ha legat på stranden och solat och lyssnat på Chaz roliga skämt som men seriöst dör av garv på så gick vi till hotellet. Jag hade legat och tänkt på den där anteckningen mycket men han drev väl bara. Jag lät den vara kvar för att se om han skulle säga något om den.

På väg till hotellet så smsade mamma och sa att hon ville att jag skulle komma hem så jag kunde packa upp och sen skulle vi gå ut och äta på någon resturang i närheten av hotellet.

När vi kom fram till hotellet sa vi hejdå och sa att vi kanske kunde ses på stranden.


På hotellrummet höll mamma på att packa upp för fullt och jag började med det jag med.

*PLING* när jag nästan var klar så fick jag ett sms jag kollade på vem det va ifrån , när jag såg namnet fattade jag inget ”snyggastesötastesexigastebabenJUSTINBIEBER”  jag öppnade smset

 ”hey sötnos! Tänkte du kanske ville kolla på film med mej , Chaz & Ryan? Xoxo JB

 

”hej , asså ska käka med mammi på en resturang och sen ska jag nog bara chilla lite med henne ;) / Julia

 

” aha okej men vi kanske ses vid stranden imorgon :) xoxo JB”

 

Det sista smset orkade jag inte svara på…

__________________________________________________
____________________


Nu får ni faktiskt kommentera mera om ni vill ha nästa del, så vi säger 5 kommentarer innnan nästa.

 

BieberLove Julia & Elin   

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards