justindbblogg

Direktlänk till inlägg 20 februari 2011

One Time - Del 16

Av Bieberlicious - 20 februari 2011 00:37

imorgon. När vi visade det för poliserna så bokade dom direkt en resa hit till Bahamas så han inte kan göra det och då ska poliserna vara gömda hemma hos oss och när dom fångat honom och allt är lugnt så kan vi åka hem igen. Jag hade nu börjat gråta jätte mycket och Justin lyssnade så bra! Han torkade dom tårar som kom men det var bara onödigt för det kom bara fler och fler.


-          älskling jag kommer finnas här för dej hela tiden ! sa Justin och kysste mej mjukt på läpparna sen somnade vi tätt intill varandra…

__________________________________________________
_______________________


 

 

 

Del 15

 

Justins perspektiv

 

Nästa morgon vaknade jag av att väckarklockan ringde. Klockan var då alltså 08.00 och jag har en grym överraskning till Julia , jag hoppas verkligen att hon bli glad. Jag masade mej upp ur sängen och sedan gick jag in i duschen och satte på vattnet.

-aaaagghhhh….skrek jag och tystnade snabbt när jag kom på att Julia sov, vattnet var iskallt.

Sen började jag skratta åt mej själv som skrek som en tjej, hahah , men det är inget tillskillnad från Chaz , hans skrik låter som en 4 årig tjej.


När jag var klar gick jag ut ur duschen med en handduk virad runt höfterna och sedan gick jag försiktigt fram till sängen där Julia låg och sov som en ängel. Jag skakade försiktigt henne så att hon skulle vakna. När jag skakade henne för andra gången började hon mumla saker om att hon saknade Elin och Gab. Perfekt tänkte jag.  ” Justin är så het , jag skulle kunna kyssa sönder honom” hahah hon är för gullig när hon pratade i sömnen. Så söt. Jag skakade henne igen och den här gången sträckte hon på sej och sen gav hon ifrån sej ett ljud jag inte kunde undgå att skratta åt och då öppnade hon ögonen och kollade surt på mej. Men sen började även hon skratta.


-          Justin , jag är trött…klagade hon

-          Gå in och duscha med dej nu men jag vill ha en kyss först eftersom att jag är så het så att du skulle kunna kyssa sönder mej..sa jag och flinade

-          Va ?!

-          Du pratade i sömnen..sa jag och böjde mej ner för att kyssa henne men hon började prata så jag kunde inte.

-          Men va? Sa jag så? Det stämmer ju inte , sa hon och lossades vara förvånad

-          Ha ha , ge mej en kyss och gå in och duscha så väcker jag dom andra

-          Men okej då sa hon och kysste mej fort.

-          Det där va ingen kyss jag går med på sa jag och lossades vara sur

-          Nehe tråkigt för herr Bieber då, sa hon och reste sej upp och gick mot toan och vickade extra mycket på rumpan. Nu ska hon allt få.

-          Snälla bara en kyss, sa jag bedjande och ställde mej i för duschen.

-          Självklart , sa hon och kysste mej , jag kysste så klart tillbaka , medans jag fumlade med kranen så att det skulle vara iskallt , kallare än vad jag hade.

-          Så nu ska jag duscha sa hon när hon hade avslutat kyssen.

-          Ska jag sätta på duschen åt dej stumpan, sa jag och försökte att inte visa mitt hämndiska leende.

-          Visst , jag måste ändå hämta en handduk.


Jag satte på duschen sen gick jag ut och satte på mej ett par röda chinos och en svart tröja. Sen gick jag och väckte alla som var döds trötta , men ändå helt hyper eftersom att det vi ska göra idag kommer bli grymt kul.


När alla höll på att göra sej i ordning passade jag på att Twittra lite så jag loggade in , Retweetade några , och följde några fans sen skrev jag ”kommer bli en gryyym dag idag med mina bästa vänner” jag ville inte skriva att Julia var min flickvän , det är inte så att skäms över henne eller tror att det bara är ett typ ”en veckas” förhållande , jag tror detta kommer hålla jämnt , eller jag hoppas. Jag skrev inte att hon var min flickvän eftersom att jag ville skydda henne och jag vill att hon ska kunna ha ett så normalt liv som möjligt. Så allt handlar bara om att jag vill skydda henne ifrån alla paparazzis och allt sånt.


När jag var klar på Twitter gick jag ut i korridoren och ringde några samtal och planerade allt som kommer att hända.

Jag gick in igen och då sitter alla färdiga och tittar på tv.


- är alla klara ? vi ska åka och…

__________________________________________________
____________________

jahapp , vart ska dom ??

nu får ni faktiskt ta att kommentera ! det är ju tråkigt att skriva om det bara är typ 3 som kommenterar det känns ju som att det inte är någon som läser då ju ;O så 10 kommentarer innan nästa !

 

// Julia

 
 
Ingen bild

Milkshake

20 februari 2011 10:19

Jääättttttteeeeebbbbra, mmmeeeerrr;)

 
Ingen bild

Anonym

20 februari 2011 10:20

Mer !jag läste alla novelerna igår vsr typ uppe tills 3 :)

 
Ingen bild

Celine

20 februari 2011 10:40

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!!!!! Den är bäst! <3

 
Ingen bild

mooa

20 februari 2011 11:24

mer asså den är bääääääst!!!!

 
Ingen bild

Idaa

20 februari 2011 16:14

Snälla meeeer :D
Ni e bääst :D

 
Carro

Carro

20 februari 2011 18:47

snälla merrrrr jag vill ha en nu :) snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snällllllaaaaaaa !!!!!!!! den är bar bäst

http://yummis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Felicia

22 februari 2011 17:29

asså faan, sluta skriva att man måste kommentera, det är bara irri -.-

 
Ingen bild

Felicia

22 februari 2011 17:31

Asså jag tänker fan snart sluta läsa, oekar inte med allt att kommentera. Jag älskar novellen men orkar fan inte kommentera -.-

Bieberlicious

22 februari 2011 18:09

men det är ju så att när man har 70 läsare om dan och ingen kommentar skulle inte du oxå vilja att folk kommenterade så man vet att det är nån som läser och inte sitter i minst två timmar och skriver och sen är det ingen som läser den. förlåt om det är tjatigt jag vill bara vara säker på att ni inte tycker den är dålig och slutar kommentera och sen slutar läsa , allt handlar bara om átt jag vill vara säker på att ni gillar det!
/ Julia

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bieberlicious - 6 januari 2012 15:28

HEJ ALLA FINA !   helt otroligt att det fortfarande är folk som kollar in här :o men som det ser ut nu så kommer vi inte fortsätta här :(    Det jag ville att ni skulle få veta är att vi söker bloggare till våran novellblogg (bieberprank.blog...

Av Bieberlicious - 1 augusti 2011 00:15

    Shit vad liten den blev :oo men iaf kika in på bloggen :) uppdaten har vart sämst en vecka nu men kommer bli bra snart igen :)   www.bieberprank.blogg.se checka !   xoxo Julia&Gaby ...

Av Bieberlicious - 12 juli 2011 14:21

ALLA GÅR IN PÅ YOUTUBE OCH GILLAR BABY MUSIKVIDEON! ALLA HATERZ VINNER SNART! DET FÅR INTE HÄNDA! ALLA GÖR DETTA NUUUUU! SÄTT FART! ÖKA ÖKA ÖKA!!!     SER NI!? DOM VINNER OCH DET FÅR ABSOLUT INTE HÄNDA! KOM IGEN NU!!    // elin  ...

Av Bieberlicious - 11 juli 2011 17:05

  Grattis One Time Videon som vart ute på youtube i 2 år nu för några dagar sen!      hoppas ni vart nöjda med inlägg nu, nu ska jag ut oh bada i min pool! ha det gött, för det ska jag! ;)    puss&kram så hoppas jag vi hörs lite oftare...

Av Bieberlicious - 11 juli 2011 17:00

Someday kommer att kunnas köpa i åhlens i höst. Men exakt när vet jag inte. varför jag vet det är för att jag har skickat in / frågat olika affärer som kicks, H&M, åhlens m.m och tillslut svarade åhlens på min fråga!  jag ser att vissa bloggar ta...

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards