justindbblogg

Alla inlägg den 12 februari 2011

Av Bieberlicious - 12 februari 2011 22:40

FÖRLÅT  för jättedålig uppdatering av novellen , men det är såhär att igår skrev ju Elin en del och jag skulle göra det också men jag va på fest och idag har jag varit borta hrla dan och jag åkte skoter och min kompis körde över ett gupp så jag har knäckt ryggen och nacken så jag kan knappt sitta upp...jag hoppas ni förstår , men imrg ska jag försöka skriva en del men jag kan inte lova något...


varnig för het bild...

  


// Julia <3

Av Bieberlicious - 12 februari 2011 00:24

   liten bild, sorry.. 


Sockersöta Hollywood-paret Justin Bieber och Selena Gomez har båda blivit nominerade i flera kategorier till Kids' Choice Awards.

Ok, motståndet är inte så hårt med till exempel Usher och Miley Cyrus så de har verkligen en stor chans att vinna de priser de har blivit nominerade till. Vad kan vi säga? Justin och Selena håller verkligen på att bli kungen och drottningen av tonårsidoler!


// elin

Av Bieberlicious - 12 februari 2011 00:08

  

  

  

  

    

// elin 

Av Bieberlicious - 12 februari 2011 00:03




Den här låten var underbar med Justin! fyfan vad bra han är! tårarna rinner nu asso, seriöst, denna låt fick mej att tänka på mej själv. nu tycker jag alla ska tacka justin för han finns! JUSTIN DREW BIEBER, WITHOUT YOU I WON'T SURVIVE! :'( <3


// elin

Av Bieberlicious - 12 februari 2011 00:01


den va ju najjs, eler hur? :) 


// elin

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards