justindbblogg

Alla inlägg under februari 2011

Av Bieberlicious - 23 februari 2011 12:23

  

Här kommer hårresande nyheter från andra sidan Atlanten. Justin Bieber har länge pratat om sina planer på att byta ut sin karaktäristiska frisyr. Nu har han gjort slag i sak och låtit klippa sig.


Den 16-åriga popstjärnan delar med sig av sin nya look på Twitter, och inte nog med det. Enligt People Magazine har han även planer på att låta sina fans få ta del av hans fallna lockar.

De skriver att Justin tänker sälja hårstråna till högstbjudande för att sedan ge pengarna till välgörenhet. 



HOT OR NOT? VAD TYCKER DU?



alla kommenterar vad dom tycker om justins nya frilla, annars dissar ni



// elin

Av Bieberlicious - 22 februari 2011 21:43

-          Vet du , han har faktiskt sagt ungefär samma saker om dej som du precis har sagt om honom, och jag vet att han älskar dej också sa hon och log mot mej och sen gav hon mej en kram.

-          Jag måste gå nu men jag hoppas vi ses snart igen och det antar jag att vi gör , sa jag och log mot henne sen gick jag och packade en lite väska som jag skulle ha med mej till Justin och deras rum.


Mamma och Pattie skulle gå ut och käka på resturang sen skulle dom ut och festa så vi ”ungdomar” bestämde oss för att gå ut till stranden och ha lite grill party…

 _________________________________________________


____________________

Del 19


Julias perspektiv

 

Jag gick över till deras hotellrum och öppnade dörren då ser jag Caitlin stå och hångla med Chaz så jag går fram och skrämmer dom och båda skriker till och hoppar högt. Och jag som vanligt kan inte hålla mej ifrån att skratta så jag ligger på golvet och garvar. När jag lugnat ner mej så går jag in till ”vardagsrummet” och där ser jag Justin sitta i soffan i bar överkropp och titta på TV så jag springer fram och sätter mej i hans knä och lägger handen på hans mage som var varm och jag ser hur han ler och böjer sej ner och kysser mej mjukt på läpparna och jag kan inte låta bli att le och jag känner att även han gör det. Haha den kyssen blev så himla mysig , vi båda sitter och ler mot varandras läppar och jag har mina hans på hans varma mage, så underbart så här skulle jag kunna sitta hela kvällen, men det går ju inte , vi ska ju på grillparty på stranden.


När vi hade suttit där ett tag så började jag fundera på vart Elin och Gab var så jag bestämde mej för att fråga dom andra men när jag vänder mej och tänker resa mej upp så ser jag alla killarna sitter och storglor på oss som om vi va nya tv:n liksom…Wierd men jag antar att dom inte fattat att vi är tillsammans än.


-          Hörrni vart är tjejerna ? frågade jag killarna som nu kommit tillbaka till verkligheten.

-          Dom är på Gab och Elins hotellrum och fixar sej , svarade Chaz och gjorde nåt fånit med handen som skulle vara nån typisk tjejgrej.

-          Vafan vare där Chazzziiiieeboooiii? Sa jag och skrattade 

-          Jag försökte ju bara härma dej Sockerpullan

-          Men åååhhh det där va inte fint ! sa jag och suckade

-          Elin och Gab sa att Eric , Fredde och Simon brukade kalla dej det ? sa han och såg oförstående på mej

-          Hahah jaha , ja det brukar dom och det betyder absolut inte att du måste göra det sa jag och skrattade åt honom som flinade mot mej.

-          nej men nu ska jag gå till tjejerna och fixa mej jag med så jag kan bli lite snygg, sa jag och blinkade mot Chaz .

-          du behöver inte fixa dej älskling , du är fin som du är , sa Justin och drog ner mej i soffan igen. Han kysste mej länge och sa sen:

-          så nu får du gå , och blinkade med ögat mot mej och sen gjorde han son hairflip.

-          Okej , jag ska försöka lära mej det där sa jag och rufsade till hans hår som han precis hade fixat så fint.

-          JULIA INTE håret det vet du !! ååååhhhh nu måste jag ju fixa det igen…sa han och låtsades vara sur. Jag kunde inte låta bli att springa fram till spegeln där han stod och så började jag kittla honom. Han skrek som en tjej och alla andra killar började garva och så lämnade jag dom och sprang in till Gab och Elin med Caitlin efter mej som inte kunde sluta garva.

-          Vad garvar du åt då? Frågade Elin och skrattade och Caitlin som lagt sej ner på marken. När hon efter typ 3 minuter hade lugnat ner sej så sa hon:

-          Hahahaha Julia du skulle sett hans min när du rufsade han i håret och sen ännu värre när du kittlade honom , du skulle bara höra vad han kommer göra på dej när du sover, sa hon och började skratta igen.

-          Men då får jag väl bara se till att somna efter honom och förresten så sover inte vi i samma rum , sa jag och kollade mot dom andra tjejerna som utbytte några blickar.

-          Okej tjejer vad ? fortsatte jag som förstod att dom hade något på gång.

-          Ehh…asså alla vi kommer att sova i killarnas rum och du får lov att dela säng med Justin.

-          Jaha men då måste jag hålla mej vaken tills han har somnat, sa jag och suckade…

__________________________________________________


_______________-____

tråkig del kanske men jag är trött och måste sova ! puss Julia

Av Bieberlicious - 22 februari 2011 20:06

  

Enligt aceshowbiz.com skrev Heather Russell på ett skivkontrakt av American Idol domaren Simon Cowell. 

Han upptäckte henne när hon hade sjungit en ursprunglig låt och spelat in när hon sjunger och sedan lagt upp klippet på Youtube.
 Nu susar hon nedför baken motatt bli nästa Internet superstar, som Justin Bieber eller Lily Allen.

Den 10-åriga kanadensiska Heather Russell har skrivit sina egna låtar sedan hon bara var 8 år gammal. Hennes första låt heter "Beautiful" och hon gör sin musikav inspiration från t.ex Prince, Justin Timberlake, Queen och Alicia Keys.

Hon skapade sitt först buzz på nätet efter sin mamma, Monica Cidade, som la ut en hemmagjord video av hennes utförande “Every Step of the Way i Juli förra året. 


// elin

 

Av Bieberlicious - 22 februari 2011 20:04

Justin Bieber förbereder sig för att filma in sin senaste musikvideo i Los Angeles. Den "Never Say Never"-stjärnan fick ett peptalk från en besättningsmedleminnan hans väg till den inställda. Den berömda tonåring sångaren såg riktigt häftig ut med retro glasögon, skinnjacka och ett "bling" silver halsband

  


// elin

Av Bieberlicious - 22 februari 2011 20:02

   Selena Gomez kan vara bra på att spela tystlåten när det kommer till hennes förhållande med pop-sensationen Justin Bieber, men det är ingen hemlighet att de två tonårsikonerna har en flört på gång! Källor från uppsättningen av "Wizards of Waverly place" säger att Selena är gladare än nånsin och att ingen kan komma imellan Selena.

"Jag tror inte att någon har en chans med den där Bieber ungen" avslöjade en "Wizards" insider när vi frågade honom om Selenas kärleksliv.

"De verkar vara riktigt bra match. Hon är en underbar tjej, hon faller inte för alla de Hollywood idioter där ute. Han verkar vara en mycket smartkille, säger källan om hennes förhållande med Justin. "Hon ler alltid överallt när hon är med honom, han gör henne jätte lycklig."

Justin besöker ofta Selena  uppsättningen av hennes tv-show, så hennes kollegor och besättningsmedlemmar får se paret tillsammans flera gånger.


Inte bara Justin är en superstjärns sensation, men han är också en stjärn pojkvän! Selena är en lycklig dam.. och vi är glada att de är lyckliga tillsammans.Hollywood har inte sett någon tonåring royalty romantik såhär sedan Britney Spears och Justin Timberlake, och vi hoppas att det varar!


// elin

Av Bieberlicious - 22 februari 2011 20:00

 

inte säker på om detta stämmer, men enligt TMZ.com, skickade Justin mycketmycket blommor till sin ryktade flickvän Selena Gomez förra veckan. Och det varinte ens på Alla hjärtans dag!


Källor nära Bieber säger; Justin kallades upp för en lokal hos en blomsterhandlare på onsdagen i hopp om att "fyllaSelena hus med blommor" ...bara för att han kände sig för det. Blomsteraffären behövde varenda blomma i butikenför att slutföra beställningen ... och var till och med tvungen för att använda "flera bilar" för att dra bort den kärlek stunt.
 

En källa sade att "Selena ÄLSKADE överraskningen."



// elin

Av Bieberlicious - 22 februari 2011 19:57

  

  

// elin

Av Bieberlicious - 22 februari 2011 19:53

  

FÖRSTA Justin Bieber saken blev en plast docka och nu är han odödlig i vax. 

Allas favorit tonåringspopstjärna Justin Bieber blir hans alldeles egna vaxfigur siffra på Madame Tussauds. 

Och idag  mättes Baby stjärnan för storlek för att göra figurerna. 

Den 16-åriges varumärkes frisyr var en storlek upp för verklighetstrogen modell - och även hans ögon var perfekt matchade. 
JB's vaxfigur är inställd på att bli presenterad nästa månad.

  




jag vet inte varför det blir sådär som det blev där uppe, med typ ''kopierat'' runt om. det blir så ibland, men ni kan väll stå ut? :) 


// elin

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards