justindbblogg

Alla inlägg den 5 februari 2011

Av Bieberlicious - 5 februari 2011 23:12

Julia somnade mycket fortare än mej. Hon satt fortfarande och höll i sin Iphone4 och jag hade ju en likadan så jag visste ju hur man lägger in nummer.

Jag tog försiktigt upp mobilen ur hennes hand så att hon inte skulle vakna. YES ! jag lyckades ta den!

Nu ska jag bara lägga in mitt nummer hihi , jag kanske ska skriva en busig anteckning på bakgrunds bilden ? höhö jag gör det !

 _________________________________________________


____________________

 

 

 

Del 3

Justin’s perspektiv


*Namn på kontakten *  hmm…vad ska jag döpa mej till??

Det får bli  ”snyggastesötastesexigastebabenJUSTINBIEBER” hahah hon kommer bli galen !

*Anteckningen* ” Jag tycker Justin Bieber är så jävla HET så jag nästan döööör , han gillar mej :O hihi xx ” ¨

Vad busig jag känner mej hihi


Jag kom även på att när jag höll på med hennes mobil kan jag ju sno hennes nummer.

Jag gick in på kontakter och kollade om hade sej själv på kontaktlistan , oh ja det hade hon , haha hon hade döpt sej till ”snyggaste jag” hon är bara för söt !

Jag gick in på min mobil och slog in hennes nummer.

Sen la jag försiktigt tillbaka mobilen i hennes hand.

Hennes mamma hade somnat för länge sen så hon märkte inte att jag snodde hennes nummer.


Jag var så trött så jag satte mej bekvämt i sätet och sedan somnade jag.

 

Julia’s Perspektiv

 

Jag vaknade av att någon sa mitt namn.

-Julia….vakna nu…du kommer aldrig somna sen annars ! hörde jag mamma säga väldigt högt , jag kände även att Justin  hoppade till vi sidan av mej ! hahah

-ehh…hej , sa Justin

-haha hej på dej också.

- är vi snart framme ? frågade Justin som ett litet barn

- jag tror det är typ två timmar kvar , svarade jag

- aha okej

- men du , vad ska du göra i Bahamas ?

-hahah , jag som trodde du inte brydde dej ? haha nerå men jag ska bara ha tre veckors ledigt tillsammans med hela crewet och mamma.

- jag va lite nyfiken bara , sa jag och rodnade

- du hade ju bara kunnat fråga den där kompisen som ville ha en autograf ? haha

- Nej då skulle hon ju tro att jag har blivit ett fan ju ?

- Meh så dålig är jag väl inte ?

- haha jag har bara hört en av dina låtar så inte vet jag.

- Vilken har du hört ?

- ehh…ingen aning om vad den heter men det är den som Ludacris är med i.

- ahh…Baby.

- så kanske den hette ja , men gab och min andra kompis Elin tjatar om alla dina låtar hela tiden och typ kolla han är med i den här tidningen och den här och den här , och så frågar dom alltid om jag också har tidning med affichen på dej osv.

- så brukar mina fans låta , sa han och blinkade med ögat


Han va ganska het , och snäll , jag kanske e lite taskig mot han , jag kanske borde vara lite snällare mot han…han är ju trots allt så snäll mot mej även fast jag typ är värsta bitchen mot honom…


Det blev tyst mellan oss , en ganska pinsam tystnad.

Efter ett tag bryter Justin Tystnaden och frågar

-          Vilket hotell ska du bo på då ?

-          Ehh….typ hotell Rio Palace Paradise Island

-          VAAA??  Du skojjar med mej va ??

-          Haha nej , vadårå ? ska du också bo där ?

-          Haha ja det ska jag !

-          Jasså

-          Ja , vad kul vi kommer ha !

-          Vi ?!

-          Ja , då kan vi ju sola & bada och grejja tillsammans , våra mammor kommer säkert bli bra kompisar sa Justin och flinade

-          Ha-ha , sa jag och flinade


Okej okej , jag måste faktiskt erkänna att han är riktigt schysst och söt. Jag som trodde han skulle vara typ värsta snobben för att han typ är världskändis. Men man kan ha fel , fast vad vet jag , jag känner honom ju inte än , vet ju inte heller om jag vill lära känna honom ?!


 Sen blev det lite pinsam tystnad mellan mej och Justin , men tystnaden avbröts av att någon ropade ut i högtalarna att man skulle ta på sej bältet och göra sej klar för landning.


När vi hade landat sa jag snabbt hejdå till Justin och vi gick skiljda vägar eftersom att han skulle åka någon ”limousin” till hotellet och jag o mamma ska åka Taxi till hotellet. Mamma hade ringt en taxi och den kom efter 5 minuter.

När vi sedan kom fram till hotellet så fick vi våra rums nycklar , jag och mamma skulle såklart dela rum.

När jag hade börjat packa upp så sa mamma

- Ska vi inte gå ner till stranden nu när det är så fint väder och mitt på dagen så kan vi packa upp senare ikväll ?

- Det låter bra , eftersom att jag ska bli pepparkaka så kommer jag BO här på dagarna ! haha

- byt om nu så går vi

- Okej , svarade jag och började byta om. Det blev en vit , turkos randig bikini.

När jag var klar så gick vi ner på stranden och lade oss på några solstolar. Jag tog fram min mobil och såg en antäckning som inte jag satt dit , ” Jag tycker Justin Bieber är så jävla HET så jag nästan döööör , han gillar mej :O hihi xx ” Va ? gillar han mej ? nej , hallå vi känner typ inte ens varandra...ehh sluta tänka på det nu Julia , han skojjar säkert bara med dej...

__________________________________________________


____________________

okej nu måste ni säga vad ni tycker bra/dålig ?


// Julia

Av Bieberlicious - 5 februari 2011 17:27

Okej alla Beliebers det är så här att jag håller på att skriva på novellen för fullt och nu undrar jag bara innan jag fortsätter skriva om ni vill att sex scenerna ska vara detaljerade eller inte ?!

 

snälla svara på frågan om jag ska fortsätta skriva :D

 

/ Julia

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards