justindbblogg

Direktlänk till inlägg 28 mars 2011

SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN !

Av Bieberlicious - 28 mars 2011 12:33

amanda: Asså, jag har 1 fråga!!

1. Gillar Justin när fans pussar han på kinden??


svar: ja, det gör han! elelr han har ingenting emot det! / elin & julia


Katta:
jag hatar justin men vill älska honom.hur ska jag älska honom






Beliebers:
31 oktober 2010 16:31
spendera en vecka och droga bilder musik och videosar på honom. 

Läs novellen som vi skriver , och läs bloggen :)





Helt rätt.
Jag hatade Justin bieber innan. Men efter er blogg och novellerna började jag 

lyssna på hans låtar och jag gillar hans musik. Och jag gillar han på videos. 

haha, den weknowthedj.com Videon är bäst :D Tittar på dne hela tiden. :P
Er blogg:
Förändrar andras ''hatande'' till justin bieber till gillandet :P


svar: jag vet inte hur du ska älska honom, bara tycka om han? ^^ det värmer i hjärtat av att du skriver att 

du tycker så om vår blogg och jag vet inte riktigt vad jag ska svara, det känns jätteroligt att

du säger såhär! tack! och det är svårt att stå emot justin! ;) / elin

svar: När vi skapade denna blogg så gillade inte jag Justin men Gabbi fick mej att börja läsa noveller om 

honom och efter det va jag helt besatt eller är det fortfarande. 

Att läsa noveller om honom och lyssna på hans låtar samtidigt tror jag är ett bra sätt.
om du vill ha tips på noveller kan du bara kommentera och så kan vi lägga ut några bra tips.


Ps. läs Elins novell och dom gamla. / julia

 

Malin:
Vart ligger Motala ? :P


svar: vet du vart Lindköpng ligger? om du kör förbi där i ca 45 minuter är du i motala! / elin


Bieber-fever:
Hur många år är ni?


svar: vi alla 3 är 13 år!



Tea:
Gillar du rött?


svar: jag tycker faktiskt inte om färgen röd. ska jag vara ärlig så irreterar röd mej! / elin

svar: nej, jag rycker inte om röd så mycket. / julia



Lana:
justins nummer?


svar: vi har hans fan - nummer så ni får det: 4046652410 / elin & julia



Super bieber:
Kommer han komma till sverige? När? Var?


svar: som det ser ut nu så kommer han inte att komma hit men det ryktas om att han

kommer hit nånstans i början av december! det är bara ha tålamod att vänta! / elin & julia



angelica:
följer justin er på twitter?


svar: han följer inte elin och gaby men han följer julia. / elin & julia



tovis:
har du någon tjej?


svar: jag är inte lesbisk.. / elin

svar: jag är heller inte lebb. / julia




tovis:
I LOVE JUSTIN BIEBER!


svar: jag med! ^^ / elin 

svar: haha, ah, jag med! xD / julia



MAJISIA:
Jag har några frågor till er:
1. Hur många år är ni?
2.Har ni träffat Justin?
3. Vet ni om Justin kommer till Sverige och när?


svar:

1.vi är 13 år.

2. nej, ingen av oss har träffat justin, men det skulle vara en dröm som gick i uppfyllelse!

3. han kanske kommer hit i december men som sagt så är det inte säkert. / elin & julia




Wlma:
Hehe, vad är Justins adress om man vill skicka ett brev till honom?


svar: vi vet två så det är bara välja en av dessa:

Justin Bieber
c/o Island Def Jam Group
Worldwide Plaza 825 8th Ave 28th Floor
New York, NY 10019
USA


Eller


Justin Bieber
Creative Artists Agency, LLC
(Talent Agency)
162 5th Avenue
6th Floor
New York, NY 10010
USA

/ elin & julia




malin:
När gjorde ni denna blogg ?
Hur hade Justin bieber innan han blev artist ?
Pussokram er blogg äääääger


svar:

1.denna blogg skapades 8 september 2010.

2. Justin hade det inte så bra innan han blev känd, utan han och pattie hade det verkligen

dåligt, justin hade inte ens en egen säng, han fick sova på en trsig gammal soffa i hans rum

och kylskåpet var nästan tomt varje dag..

tack så mycket!

/ elin & julia


F:
frågor till alla tre:
har ni någon kille?
vad gör ni på fritiden? :)

svar:

1. nej, ingen av oss har någon kille.

2. 

julia: jag är med kompisar och tränar för det mesta.

elin: jag är mycket i stallet och ägnar den tid jag kan med min hund, sen är jag självklart

men mina underbara kompisar, annars är min blick nere i mobilen för att messa med gaby

och julia, vilket jag gör hela tiden. sen har jag mina timmar vid datan eftersom jag har 2 bloggar

också, men mest så är det mobilen i handen i stallet och hos kompisar! 

/ elin och julia




sådär ! vi är lessna om inte din fråga kom med men några kan ha raderats! ;)

men där har ni iaf era svar, nu har julia och elin kämpat med det här och suttit i skype! ;)


P.S det kommer upp en novell senare! ^.^


Bieberlove / elin & julia


 
 
Ingen bild

F

28 mars 2011 20:50

jag har typ en liten fråga. Undrar om ni vet något om Cody Simpson? :)

Bieberlicious

28 mars 2011 21:01

hey där !
vet inte så mycket om honom men lite iaf ;)

Cody Robert Simpson, född 11 januari 1997 i Gold Coast, Queensland, Australien, han är en australisk musiker (gitarrist).

Cody Simpson fick sitt genombrott 2008 på Youtube. 2010 undertecknade Cody Simpson ett skivkontrakt för fyra album med etiketten Atlantic Records. Hans första singel, är 'One' som han skrivit själv. Hans kända singel iYiYi med rapparen Flo Rida som släpptes på iTunes den 1 juni 2010.

kolla in den här länken så får du veta lite snabb fakta om honom --->>

http://snyggasteyasse.bloggplatsen.se/2011/01/02/4265860-fakta-om-cody-simpson/

hoppas du blev nöjd !!
kram Julia

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bieberlicious - 6 januari 2012 15:28

HEJ ALLA FINA !   helt otroligt att det fortfarande är folk som kollar in här :o men som det ser ut nu så kommer vi inte fortsätta här :(    Det jag ville att ni skulle få veta är att vi söker bloggare till våran novellblogg (bieberprank.blog...

Av Bieberlicious - 1 augusti 2011 00:15

    Shit vad liten den blev :oo men iaf kika in på bloggen :) uppdaten har vart sämst en vecka nu men kommer bli bra snart igen :)   www.bieberprank.blogg.se checka !   xoxo Julia&Gaby ...

Av Bieberlicious - 12 juli 2011 14:21

ALLA GÅR IN PÅ YOUTUBE OCH GILLAR BABY MUSIKVIDEON! ALLA HATERZ VINNER SNART! DET FÅR INTE HÄNDA! ALLA GÖR DETTA NUUUUU! SÄTT FART! ÖKA ÖKA ÖKA!!!     SER NI!? DOM VINNER OCH DET FÅR ABSOLUT INTE HÄNDA! KOM IGEN NU!!    // elin  ...

Av Bieberlicious - 11 juli 2011 17:05

  Grattis One Time Videon som vart ute på youtube i 2 år nu för några dagar sen!      hoppas ni vart nöjda med inlägg nu, nu ska jag ut oh bada i min pool! ha det gött, för det ska jag! ;)    puss&kram så hoppas jag vi hörs lite oftare...

Av Bieberlicious - 11 juli 2011 17:00

Someday kommer att kunnas köpa i åhlens i höst. Men exakt när vet jag inte. varför jag vet det är för att jag har skickat in / frågat olika affärer som kicks, H&M, åhlens m.m och tillslut svarade åhlens på min fråga!  jag ser att vissa bloggar ta...

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards