justindbblogg

Direktlänk till inlägg 6 mars 2011

One Time - Del 31

Av Bieberlicious - 6 mars 2011 11:16

-          Okej då, sa jag och reste mej upp och så gick vi mot väntrummet där Jessica, Kenny, Stefan, Christer och min mamma Pattie satt. Alla tittade upp på oss när vi kom och jag kunde se att alla hade gråtit.


-          har dom sagt något än ? frågade jag dom


-          ja , dom är klara med operationen och den gick bra och…


 _____________________________________________________________________


Del 31

 

Justins perspektiv

 

…och hon ligger nu i koma, vilket kan ta timmar, dagar, veckor och månader att vakna ur. Men det återstå och se om hon fortsätter kämpa eller ger upp.

-          så det är större chans att hon överlever nu ? frågade jag med en förhoppningar i blicken.

-          Nja, det är svårt att säga men bara hon fortsätter kämpa så kan hon överleva.

-          Hon är stark det vet jag sa min mamma


Timmar blev till dagar, dagar blev till veckor…

 

Det har nu gått tre veckor sedan det hände, jag sitter på en stol här på sjukhuset varje dag hela tiden. Jag har fått en säng i rummet bredvid Julias där jag sover ibland men oftast sitter jag bredvid henne hela dagarna. Jag har inte ätit nåt på två dagar och mamma bara tjatar hela tiden och jag blir bara mer och mer irriterad och jag har inte duschat på en vecka jag är så ofräsch men jag orkar inte ens bry mej.


Varje dag sjunger jag för henne och berättar hur mycket jag älskar henne. Men det verkar inte hjälpa, hon har inte rört sej på tre veckor.


Jag har ställt in några konserter som jag skulle ha här i Atlanta och intervjuer och signeringar och sådana saker. Jag har inte lämnat sjukhuset på en vecka och jag kan inte lämna henne, jag bara kan inte, tänk om något händer när jag inte är här…


-          Justin åk i alla fall hem och duscha lite fort, du behöver det du luktar skunk. Sa mamma

-          Okej då, men ring om något händer eller om ni får veta något, sa jag och kollade på den livlösa Julia som låg likblek i sin säng och har inte rört en fena på tre veckor.


Jag skyndade mej hem och sprang in i duschen och duschade lite snabbt sen bytte jag kläder till ett par svarta jeans och en grå hoddie.


10 minuter senare var jag på sjukhuset igen och drog med mej stolen jag brukar sitta på och ställde den precis bredvid Julias säng. Jag satte mej på stolen som vanligt och så tog jag hennes han och började sjunga på favorite girl.

 

I always knew you were the best
The coolest girl I know
So prettier than all the rest
The star of my show… när jag hade sjungit det så känner jag hur hon klämmer min hand. Jag blev helt paff och tog ringklockan som hängde över sängen och tryckte på den röda knappen och in kom massa läkare och började göra massa saker som jag inte visste vad dom gjorde.


När alla läkare hade gått ut ur rummet satte jag mej på stolen igen och tog hennes hand. Jag klämde lite på handen och hon klämde tillbaka.


-          Julia om du hör mej snälla kläm på min hand då, sa jag i förhoppning om att hon ska klämma min hand…men det kom aldrig nån kläm på handen.

-          Justi..n jag kan höra dej och jag kan prata, sa hon med skrovlig röst och jag blev så glad att jag hoppade upp och ner i rummet och var så himla glad. Jag såg hur Julia tittade konstigt på mej men jag brydde mej inte min älskade flickvän hade överlevt och det var så skönt att veta att hon kommer klara sej.

-          Hur länge har jag varit borta? Frågade Julia plötsligt.

-          Tre veckor och två dagar, svarade jag

-          Ojj, vad har du gjort dom veckorna då? Frågade hon nyfiket

-          Suttit här och sjungit för dej och bara väntat på att du ska vakna, sa jag och tittade på hennes ögon som blev våta.


Julias perspektiv

 

När han sa att han hade suttit här varje dag i tre veckor kunde jag inte hålla tårarna inne. Han var så söt och snäll och han ska bara veta hur mycket jag älskar honom. När jag blir frisk ska jag fixa en överraskning till honom, så mycket som han har gjort för mej så måste ju jag ge nåt tillbaka.


-          Justin nu vill jag faktiskt ha en kyss, sa jag och plutade med läpparna

-          Åh du ska bara veta vad jag har saknat din läppar mot mina, eller i alla fall när dom besvarar mina kyssar för jag har ju faktiskt känt dina läppar mot mina fast utan att du besvarat dom, sa han och tittade lite generat på mej.

 ____________________________________________________________________

 

jag har sett att det inte går att kommentera del 30 och jag vet inte varför?:(

men nu kan ni väl kommetera iallafall? :D

mera kommer ikväll, ska ut på en skotertur med familj och vänner nu så komemr senare

 

// Julia

 
 
Ingen bild

F

6 mars 2011 11:33

jaaa, ny går de att kommentera igen :D
jätte bra :) snälla två till ikväll? eller mer? :)

Bieberlicious

6 mars 2011 14:21

ska försöka skriva två stycken iallafall , ska börja nu så får vi se hur många jag hinner med. :)

 
Ingen bild

Madde

6 mars 2011 13:55

Äntligen går det att kommentera igen!

Bieberlicious

6 mars 2011 14:20

:)

 
Ingen bild

Milkshake

6 mars 2011 14:49

Jippi, Julia klarade sig :D superbra och gullig del ;)

 
Ingen bild

wilma

6 mars 2011 17:39

Åh,fyfan va den här novellen e bra!! MER!!!!!!!!!!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bieberlicious - 6 januari 2012 15:28

HEJ ALLA FINA !   helt otroligt att det fortfarande är folk som kollar in här :o men som det ser ut nu så kommer vi inte fortsätta här :(    Det jag ville att ni skulle få veta är att vi söker bloggare till våran novellblogg (bieberprank.blog...

Av Bieberlicious - 1 augusti 2011 00:15

    Shit vad liten den blev :oo men iaf kika in på bloggen :) uppdaten har vart sämst en vecka nu men kommer bli bra snart igen :)   www.bieberprank.blogg.se checka !   xoxo Julia&Gaby ...

Av Bieberlicious - 12 juli 2011 14:21

ALLA GÅR IN PÅ YOUTUBE OCH GILLAR BABY MUSIKVIDEON! ALLA HATERZ VINNER SNART! DET FÅR INTE HÄNDA! ALLA GÖR DETTA NUUUUU! SÄTT FART! ÖKA ÖKA ÖKA!!!     SER NI!? DOM VINNER OCH DET FÅR ABSOLUT INTE HÄNDA! KOM IGEN NU!!    // elin  ...

Av Bieberlicious - 11 juli 2011 17:05

  Grattis One Time Videon som vart ute på youtube i 2 år nu för några dagar sen!      hoppas ni vart nöjda med inlägg nu, nu ska jag ut oh bada i min pool! ha det gött, för det ska jag! ;)    puss&kram så hoppas jag vi hörs lite oftare...

Av Bieberlicious - 11 juli 2011 17:00

Someday kommer att kunnas köpa i åhlens i höst. Men exakt när vet jag inte. varför jag vet det är för att jag har skickat in / frågat olika affärer som kicks, H&M, åhlens m.m och tillslut svarade åhlens på min fråga!  jag ser att vissa bloggar ta...

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards