justindbblogg

Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Bieberlicious - 11 februari 2011 23:54

   tog bara en bild!! ;) 



Justin är nominerad i två kategorier till 2011 Kids´Choice Awards 2011. Kids Choice Awards kommer att sändas den 2 April Live i Los Angeles, Kalifornien. Men om den sänds i sverige det vet vi inte.

Favorite Male Singer

Justin Bieber
Bruno Mars
Jay-Z
Usher

Favorite Song

Baby (by Justin Bieber, featuring Ludacris)
California Gurls (by Katy Perry, featuring Snoop Dogg)
Hey, Soul Sister (by Train)
Mine (by Taylor Swift)

Grattis Justin:)


// elin

Av Bieberlicious - 11 februari 2011 23:50

klicka på bilden för att komma till videon! ;d


  

// elin

Av Bieberlicious - 11 februari 2011 18:14

   Justin Bieber kommer att  en riktigt grym födelsedagspresent av sin mamma - en tjusig charmig L.A lägenhet, säger TMZ källan.
Källor i samband med Justin berättade till TMZ att Justin's mamma och mormor har letat efter en lägenhet eller hem i L.A. området, som de vill köpa innanJustin's 17-årsdag den 1 mars.


Lägenheten som ligger på toppen kostar 1.700.000 
$ och ligger när Westwood området i L.A
Justins mormor tycker att lägenheten är perfekt, men de letar fortfarande. Lägenheten är 2.400 kvm med 3 sovrum och 4 badrum.

Ägaren är en modell. Se upp Justin!
 , Det förestående köp rapporterades först av Real EStalker.
// elin

Av Bieberlicious - 11 februari 2011 18:09

  


One less lonley girl nagellack nyanser, inspirerad av Justin Biebers låtar, har sålt slut  mer än 1 miljon flaskor efter ankomsten till butiker i mitten av December.

Nicole Av OPI skaparen av nagellacken har levererat tredubbla flaskor för att möta konsumenternas efterfrågan, och de 14 nyanserna av polish ska nu finnas i butikerna imorgon för att sammanfalla med tonårings hearthrobs nya Never say Never film.

Lagom till Alla hjärtans dag, de nyanser som inkluderar bästsäljare Step 2 the Beat of My Heart, ett hjärta fyllt med glitter och nyans.


// elin

Av Bieberlicious - 11 februari 2011 18:00

  


  


// elin

Av Bieberlicious - 11 februari 2011 14:06

hejhej! (igen) 


jag, och säkert julia och gaby också, skulle uppskatta om ni ville göra lite fanbilder till oss! :) 

ni gör en bild eller, ni får göra hur många bilder ni vill! men ni gör bilden / bilderna och skickar till oss till våran hotmail och skriver eran blogg om ni har någon och så kan ni skriva ditt eller ja, ni som gör bilderna erat namn :) 


1. Gör bild / bilder. 

2. skicka bilden till justindbblogg@hotmail.com

3. Kom ihåg att skriva era namn och om ni vill ha en länkning. 


Superlätt! Ni får en länkning och vi lägger upp eran bild! :) 

Så kom igen nu, ta er tid att göra lite fanbilder och det kan vara just DIN som nån gång kan bli våran header! :) 


// elin 

Av Bieberlicious - 11 februari 2011 14:03


One time - Del 9 
Julias perspetiv
Del 9
När våra läppar bara var några centimeter ifrån varandra så kom jag på vad som höll på att hända så jag skakade snabbt på huvudet och sedan reste jag mej upp och det gjorde Chaz också , när vi ställt oss upp slog jag Chaz lite lekfullt på armen och han bara kollade på mej med ett flin. Sen fortsatte vi skratta. Justin verkade lite nere , jag antar att han sett vad som höll på hända mellan mej och Chaz….
När klockan var typ halv tre och vi hade pratat om allt möjligt och Justin hade varit väldigt tyst sedan det där med chaz hade varit på väg att hända. 
- Justin kan vi snacka lite? 
- Visst.. 
Vi gick långsamt in till ett annat rum och jag satte mej i soffan, Justin satte sej brevid mej. 
- Är det något fel Justin? frågade jag honom. 
- Nej, allt är bra. 
- Det är det ju inte. Du är tyst och deppig. 
- Ska jag vara ärlig så är det visst något. Jag menar, du kysste nästan min bästa kompis och du kysste nyss mej?
- Asso, förlåt Justin, det var inte meningen att han skulle göra så, jag gjorde ingenting det var han. Men jag kom på vad som höll på att hända så jag gick ju därifrån typ. Va inte sur för det? Snälla. 
- Okej, jag tror dej. log han. Men bara om du pussar mej på kinden. 
- Haha, Justin. 
- Nähä, då tror jag dej inte.. 
- Haha, jodå, sa jag och böjde mej fram och pussade han på kinden. 
- Tackar! Sa han och kollade mej djupt in i ögonen. 
Jag ville inte kolla bort, dom var så fina. Till slut så lutade han sej framåt och kysste mej. Vi kysstes länge, det är just nu jag vill att tiden ska stanna. Det är just nu allt ska stå still. Efter en hel evighet så kom Chaz in. 
- Nån idé om vad vi ska äta... Oj, sorry bebes, jag låter er vara.. 
Justin tryckte bort mej ryckte till lite. 
- Öhm.. Nej, vet inte vad vi ska äta. Sa han snabbt och gav honom ''blicken''. 
- Jag ska nog gå. Sa Chaz och gick därifrån. 
Justin tog bort en hårslinga från ansiktet och satte den bakom örat. Han tittade på mej och sa ; 
- Ska vi gå till dom andra? 
- Visst. Log jag. 
Vi reste oss och gick ut till dom andra. 
- Här kommer purpoduvorna. Skrattade Caitlin. 
- Ha-ha, sa Justin. 
- Inget att skämmas för. Blinkade Chaz. 
- Strunt i det! Låt dom ha sin sexy time. Sa Caitlin till Chaz. 
- Äsch, Justin är min broo, han fattar! 
- Men hörrni? Ska vi dra till MC? (Mc'donalds) 
- JA! Skrek Justin. 
- Justin, vi frågade inte bara dej, vi frågade inte dej alls. Vi vet att du vill dit. 
Han blängde lite på dom och alla kollade på mej nu. 
- Asso, jag tänkte att jag kanske ska dra hem och prata med mamma, sen kanske mamma och jag ska äta tillsammans så kan jag komma tillbaka om ni vill ha mej här? sa jag. 
- Vi vill ha dej här! Sa Justin snabbt. 
- Haha, klart du vill ha din lilla shawty här. Skrattade Chaz. 
- Du får gärna vara här för mej. Log Caitlin. 
- För mej med. Självklart! Sa chaz.
- Okej, tack! Men då drar jag hem nu då? sa jag. 
- Gördet! Messa Justin sen när du kommer. Skrek Chaz. 
- Okej. 
Jag gav Justin en kram och sa hejdå till alla. Sen sprang jag raka vägen till hotellet. Det tog inte lång tid förren jag såg mamma ligga vid poolen och solade. 
- Mamma! sa jag.
- Hjälp! Vad du skrämms unge! Sa hon och skrattade. 
- Mamma? Du vet han Justin Bieber? Artisten? 
- Ja? 
- Jo, jag har vart med han och hans kompisar typ hela dagen och dom vill att jag sover där, får jag det? Snälla,snälla,snälla!
- Ja, visst får du det! Roligt att du träffar nya kompisar. Och det här var ju inte vem som helst? Skrattade hon. 
- Nej! Men vi kan väll äta tillsammans innan jag går dit igen? 
- Ja, kom så går vi och hittar någonstans att äta.
Mamma satte på sej shortsen och sitt linne, sen tog hon väskan och vi gick tillsammans ner mot staden. 
- Vad är du sugen på då? frågade mamma som tittade sej omkring.
- Jag vet inte. Där inne finns det kyckling bufeér! Sa jag och pekade.
- Jadu! Ska vi gå in dit då? 
- Ja, det tycker jag, jag är hungrig. 
Vi gick in dit och kollade vad dom hade. Jag tog en tallrik med kycklingklubbor och pommes och mamma tog samma sak. Vi satte oss vid ett bord och pratade lite. Snart kom dom med våra drickor. Han ställde ner en Cola framför mej.
- Thank you. Sa jag.
Han ställde ner mammas fanta och sen gick han iväg. Jag smuttade lite på drickan och snart kom maten också. Vi började äta så fort han hade ställt ner det. Det var jättegott! 
- Tyckte du om det? frågade mamma. 
- Ja, det var jättegott! Vad tycker du? 
- Supergott! Hit kan vi gå mer. 
- Ja, det tycker jag också. 
- Jag åt upp min sista pommes och lutade mej tillbaka i stolen.
Mamma hade precis också ätit upp och vi satt bara och pratade en stund. 
-  Ska vi gå? 
- Ja, jag ska gå och packa ihop lite saker sen gå till Justin. 
- Ja, men då går vi hem då! 
- Okej. 
Vi betalade och sen gick vi hem. Det tog inte så lång tid. Snart var vi inne på hotellrummet och jag packade ihop lite grejor i en väska. Sen satte jag på mej mina skor igen och gick ut ur dörren. Mamma hade gått ner och lagt sej och solat igen, så jag gick dit.
- Mamma, jag drar nu!
- Okej gumman. Ha det bäst nu. 
- Du med mamma! 
Jag gav henne en puss och sen gick jag iväg. Påvägen slängde jag iväg ett sms till Justin att jag snart var där. Just när jag fick ett ''okej'' till svar så var jag utanför deras hus. Jag knackade på och Caitlin öppnade dörren. 
- Hej! Roligt att du kom! Vi är här ute. Du kan lämna dina saker där. Pekade hon. 
Vi gick ut till dom andra och Justin ställde sej upp och gav mej en kram. Jag tog emot den och satt emej vid bordet tillsammans med dom andra. Sen satt vi bara där och pratade en stund..

One time - Del 9 


Julias perspetiv



När våra läppar bara var några centimeter ifrån varandra så kom jag på vad som höll på att hända så jag skakade snabbt på huvudet och sedan reste jag mej upp och det gjorde Chaz också , när vi ställt oss upp slog jag Chaz lite lekfullt på armen och han bara kollade på mej med ett flin. Sen fortsatte vi skratta. Justin verkade lite nere , jag antar att han sett vad som höll på hända mellan mej och Chaz….
När klockan var typ halv tre och vi hade pratat om allt möjligt och Justin hade varit väldigt tyst sedan det där med chaz hade varit på väg att hända. 
- Justin kan vi snacka lite? - Visst.. 
Vi gick långsamt in till ett annat rum och jag satte mej i soffan, Justin satte sej brevid mej. 
- Är det något fel Justin? frågade jag honom. - Nej, allt är bra. - Det är det ju inte. Du är tyst och deppig. - Ska jag vara ärlig så är det visst något. Jag menar, du kysste nästan min bästa kompis och du kysste nyss mej?- Asso, förlåt Justin, det var inte meningen att han skulle göra så, jag gjorde ingenting det var han. Men jag kom på vad som höll på att hända så jag gick ju därifrån typ. Va inte sur för det? Snälla. - Okej, jag tror dej. log han. Men bara om du pussar mej på kinden. - Haha, Justin. - Nähä, då tror jag dej inte.. - Haha, jodå, sa jag och böjde mej fram och pussade han på kinden. - Tackar! Sa han och kollade mej djupt in i ögonen. 
Jag ville inte kolla bort, dom var så fina. Till slut så lutade han sej framåt och kysste mej. Vi kysstes länge, det är just nu jag vill att tiden ska stanna. Det är just nu allt ska stå still. Efter en hel evighet så kom Chaz in. 
- Nån idé om vad vi ska äta... Oj, sorry bebes, jag låter er vara.. 
Justin tryckte bort mej ryckte till lite. 
- Öhm.. Nej, vet inte vad vi ska äta. Sa han snabbt och gav honom ''blicken''. - Jag ska nog gå. Sa Chaz och gick därifrån. 
Justin tog bort en hårslinga från ansiktet och satte den bakom örat. Han tittade på mej och sa ; 
- Ska vi gå till dom andra? - Visst. Log jag. 
Vi reste oss och gick ut till dom andra. 
- Här kommer purpoduvorna. Skrattade Caitlin. - Ha-ha, sa Justin. - Inget att skämmas för. Blinkade Chaz. - Strunt i det! Låt dom ha sin sexy time. Sa Caitlin till Chaz. - Äsch, Justin är min broo, han fattar! - Men hörrni? Ska vi dra till MC? (Mc'donalds) - JA! Skrek Justin. - Justin, vi frågade inte bara dej, vi frågade inte dej alls. Vi vet att du vill dit. 
Han blängde lite på dom och alla kollade på mej nu. 
- Asso, jag tänkte att jag kanske ska dra hem och prata med mamma, sen kanske mamma och jag ska äta tillsammans så kan jag komma tillbaka om ni vill ha mej här? sa jag. - Vi vill ha dej här! Sa Justin snabbt. - Haha, klart du vill ha din lilla shawty här. Skrattade Chaz. - Du får gärna vara här för mej. Log Caitlin. - För mej med. Självklart! Sa chaz.- Okej, tack! Men då drar jag hem nu då? sa jag. - Gördet! Messa Justin sen när du kommer. Skrek Chaz. - Okej. 
Jag gav Justin en kram och sa hejdå till alla. Sen sprang jag raka vägen till hotellet. Det tog inte lång tid förren jag såg mamma ligga vid poolen och solade. 
- Mamma! sa jag.- Hjälp! Vad du skrämms unge! Sa hon och skrattade. - Mamma? Du vet han Justin Bieber? Artisten? - Ja? - Jo, jag har vart med han och hans kompisar typ hela dagen och dom vill att jag sover där, får jag det? Snälla,snälla,snälla!- Ja, visst får du det! Roligt att du träffar nya kompisar. Och det här var ju inte vem som helst? Skrattade hon. - Nej! Men vi kan väll äta tillsammans innan jag går dit igen? - Ja, kom så går vi och hittar någonstans att äta.
Mamma satte på sej shortsen och sitt linne, sen tog hon väskan och vi gick tillsammans ner mot staden. 
- Vad är du sugen på då? frågade mamma som tittade sej omkring.- Jag vet inte. Där inne finns det kyckling bufeér! Sa jag och pekade.- Jadu! Ska vi gå in dit då? - Ja, det tycker jag, jag är hungrig. 
Vi gick in dit och kollade vad dom hade. Jag tog en tallrik med kycklingklubbor och pommes och mamma tog samma sak. Vi satte oss vid ett bord och pratade lite. Snart kom dom med våra drickor. Han ställde ner en Cola framför mej.
- Thank you. Sa jag.
Han ställde ner mammas fanta och sen gick han iväg. Jag smuttade lite på drickan och snart kom maten också. Vi började äta så fort han hade ställt ner det. Det var jättegott! 
- Tyckte du om det? frågade mamma. - Ja, det var jättegott! Vad tycker du? - Supergott! Hit kan vi gå mer. - Ja, det tycker jag också. - Jag åt upp min sista pommes och lutade mej tillbaka i stolen.
Mamma hade precis också ätit upp och vi satt bara och pratade en stund. 
-  Ska vi gå? - Ja, jag ska gå och packa ihop lite saker sen gå till Justin. - Ja, men då går vi hem då! - Okej. 
Vi betalade och sen gick vi hem. Det tog inte så lång tid. Snart var vi inne på hotellrummet och jag packade ihop lite grejor i en väska. Sen satte jag på mej mina skor igen och gick ut ur dörren. Mamma hade gått ner och lagt sej och solat igen, så jag gick dit.
- Mamma, jag drar nu!- Okej gumman. Ha det bäst nu. - Du med mamma! 
Jag gav henne en puss och sen gick jag iväg. Påvägen slängde jag iväg ett sms till Justin att jag snart var där. Just när jag fick ett ''okej'' till svar så var jag utanför deras hus. Jag knackade på och Caitlin öppnade dörren. 
- Hej! Roligt att du kom! Vi är här ute. Du kan lämna dina saker där. Pekade hon. 
Vi gick ut till dom andra och Justin ställde sej upp och gav mej en kram. Jag tog emot den och satt emej vid bordet tillsammans med dom andra. Sen satt vi bara där och pratade en stund..

__________________________________________________
_________________


7 kommentarer inna nästa! :) 


// elin


Av Bieberlicious - 11 februari 2011 13:58

hhej! :) 


den här designen och headern är tillfällig, jag fixade lite nu på bloggen och nu är det såhär i kanske 1 eller 2 dagar. men alicia och typ jag håller på med en annan. men vad tycker ni om den här? funkar det med vitt? ;)



// elin 

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards