justindbblogg

Direktlänk till inlägg 29 mars 2011

justin och companie

Av Bieberlicious - 29 mars 2011 11:33

sitter ute på youtube nu när jag är sjuk och hittar lite kul med både justin, caitlin, christian och ah, här får ni lite med dom  


caitlin när hon dansar, + christian, skön typ xd

justin och caitlin, (för det mesta) 

justin och caitlin, grymt söta bilder. verkligen känslan av bästa vänner skapet här!

caitlin, älskar när hon dansar i bilen och när christian ger henne klubban xd hon är sååå söt! :DD

caitlin och hennes kompis,

caitlin lär christian hur man kan dansa JERK :d 

justin och massa.. 

justin och christian, JEARKING , jag kan det, fast inte allt det där andra de gör, bara jearkingen ;) hihi *STOLT* 

justin och hans familj

justin och alla när dom var i bahamas, jag vill vara caitlin, så söt och rolig och kompis med justin.. (a' 

älskar bilderna när justin och caitlin går hand i hand på stranden.. aww :')

caitlin på sjukhuset. 

kompis foton.. 

hoppas det inte gjorde något med lite videos på caitlin, men det är ju justins bästa vän så varför inte? dom är så söta alla dom där kompisarana asso :') 


nu måste jag plugga -.-' 



sorry för att ni inte fick nån novell igår men jag hade lite fullt upp, senare får ni en! :D 


kommentera! 


love / elin

 
 
Katta

Katta

29 mars 2011 17:00

Helt ärligt.. Det är helt underbara människor det här. Kolla hur dom älskar varann allihopa ? Alla som tycker att justin bieber är bög och sånt, borde titta på detta. Han har en familj, en riktig vänskap. Dom älskar varann och han är en vanlig kille !
Jag älskar faktiskt er som har gjort denna blogg. Ni gjorde min dag! Jag älskar Justin bieber tack vare er och det känns enormt fantastiskt !
Jag vet bara inte hur jag ska kunna förklara det.
Er blogg har gjort ngt specielt !

http://Kattakaffe.bloggplatsen.se

Bieberlicious

29 mars 2011 17:16

jag vet, kollar man på sånna här klipp, han har ett liv, han lever det också, hans kompisar och familj älskar honom precis som han är, hans vänner är helt klart crazy och otroliga vänner som han kan göra previs allt med! det är underbart att se hur en kille verkligen kan vara så här underbar både inom kändislivet och i sitt privatliv!

aww, jag tycker det är väldigt roligt att du säger såhär! jag vet inte vad jag ska svara, vi alla här, julia, jag, gaby, vi alla älskar att veta att ni tycker såhär, så tack så himla mycket!

det är ni som är fantastiska!

love / elin

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bieberlicious - 6 januari 2012 15:28

HEJ ALLA FINA !   helt otroligt att det fortfarande är folk som kollar in här :o men som det ser ut nu så kommer vi inte fortsätta här :(    Det jag ville att ni skulle få veta är att vi söker bloggare till våran novellblogg (bieberprank.blog...

Av Bieberlicious - 1 augusti 2011 00:15

    Shit vad liten den blev :oo men iaf kika in på bloggen :) uppdaten har vart sämst en vecka nu men kommer bli bra snart igen :)   www.bieberprank.blogg.se checka !   xoxo Julia&Gaby ...

Av Bieberlicious - 12 juli 2011 14:21

ALLA GÅR IN PÅ YOUTUBE OCH GILLAR BABY MUSIKVIDEON! ALLA HATERZ VINNER SNART! DET FÅR INTE HÄNDA! ALLA GÖR DETTA NUUUUU! SÄTT FART! ÖKA ÖKA ÖKA!!!     SER NI!? DOM VINNER OCH DET FÅR ABSOLUT INTE HÄNDA! KOM IGEN NU!!    // elin  ...

Av Bieberlicious - 11 juli 2011 17:05

  Grattis One Time Videon som vart ute på youtube i 2 år nu för några dagar sen!      hoppas ni vart nöjda med inlägg nu, nu ska jag ut oh bada i min pool! ha det gött, för det ska jag! ;)    puss&kram så hoppas jag vi hörs lite oftare...

Av Bieberlicious - 11 juli 2011 17:00

Someday kommer att kunnas köpa i åhlens i höst. Men exakt när vet jag inte. varför jag vet det är för att jag har skickat in / frågat olika affärer som kicks, H&M, åhlens m.m och tillslut svarade åhlens på min fråga!  jag ser att vissa bloggar ta...

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards