justindbblogg

Alla inlägg under februari 2011

Av Bieberlicious - 24 februari 2011 15:49

  

Biebers "Never Say Never: The Remixes" sålde 161.000 exemplar under veckan som avslutades den 20 februari, enligt Nielsen SoundScan. Det är första gången en Nr 1 album på Billboard 200 som har sålt mer än 160.000 exemplar sedan Taylor Swifts "Speak Now" som sålde 276.000 exemplar under en vecka som avslutades den 26 december. 

Bieber debuterade som nummer ett i april förra året när hans första fullängds-release "My World 2.0" sålde 283.000 exemplar. Mer bedövning: Alla fyra Bieberalbum är i topp 40 denna veckan, första gången en artist har lyckats med konststycket sedan Garth Brooks 1993. "My Worlds 2,0" är nr 8, "My Worlds Acoustic" är nr 18, och "My World" är nr 31. 

Utöver den fortsatta framgång så har Biebers film med samma namn, med försäljning till dagen för $ 48.000.000 efter två helger för övergång i hela Nordamerika, tonåring Phenomens stora vecka var utan tvekan också näring av  13 Februari på Grammy Awards, där han upträdde (men förlorade båda sina nomineringar).


____________________________________________________


FAN VAD LACK JAG BLIR NU ASSO !!! o: 

     - DET MÅSTE KUNNA GÅ ATT TA BORT JU ! ;ooooo



// elin

Av Bieberlicious - 24 februari 2011 15:44


 

Justin Bieber skapade rubriker  tisdagen när det avslöjades att han hade klippt sitt hår kortare, en kortare version av hans berömda swooping frisyr.

Justin sitter hos Ellen DeGeneres onsdagen den 23 Februari (USA) för att prata om det nya utseendet, och så hade han även en speciell behandling för komiker. 

Under intervjun  Ellen show, skämtade Justin Bieber om vad han motiverade om förändringen. "Jag blev inspirerad av din! Ja [människor flippar ut], menjag var som, "jag bryr mig egentligen inte."sa han. 

"Ja, det är verkligen mitt hår, men det finns en löneförmån. Jag ville göra något bra. Jag ger bitar av det till olika människor. Det är ne sak vi , gör vi något speciellt av. Vi vill att du ska donera den till något välgörande ändamål om du vill."sa han.


// elin

Av Bieberlicious - 24 februari 2011 15:38

   


I Tisdags så tillkänngavs det att Justin Bieber är inställ för att göra 3 olika vax figurer på den berömda Madame Tussauds i hela världen. Biebervaxet kommer att presenteras i Amsterdam,London och New York i Mars! 

Enligt BBC.co.uk så kostar en vaxdocka £ 150.000 eller 244.000 $ att göra, och som kommer att presenteras nästa månad. Den vaxfigur har tagit fyra månader att färdigställa, denna gången så lanseras den i Mars. 

Justin sa: "Jag är hedrad att få mina egna vax figurer på Madame Tussauds New York, London och Amsterdam. För att vara förevigat i vax tillsammans med några av mina idoler-Michael Jackson, Prince, Beyonce och min mentor, Usher-är otroligt spännande och väldigt coolt. " 

______________________________________________________________


Asso, fatta vad lack jag blir på det där! att det blir vit skit runt om! varför blire så när man skriver för? nån som vet! jag blir f1 arg på det! o:


// elin 

Av Bieberlicious - 24 februari 2011 14:28

-          Ehh…asså alla vi kommer att sova i killarnas rum och du får lov att dela säng med Justin.

-          Jaha men då måste jag hålla mej vaken tills han har somnat, sa jag och suckade…

 _____________________________________________________________________


   

(ignorera håret men det är klänning hon har på sej)

  

Del 20

 

…fast det va ju inte seriöst , så klart jag vill sova med Justin liksom.

Jag satte på mej en lila klänning och sedan lockade jag mitt platta hår till stora Hollywood lockar, jag sminkade mej naturligt och sen tog jag ett par svarta skor med en rosett där fram vi tårna på.


När vi var klara gick vi in till killarnas rum igen.

-          Wooow hörde jag Chaz säga när vi gick förbi.

-          Chaz , skaffa tjej , sa jag och flinade mot honom.

-          Tänk om jag inte vill då, sa han och skrattade åt sej själv.

-          Hahah , jag vet att du vill det Chaziiieeeboooiii

-          Hur vet du det? Frågade han förvånat.

-          I now you have a little crush in some one here , sa jag och flinade mot honom.

-          What…vänta…ja..jag har vad? Sa han och kollade med en mördarblick mot mej.

-          Hallå jag tror alla här inne har sett att du kollar in Gab , inte sant? Sa jag och kollade runt mot dom andra som bara skakade på huvudet som ett NEJ.

-          Pfft…jag …ja..har väl…inte kollat…inn henne mer än er andra, sa han och rodnade.

-          Hah! Där har vi beviset sa jag och pekade mot Chaz ansikte som var rött som en tomat

-          Du är dum , sa han och slog till mej på rumpan.

-          Sluta Chaziiiee det är bara Justin som får röra , sa jag och gjorde en gest runt min rumpa.

-          Precis Chaz , sa Justin och klämde mej på rumpan.

-          Jag menade inte att du skulle göra det, sa jag och skrattade. Chaz stod bara där och försökte vara sur när han plötsligt sa:

-          Men nu har inte jag nån rumpa att klämma på juh? Han lät lite förvirrade , hahaha

-          Ta Gabs rumpa , den är säkert bra för dej Chaziieeebooooii

-          Okej okej , varför snackar ni om rumpor , frågar Elin och Gab i munen på varandra.

-          Asså Chaz brukade liksom haha , ja vad ska man säga typ klämma på hennes rumpa och typ aah dom är bara konstiga eller hur? Sa Ryan

-          Men Julia du ska ju inte säga nåt du klämmer ju på våra rumpor ju, sa Elin och skrattade.

-          Jo , det är sant , men ni har ju ingen kille , sa jag och kollade lite på Chaz som lös upp i ett leende.

-          Kom nu , nu går vi , eller är alla klara? Frågade jag och kollade runt på alla dom andra. Alla nickade så vi gick ut från hotellet och ner mot stranden där killarna hade fixat en brasa och snacks.


Gud va mysigt dom hade gjort , dom hade lagt ut filtar på marken där dom hade ställt lyktor med ljus i. Vad gulliga dom är.


-          Det är fyra filtar hur har ni tänkt boys? Gab

-          Julia och Justin på en såklart , sen Ryan och Caitlin på den andra. Christian och Elin på den sa han och pekade mot en av filtarna, och sen jag och Gab på den sista där , sa Chaz och pekade med handen mot filtarna som låg som i en cirkel runt elden.

-          Oohhh , Gab och Chaziieeebooiii , sa jag och slog Chaz på huvudet, sen sprang jag mot Gab som stod och skrattade jag hoppade upp på hennes rygg och hon sprang iväg mot vattnet med mej på ryggen.

-          NEEEJJJ INTE VATTNET !! SNÄLLA GAB JAG SKA VARA SNÄLL!

-          Och mer då? Sa hon och flinade

-          Okej okej , jag ska va tyst om att du gillar honom.

-          Pfftt…det va inte det jag tänkte på men det kan du också va, men det är något mer…sa hon och log sitt elaka flin som bara såg så roligt ut.

-          Okej då jag ska sluta reta er…sa jag och gjorde en sur min mot sanden.

-          Bra där babe , sa hon och gick tillbaka med mej på ryggen upp till dom andra som lagt sej på filtarna.


Jag gick mot min och Justins filt , han satt med ryggen mot mej så jag stod bara och kollade på honom , han var verkligen helt underbar , han var så snäll mot allt och alla, han är verkligen världens mest underbara kille. Jag som trodde alla killar var svin som dom jag haft innan Justin men inte han, bara av att höra honom kan få en tag som håller på att gå under till en av dom bästa dagarna. Jag stod och funderade länge tills jag kände Justins hand i min och hur drog ner mej på filten så att jag hamnade i hans famn. Mysigare kan det inte bli.


Justins perspektiv

 

När hon satt i min famn kändes allt så himla underbart. Jag måste verkligen säga det idag, jag kan inte hålla det inne längre , jag hoppas bara att hon känner det samma för mej.


Vi satt i flera timmar och bara hade det mysigt och roligt , vi lyssnade på Chaz dåliga fast ändå roliga skämt. Vi hade sett både Gab och Chaz kyssas några gånger och Elin och Christian har även gjort det. Ryan och Caitlin var det ju ingen nyhet precis , vi hade ju sett dom stå och hångla på hotellet.


Jag kan verkligen inte sluta tänka på hur jag ska säga det , det kanske är lika bra att bara säga det rakt ut, men inte när alla hör.


Jag drog med mej Julia ner och vi gick en liten bit på stranden och sen satte vi oss i sanden och tittade ut mot havet som såg så himla vackert ut nu på kvällen. Vi satt och pratade en liten stund om våran barndom och gamla minnen vi hade med våra kompisar. När vi suttit där en stund så bara ville jag säga det.


-          Julia?

-          Ja vad är det?

-          Ja..jag tror..jag..älskar dej , stammade jag fram och jag kunde se i hennes ögon hur hela hon lös upp.

-          Åhh Justin jag älskar dej också. Sa hon jag kände hur stenen lossande

-           Jag vet att det kanske egentligen är tidigt att säga det men det känns så himla rätt, du är min flickvän men samtidigt min bästavän som jag kan säga allt till, du är inte som andra som bara klänger och utnyttjar mej du är speciell och det visste jag sen första gången jag såg dej när vi krockade och du inte ville ha min tröja , vissa tjejer hade gjort vad som helst för den och då brydde dej inte ens, du är helt fantastisk. När jag hade avslutat min menig tittar jag upp på Julia som grät.

-          Hey babe gråt inte , snälla. Sa jag och tittade på henne som började gråta ännu mer.

-          Justin, jag…vet..inte ..vad jag..ska säga, det är så fint du är så fin. Och jag gråter glädjetårar älskling. Allt du har gjort idag är helt AMAZING sa hon och kysste mej länge och passionerat.

-          Så du gillar det jag gjorde? Sa jag och log mot henne

-          Nej…Jag älskar det du gjorde , det betyder nåt enormt för mej , jag vet inte hur jag ska kunna tacka dej! Hur ska jag nånsin kunna göra något liknande tillbaka, sa hon och såg lite ledsen ut.

-          Jag har allt jag vill ha, jag har DEJ och det räcker för mej. Vi  satt i sanden och kysste varandra. Det kan inte bli bättre jag älskar henne hon älskar mej. Vad mer kan man begära? …


  

_____________________________________________________________________

Så vad tycker ni om denna delen då?

hinner inte skriva mer nu men jag skriver när jag kommer hem ikväll :)


Bieber Love Julia


Av Bieberlicious - 23 februari 2011 23:07

FÖRLÅT ATT NI INTE FÅTT NÅN NOVELL IDAG MEN JAG HAR BLIVIT

MAGSJUK :( MEN IMRG SKA JAG FORTSÄTTA PÅ DET LILLA AV DEL 20 SOM JAG SKRIVIT OCH DÅ SKA NI FÅ EN LÅÅÅÅÅÅÅNG :D

hoppas detta är okej för er!

 

ha det bäst !

 

BieberLove to U / Julia

Av Bieberlicious - 23 februari 2011 20:42

Justin Bieber har avslöjat att han frågade Rihanna ut på en söndags dag. 

Den 16-årige förklarade att den 23-årige avvisade honom eftersom att han är "för ung". 

Han berättade för Chelsea Handler: "Ja, jag frågade ut henne. Det gick inte så bra eftersom jag inte är med henne. "Jag frågade ut henne och hon var i princip som," Du är för ung '. " 

Paret var satt bredvid varandra i den främre raden på NBA All-Star basketmatch i Los Angeles när Bieber frågade ut sångaren.Justin Bieber har avslöjat att han frågade Rihanna ut på en söndags dag. 

Den 16-årige förklarade att den 23-årige avvisade honom eftersom att han är "för ung". 

Han berättade för Chelsea Handler: "Ja, jag frågade ut henne. Det gick inte så bra eftersom jag inte är med henne. "Jag frågade ut henne och hon var i princip som," Du är för ung '. " 

Paret var satt bredvid varandra i den främre raden på NBA All-Star basketmatch i Los Angeles när Bieber frågade ut sångaren.
  

Justin Bieber har avslöjat att han frågade Rihanna ut på en söndags dag. 

Den 16-årige förklarade att den 23-årige avvisade honom eftersom att han är "för ung". 

Han berättade för Chelsea Handler: "Ja, jag frågade ut henne. Det gick inte så bra eftersom jag inte är med henne. "Jag frågade ut henne och hon var i princip som," Du är för ung '. " 

Paret var satt bredvid varandra i den främre raden på NBA All-Star basketmatch i Los Angeles när Bieber frågade ut sångaren.


// elin 

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards