justindbblogg

Direktlänk till inlägg 11 mars 2011

Justin Bieber instängd av hans fans på Liverpools hotell!

Av Bieberlicious - 11 mars 2011 22:51

Liverpoolinvånare kan ha känt ett fall av en deja vu idag.

Födelseplatsen Beatles kom till stillastående med skrikande Justin Bieber fans som tog över gatorna utanför sångarens hotellet och polis togs in för att kontrollera hundratals skolflickor klättra för en glimt av sin idol.

Den 17-åriga sångaren har blivit varnad av polisen att han kunde bli arresterad för "anstiftan av upplopp" om han gick utanför.

  

Bieber skall uppträda på Liverpool Echo Arena i morgon kväll, och han hade planerat att njuta av sin lediga dag med en historisk Beatles tur runt staden. 

Men hans planer nekades av polisen som fruktar kulisserna utanför Hard Days Night Hotel kunde ner i en "eventuellt upplopp situation." 

Den kanadensiska sångaren, som för närvarande  hyrde en deluxe svit som kostade
 £ 950 per natt. Detta skrev Bieber på sin Twitter sida i eftermiddag: "Det här är galet. Det är som tusentals människor där ute. Älskar alla men ska försöka få lite sömn. Skrik inte snälla LOL ". 

Justin som är känd för att ta sig td till att hälsa på hans fans, kallade ''beliebers'',  verkar ha vuxit frustrerade med sin verkställas hotel-gripande, denna kvällen twittrade han ''jag kan inte ens säga hej till mina fans untanför pga polisen. skitsnack.

"Försöker lösa det så att jag kan säga What's up till mina fans," han tillade "Jag älskar er" 

Han lyckades förhandla fram en kompromiss i kväll, och fick gå ut på sin balkong för att vinka till de skrikande fansen. 

Polisen har spärrat av hotellets entré,och håller hundratals skolflickor - och deras mammor - i schack. 

En kvinna fördes bort av en officer som sågs ge henne en sträng försiktighet. 

Ett annat ungt fan försökte klättra på hotellets vägg, medan berörda hotellets anställda ses från insidan. 

Justin är mitt i sin världsturné och kommer att spela extra datum i London och Manchester nästa vecka innan Sheffield och Nottingham och sedan på väg till Tyskland. 

Den tonårings känslan nådde åtta miljoner anhängare på Twitter den här veckan, slagen endast av Lady Gaga, med 8,6 miljoner.

  

Scenerna påminner om de scener som följde Beatles på höjden av sin berömmelse.

Hundratals skolflickor på väg rakt mot hotellet efter skolan idag, och sågs trycka och knuffandes när de försökte att  en bild av stjärnan  deras telefoner.

Bieber laddade upp ett foto av scenerna till sin Twitter vidtas sida när han försökte att ta steget utanför tidigare idag för att gå på sightseeing.

  

Det är inte bara tonåringar: En kvinna leds bort och varnades av polisen.

Deltagare har rapporterat fast skrikande Beliebers i två timmar utsålda konserter.

Sångaren utfördes av alla hans hits inklusive Baby,Never say never och Somebody To Love.

 hans Birmingham gig, bröt han hjärtan när han valde en tjej från publiken för att sjunga one less lonley girl.

Han tog den unga flickan från publiken för att sjunga med och presenterade henne med 12 röda rosor för att förklara att hon nu var en: 
‘One less lonely British girl.’

  

Mania: Ett Bieber fan är överväldigad ... precis som Beatles-fansen år 1964.

Bieber talade också om sin kärlek till sin nationalrätt, fisk 'n' chips.


love / elin

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bieberlicious - 6 januari 2012 15:28

HEJ ALLA FINA !   helt otroligt att det fortfarande är folk som kollar in här :o men som det ser ut nu så kommer vi inte fortsätta här :(    Det jag ville att ni skulle få veta är att vi söker bloggare till våran novellblogg (bieberprank.blog...

Av Bieberlicious - 1 augusti 2011 00:15

    Shit vad liten den blev :oo men iaf kika in på bloggen :) uppdaten har vart sämst en vecka nu men kommer bli bra snart igen :)   www.bieberprank.blogg.se checka !   xoxo Julia&Gaby ...

Av Bieberlicious - 12 juli 2011 14:21

ALLA GÅR IN PÅ YOUTUBE OCH GILLAR BABY MUSIKVIDEON! ALLA HATERZ VINNER SNART! DET FÅR INTE HÄNDA! ALLA GÖR DETTA NUUUUU! SÄTT FART! ÖKA ÖKA ÖKA!!!     SER NI!? DOM VINNER OCH DET FÅR ABSOLUT INTE HÄNDA! KOM IGEN NU!!    // elin  ...

Av Bieberlicious - 11 juli 2011 17:05

  Grattis One Time Videon som vart ute på youtube i 2 år nu för några dagar sen!      hoppas ni vart nöjda med inlägg nu, nu ska jag ut oh bada i min pool! ha det gött, för det ska jag! ;)    puss&kram så hoppas jag vi hörs lite oftare...

Av Bieberlicious - 11 juli 2011 17:00

Someday kommer att kunnas köpa i åhlens i höst. Men exakt när vet jag inte. varför jag vet det är för att jag har skickat in / frågat olika affärer som kicks, H&M, åhlens m.m och tillslut svarade åhlens på min fråga!  jag ser att vissa bloggar ta...

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards