justindbblogg

Direktlänk till inlägg 7 mars 2011

One Time - Del 35

Av Bieberlicious - 7 mars 2011 19:50

-          Justin, som jag behövde dej på sjukhuset. Vi kan ju fortfarande ha kontakt i telefonen och sånt. Sa jag och tittade allvarligt på honom.

-          Vet du hur mycket jag älskar dej? Du förstår så himla bra och blir inte sur för att jag måste åka. Jag älskar dej så jävla mycket Julia…

 _________________________________________________
___________________


Del 34

 

Justins perspektiv

 

Det är så skönt att hon förstår att jag måste åka iväg ibland, det är det som är en av det bästa sakerna, att hon förstår det jag gör och att det betyder massor för mej. Det är så skönt att hon inte blir sur för att jag måste åka. Någon gång kommer hon också få följa med, jag ska snacka med Scooter och hennes mamma och fråga om hon inte kan följa med imorgon. Det skulle vara mycket roligare om hon följde med.


-          Julia jag ska bara gå ut och ringa några samtal vänta här jag kommer strax, sa jag och pussade henne på näsan innan jag sprang ut och ner till köket. Jag knappade fort in Scooters nummer och tryckte på ring. Det gick några signaler och tillslut svarade han:

-          Yoo, JB

-          Hey Scooter

-          Vad händer man?

-          Jo , du vet bruden jag har snackat om? Min flickvän?

-          Ja jo , Julia var det va?

-          Ja , men i alla fall, jag åker ju till New York imorgon, kan inte hon få följa med, jag vill inte lämna henne efter allt som hänt, sa jag och väntade på svar.

-          Jo jag förstår, klart att hon kan komma med, det är ju inte så länge heller, två veckor ska vi vara där.

-          Tack Scooter du är bäst, hälsa Karin och så ses vi på flygplatsen imorgon sa jag och lade på.


Nu är det bara ringa till Julias mamma och fråga om det är okej för henne.


-          hej det är Jessica

-          hej Jessica det är Justin

-          ja hej!

-          Jo, jag ska åka till New York i två veckor och ha konserter och intervjuer och sånt och jag vill inte lämna Julia hemma så jag undrar bara om hon skulle kunna få följa med mej dit?

Hon tänkte en lång stund och jag  var orolig att hon inte skulle få följa med.

-          Justin jag litar på dej, du är en bra kille, jag ska ändå sova hos Elin ett tag nu så ja hon kan följa med om du tar hand om henne, men Kenny ska väl följa med? Sa hon

-          Tack tack Jessica, du vet inte vad det här betyder för mej och jag ska ta väl hand om Julia ! tack än en gång ! sa jag och lade på.


Jag gick tillbaka upp till Julias rum där hon låg och tittade på tv i sin säng, jag la mej ner bredvid henne och viskade i hennes öra:

-          tack för igår, det var fantastiskt.

-          Haha ja , tack detsamma Bieber

-          Hur länge kommer du vara borta frågade hon sedan

-          Två veckor, sa jag ledset, jag skojjade ju såklart

-          Åh jag kommer sakna dej så, sa hon och en tår rullade ner för hennes kind.

-          Varför? Frågade jag

-          Du kommer vara borta i två veckor och jag ska inte sakna dej? Frågade hon konstigt

-          Vem har sagt att jag ska åka utan dej? Frågade jag henne som sken upp i ett stort leende och hon slängde sej runt min hals.

-          Men Justin hur ska jag kunna övertala mamma om att få åka? Frågade hon ledset och jag bara flinade åt henne

-          Älskling jag har redan pratat med henne, spring och packa nu, sa jag och slog till henne på rumpan när hon reste sej upp. Hon tittade surt på mej och jag tittade oskyldigt bort.

Jag hörde hur stegen försvann bort mot hennes enorma garderob.


En halvtimme kom hon ut med hennes knallrosa resväska som var öppnade och hon släpade den sakta efter sej.

-          Justin du måste hjälpa mej att stänga väskan stönade hon fram

-          Jaja , kom hit då, sa jag och visade med handen att hon skulle komma.


Jag la upp väskan på sängen och försökte stänga men det gick verkligen inte.


-          älskling hur mycket saker ska du ha med dej egentligen, frågade jag och flinade mot henne

-          men jag måste ju ha med mej kläder som jag använder , sa hon och flinade

-          haha , men sätt dej på väska så ska jag stänga den. Hon gjorde som jag sa och hoppade upp och satte sej på väskan medans jag försökte stänga men jag lyckades inte.

-          Men åh du är för lätt, flytta på dej så kan jag sätta mej på väskan och du stänger

-          Jaja , hoppa upp då , sa jag. Han ställde sej på sängen med rumpan riktad mot mej och det var perfekta läget att slå på den och då är vi kvitt från tidigare. Jag höjde handen och precis när jag drämde till så vände han sej om…


__________________________________________________
____________________


förlåt men jag har ingen fantasi...:(


// Julia

 
 
Ingen bild

milkshake

7 mars 2011 20:33

Den blev ju jättebra ;) mmeeerrr :D

 
Ingen bild

F

7 mars 2011 20:50

bra, mer mer mer :D

 
Ingen bild

Madde

7 mars 2011 21:37

....Och råka bitchslappa henne på facet

 
Ingen bild

:) :) :)

7 mars 2011 21:38

:D :D :D
Meraaa :)
puzzzz <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bieberlicious - 6 januari 2012 15:28

HEJ ALLA FINA !   helt otroligt att det fortfarande är folk som kollar in här :o men som det ser ut nu så kommer vi inte fortsätta här :(    Det jag ville att ni skulle få veta är att vi söker bloggare till våran novellblogg (bieberprank.blog...

Av Bieberlicious - 1 augusti 2011 00:15

    Shit vad liten den blev :oo men iaf kika in på bloggen :) uppdaten har vart sämst en vecka nu men kommer bli bra snart igen :)   www.bieberprank.blogg.se checka !   xoxo Julia&Gaby ...

Av Bieberlicious - 12 juli 2011 14:21

ALLA GÅR IN PÅ YOUTUBE OCH GILLAR BABY MUSIKVIDEON! ALLA HATERZ VINNER SNART! DET FÅR INTE HÄNDA! ALLA GÖR DETTA NUUUUU! SÄTT FART! ÖKA ÖKA ÖKA!!!     SER NI!? DOM VINNER OCH DET FÅR ABSOLUT INTE HÄNDA! KOM IGEN NU!!    // elin  ...

Av Bieberlicious - 11 juli 2011 17:05

  Grattis One Time Videon som vart ute på youtube i 2 år nu för några dagar sen!      hoppas ni vart nöjda med inlägg nu, nu ska jag ut oh bada i min pool! ha det gött, för det ska jag! ;)    puss&kram så hoppas jag vi hörs lite oftare...

Av Bieberlicious - 11 juli 2011 17:00

Someday kommer att kunnas köpa i åhlens i höst. Men exakt när vet jag inte. varför jag vet det är för att jag har skickat in / frågat olika affärer som kicks, H&M, åhlens m.m och tillslut svarade åhlens på min fråga!  jag ser att vissa bloggar ta...

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards