justindbblogg

Direktlänk till inlägg 19 mars 2011

Fan tatuerar Justin Bieber!

Av Bieberlicious - 19 mars 2011 17:36

  

serri, jag har funderat på att göra det där. helt ärligt!

vad tycker ni? SNÄLLA SÄG VAD NI TYCKER! 


love / elin 


btw, novelen kommer ut lite senare! ;) 

puss ;* 

 
 
Ingen bild

;D

19 mars 2011 18:18

Assåh, jag tkr inte man ska gö d, liksom tänk när man blir "vuxen" / "gammal" , för liksom ni/hon/dom/nån ;P kmr ju ändå inte gifta sig med justin :S
elr d e klart att NÅN kmr d men... Men d e klart vi Belieber har ju drabbats av en absolut OBOTLIG sjukdom : Bieber-fever ;)

Bieberlicious

19 mars 2011 20:04

haha, ja !
helt sant! ;)

men ska ändåp göra något ;)

 
Ingen bild

jaggggggggggggg

19 mars 2011 18:24

Fråga 1 : hur många år e ni?
fråga 2 : ska ni gå på jdb konserten i danmark?

Bieberlicious

22 mars 2011 13:14

svar 1 : Alla vi 3 är 13 år
svar 2 : Nej..:( fast jag (gaby) försöker få biljetter..

 
Bieber Cash

Bieber Cash

19 mars 2011 19:21

Angående det här med att tatuera ett namn, det är oftast det värsta man kan göra! Jag vet otroligt många som tatuerat sin pojkväns/flickväns namn eller namnet på en kändis och sedan har de gjort slut med tjejen/killen eller slutat gilla kändisen.

Jag säger inte att du kommer sluta gilla honom eller så, men det är så otroligt lätt att ångra sig, och det här är något som man ska vara beredd på att ha kvar hela livet!

Jag är ganska säker på att jag ska ha något med honom att göra på min kropp... Intatuerat, fast för evigt. Men jag kommer inte tatuera in hans namn. Däremot något som påminner om honom och som betyder något för mig, samtidigt som det skulle kunna vara något annat för vem annars som helst som inte vet "historien" bakom det hela.

Jag hoppas du förstår hur jag menar, annars får du mejla så kan jag försöka förklara <3

Älskar novellen btw, eller båda så klart ;) <3

http://biebercash.blogg.se

Bieberlicious

19 mars 2011 20:03

ja, jag förstår! isf ska jag han nån lila grej på handen eller benet :d eftersom han gillar lila. smart ide, och tack så mycket för din kommentar. den betyder!

tack, det värmde hjärtat!

 
Katta

Katta

19 mars 2011 19:37

Gör hur du vill! Men jag skulle nt göra det faktiskt :P
Fast. Ifall ni nu älskar han så mke så kanske ni skulle kunna göra det :)!
fast nt jag xp
Trevligt helg ! <3

http://kattakaffe.bloggplatsen.se

Bieberlicious

19 mars 2011 20:01

dsm ! :d

 
Ingen bild

Emma

20 mars 2011 12:50

Jag fattar inte att man kan tattuera in ett namn på en kändis tänk va pinsammt det blir sen när man är större och inte gillar jb längre. Riktigt dumt gjort men fint :)

Bieberlicious

20 mars 2011 18:30

jaha, jag har tänkt att göra något sånt där ;)
tur att alla inte tycker likadant då.

 
Ingen bild

Emma

21 mars 2011 10:49

Men det är klart du kan bara man tänker på att det ska sitta hela livet och även som man säger nu att man kommer älska honnom hela livet då kommer det en tid där man slutar älska honnom fast man inte vill. Men det är klart man kan tatuera in nått som får en att tänka på honnom när man ser det bara man inte skriver hela namnet rakt av. :)

Bieberlicious

21 mars 2011 20:47

ja, så går med att göra! ;)

tack! :d

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bieberlicious - 6 januari 2012 15:28

HEJ ALLA FINA !   helt otroligt att det fortfarande är folk som kollar in här :o men som det ser ut nu så kommer vi inte fortsätta här :(    Det jag ville att ni skulle få veta är att vi söker bloggare till våran novellblogg (bieberprank.blog...

Av Bieberlicious - 1 augusti 2011 00:15

    Shit vad liten den blev :oo men iaf kika in på bloggen :) uppdaten har vart sämst en vecka nu men kommer bli bra snart igen :)   www.bieberprank.blogg.se checka !   xoxo Julia&Gaby ...

Av Bieberlicious - 12 juli 2011 14:21

ALLA GÅR IN PÅ YOUTUBE OCH GILLAR BABY MUSIKVIDEON! ALLA HATERZ VINNER SNART! DET FÅR INTE HÄNDA! ALLA GÖR DETTA NUUUUU! SÄTT FART! ÖKA ÖKA ÖKA!!!     SER NI!? DOM VINNER OCH DET FÅR ABSOLUT INTE HÄNDA! KOM IGEN NU!!    // elin  ...

Av Bieberlicious - 11 juli 2011 17:05

  Grattis One Time Videon som vart ute på youtube i 2 år nu för några dagar sen!      hoppas ni vart nöjda med inlägg nu, nu ska jag ut oh bada i min pool! ha det gött, för det ska jag! ;)    puss&kram så hoppas jag vi hörs lite oftare...

Av Bieberlicious - 11 juli 2011 17:00

Someday kommer att kunnas köpa i åhlens i höst. Men exakt när vet jag inte. varför jag vet det är för att jag har skickat in / frågat olika affärer som kicks, H&M, åhlens m.m och tillslut svarade åhlens på min fråga!  jag ser att vissa bloggar ta...

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards