justindbblogg

Alla inlägg den 24 februari 2011

Av Bieberlicious - 24 februari 2011 20:48

heej! 


vill ni se lite av mitt rum? jag har lite över 80 bilder på mitt rum, och jag har lite bilder idag på datan, vill ni se lite eller? ;) 

här harn ni en bild iaf! ;dd <3


  

sisådär, så underbart kan man faktiskt leva! ;) 

tänk er, vart man en kollar så finns han där! det är faktiskt riktigt kul, fast ibland är han lite läskig, i mörkret, för hans ögon bara kollar på mej då. haha! tur att han inte bits o: 


bieberlove // elin

Av Bieberlicious - 24 februari 2011 17:53

han är så söt när han säger ''i close my eyes for rest of this shiet.'' , sen klarade han knappt nånting! så söt ! ;) 


// elin

Av Bieberlicious - 24 februari 2011 15:56

  

I somras var det Kim Kardashian, 30, som var 16-åriga Justin Biebers drömdejt, och nu har han prövat lyckan hos ytterligare en äldre Hollywood-stjärna –Rihanna.

När de två artisterna satt bredvid varandra under en basketmatch i NBA-ligan på Rihannas 23-årsdag i söndags såg Justin sin chans att försöka charma sig till en dejt med den rödhåriga skönheten.

— Ja, jag bjöd ut henne, erkände han senare i en intervju med talkshow-värdinnan Chelsea Handler.

— Det gick inte så bra eftersom jag inte är med henne. Jag bjöd ut henne och hon svarade typ: ”Du är för ung”, berättar Justin.

Vad påstådda flickvännen Selena Gomez tycker om Justins flirtande återstår att se…



YEESSSSSSSS !!!! DET VART INTE SÅ NU ! WIHOO !! ;D 



// elin

Av Bieberlicious - 24 februari 2011 15:51

   

Justin Bieber har visat att trots sin berömmelse, så kontrollerar hans mamma fortfarande hans fickpengar!

Den 16-åriga sångaren har sagt att som de flesta tonåringar så får han veckopeng, men när den är borta, så är den borta. 
Han säger till The Sun: "Jag har bara ett kreditkort som gör att jag kan spendera en viss summa pengar varje månad. 
Om jag når gränsen efter den första veckan, kan jag inte köpa mer grejer tills månaden är över. så har Min mamma kontroll över det. " 


Han tillade att hans mor, Pattie Mallette, också har starka åsikter om att underkläder kastas på scenen på hans konserter. 

Han förklarade: "Min mamma tycker inte om när det händer. Ibland har de telefonnummer skrivet på dem. Jag vet inte vad som händer med dem. "



fuck vad jobbigt ! (texten fortfarande) 



 Bieberlove / elin 

Av Bieberlicious - 24 februari 2011 15:49

  

Biebers "Never Say Never: The Remixes" sålde 161.000 exemplar under veckan som avslutades den 20 februari, enligt Nielsen SoundScan. Det är första gången en Nr 1 album på Billboard 200 som har sålt mer än 160.000 exemplar sedan Taylor Swifts "Speak Now" som sålde 276.000 exemplar under en vecka som avslutades den 26 december. 

Bieber debuterade som nummer ett i april förra året när hans första fullängds-release "My World 2.0" sålde 283.000 exemplar. Mer bedövning: Alla fyra Bieberalbum är i topp 40 denna veckan, första gången en artist har lyckats med konststycket sedan Garth Brooks 1993. "My Worlds 2,0" är nr 8, "My Worlds Acoustic" är nr 18, och "My World" är nr 31. 

Utöver den fortsatta framgång så har Biebers film med samma namn, med försäljning till dagen för $ 48.000.000 efter två helger för övergång i hela Nordamerika, tonåring Phenomens stora vecka var utan tvekan också näring av  13 Februari på Grammy Awards, där han upträdde (men förlorade båda sina nomineringar).


____________________________________________________


FAN VAD LACK JAG BLIR NU ASSO !!! o: 

     - DET MÅSTE KUNNA GÅ ATT TA BORT JU ! ;ooooo



// elin

Av Bieberlicious - 24 februari 2011 15:44


 

Justin Bieber skapade rubriker  tisdagen när det avslöjades att han hade klippt sitt hår kortare, en kortare version av hans berömda swooping frisyr.

Justin sitter hos Ellen DeGeneres onsdagen den 23 Februari (USA) för att prata om det nya utseendet, och så hade han även en speciell behandling för komiker. 

Under intervjun  Ellen show, skämtade Justin Bieber om vad han motiverade om förändringen. "Jag blev inspirerad av din! Ja [människor flippar ut], menjag var som, "jag bryr mig egentligen inte."sa han. 

"Ja, det är verkligen mitt hår, men det finns en löneförmån. Jag ville göra något bra. Jag ger bitar av det till olika människor. Det är ne sak vi , gör vi något speciellt av. Vi vill att du ska donera den till något välgörande ändamål om du vill."sa han.


// elin

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards