justindbblogg

Direktlänk till inlägg 13 februari 2011

Justin pratar om Dödshot och mera...

Av Bieberlicious - 13 februari 2011 14:03

    


 

Som alla redan vet , har Justin Bieber en "vänskap" med Selena Gomez, och efter bilderna där de två var väldigt romantiska, har vissa Beliebers visat att de inte godkänner deras "vänskap". Men vad tycker Justin om allt det här?

För några ...dagar sedan den kanadensiska sångeren blev inbjuden till den populära program "The Gayle King Show," där de ställde olika frågor.

-Detta är mycket intressant. Häromdagen såg jag på tv många vänner med sina döttrar och många av flickorna sade att de var arga för att många av dem ser sig själva ut som dina fruar det vet du väl? Det finns även många rykter om att du har en flickvän, Selena Gomez. Så den här flickan sa "om jag ser henne, då kommer jag att slå henne" och hennes far sa "Åh nej, nej, nej, nej, du kan inte prata på detta sättet för då kommer Justin aldrig att vilja vara din pojkvän." Men blir du orolig att alla de här flickor är så galna i dig kan vilja såra människor du älskar? Är du orolig för det? Har du en flickvän?

Justin: Jag har 16 år så jag vill gå ut med tjejer.

Det är bra. Så är du rädd för att folk ska hota människor som du älskar?

- Inte direkt... Jag tycker inte att det är rätt att prata sådär mig med eller med nån annan. Jag förstår varför mina fans att göra det, men jag håller inte direkt med de... För att ingen borde prata sådär med någon.

- Jag tycker det är viktigt att folk vet att du har liv. Du har rätt till ett liv, och jag blecv jätte orolig när jag hörde att en konsert blev av, jag tror det var i Nya Zeeland där fansen var så besatt av att se att de började slå dig och din mamma..

- Ja, de slog de min mor, hon blev slagen i huvudet.

- Så vad skulle du vilja säga till dina fans så att de kan lugna ner sig?

- Eh ... jag gillar äventyrer , så jag vill inte lugna ner de. Mina fans behöver bieberfever!
 
källa : Fb : vi vill också att Justin Bieber ska komma till sverige
 
 
// Julia
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bieberlicious - 6 januari 2012 15:28

HEJ ALLA FINA !   helt otroligt att det fortfarande är folk som kollar in här :o men som det ser ut nu så kommer vi inte fortsätta här :(    Det jag ville att ni skulle få veta är att vi söker bloggare till våran novellblogg (bieberprank.blog...

Av Bieberlicious - 1 augusti 2011 00:15

    Shit vad liten den blev :oo men iaf kika in på bloggen :) uppdaten har vart sämst en vecka nu men kommer bli bra snart igen :)   www.bieberprank.blogg.se checka !   xoxo Julia&Gaby ...

Av Bieberlicious - 12 juli 2011 14:21

ALLA GÅR IN PÅ YOUTUBE OCH GILLAR BABY MUSIKVIDEON! ALLA HATERZ VINNER SNART! DET FÅR INTE HÄNDA! ALLA GÖR DETTA NUUUUU! SÄTT FART! ÖKA ÖKA ÖKA!!!     SER NI!? DOM VINNER OCH DET FÅR ABSOLUT INTE HÄNDA! KOM IGEN NU!!    // elin  ...

Av Bieberlicious - 11 juli 2011 17:05

  Grattis One Time Videon som vart ute på youtube i 2 år nu för några dagar sen!      hoppas ni vart nöjda med inlägg nu, nu ska jag ut oh bada i min pool! ha det gött, för det ska jag! ;)    puss&kram så hoppas jag vi hörs lite oftare...

Av Bieberlicious - 11 juli 2011 17:00

Someday kommer att kunnas köpa i åhlens i höst. Men exakt när vet jag inte. varför jag vet det är för att jag har skickat in / frågat olika affärer som kicks, H&M, åhlens m.m och tillslut svarade åhlens på min fråga!  jag ser att vissa bloggar ta...

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards