justindbblogg

Direktlänk till inlägg 7 februari 2011

One Time - Del 5

Av Bieberlicious - 7 februari 2011 17:06

*PLING* när jag nästan var klar så fick jag ett sms jag kollade på vem det va ifrån , när jag såg namnet fattade jag inget ”snyggastesötastesexigastebabenJUSTINBIEBER”  jag öppnade smset

 ”hey sötnos! Tänkte du kanske ville kolla på film med mej , Chaz & Ryan? Xoxo JB

 

”hej , asså ska käka med mammi på en resturang och sen ska jag nog bara chilla lite med henne ;) / Julia

 

” aha okej men vi kanske ses vid stranden imorgon :) xoxo JB”

 

Det sista smset orkade jag inte svara på…

 _________________________________________________
____________________

Del 5

 

Justin’s perspektiv

 

-          Juuuuuuustiiiiin jag är hungrig , hörde jag Chaz  klaga

-          Hahah Chaz du är ju alltid hungrig, svarade jag

-          Men så är det om man är CHAZ skrek han till mej och Ryan som stog och asgarvade.

-          Men hörrni boys vi kan gå till en resturang här nån stans?

-          JAAAA , skrek Chaz

-          men ni kan ju ialla fall byta om först för jag tror inte att dom vill att vi sitter i badshorts på resturangen och äter , sa jag och skrattade

-          hahah sant där Justin men vi byter om och sen drar vi.


Jag vill verkligen att Julia ska komma och kolla på film med oss men hon kan väl inte....

Men vi kanske träffar henne på stranden imorgon ju. *happy face*


Julia’s perspektiv

 

Jag kanske skulle kolla på film med dom , det är nog roligare än att sitta inne på hotellrummet och kolla på tv med mamma , med Chaz in da house kan det väl inte bli tråkigare än att kolla på tv med mammi.

Vi får se hur jag känner när jag har varit på resturangen.

-          Julia har du packat upp klart nu ? hörde jag mamma ropa från ”vardagsrummet”

-          Jag blev precis klar , ska bara byta om sen kan vi gå och äta.

-          Gör de , jag ska bara sätta på mej något lite finare.

-          Du är fin mamma!

-          Men jag kan alltid bli finare , sa hon och blinkade

-          Hahah okej då , men då ska jag också göra mej finare.

-          Okej men vi går om 15 minuter

-          Okej , då får jag lägga på ett kol.

När vi var klara så gick vi ner från hotellet och ut på gatan och sen gick vi till en italiensk resturang som låg runt hörnet vid hotellet. När vi kom in i resturangen så fick vi ett bord för två , dom tände ljus på bordet. När vi suttit och pratat i några minuter kommer det en servitris och frågar vad vi vill ha att dricka.

-          Jag tar ett glas rött vi, sa mamma

-          Jag tar en Cola, sa jag

-          Du och din Cola, sa mamma när servitrisen gick

-          Vadå ? det är typ det bästa som finns , svarade jag och blinkade med ögat.

-          Haha , du är för knäpp du gumman.

-          Men du älskar mej ändå. Sa jag och gjorde mitt happy face.

-          Såklart , svarade mamma och sträckte sej över bordet och pussade min kind.

 Efter yttligare några minuter kom servitrisen igen med våran dricka och frågade vad ville ha att äta :

-          Jag vill ha en pasta bolognese med parmesan ost på toppen sa jag till servitrisen.

-          Jag tar en lika dan. Sa min mamma

-          Okej ,va det bra så ? sa servitrisen

-          Ja  det är det , svarade mamma


När vi satt och väntade på maten kommer det in tre killar och en tjej som står och väntar på att servitrisen ska visa dom ett bord. Jag tyckte jag kände igen några av dom men jag kanske ser fel. När servitrisen kom så såg jag att hon pekade mot vårat håll och dom nickade. Dom började gå mot vårat bord men avvek vid bordet innan.

Nu såg jag vem det va. Det va ju Justin , Chaz och Ryan sen hade dom två till med sej , killen va väldigt lik Justin fast mindre. Tjejen och killen va väldigt lika varann så jag antar att dom är syskon.


Justin , Ryan och Chaz satte sej med ryggen mot oss så dom hade ännu inte sett mej.

Efter ca 5 minuter så fick jag och mamma våran mat. Vi satt och små pratade en stund när Chaz sedan vänder sej om mot mej och flinar , jag fortsatte kolla på honom och jag hörde att han viskade nått till dom andra , men vad visste jag inte.

-          jag måste gå på toaletten , sa mamma plötsligt.

-          Ah okej , sa jag


När mamma hade gått så ringde min mobil , jag kollade på skärmen och det va dolt nummer så jag bestämde mej för att inte svara så jag klickade bort det.

Precis när jag hade klickat den som ringde hör jag Chaz säga

-          eyy babe klicka inte mej !

jag skrattade, sen vi va på stranden så kallar han mej för typ , babe , älskling och massa roliga saker på skojj .

-          ring inte med dolt da , sa jag och blinkade åt honom. Nu hade alla andra också vänt sej om och kollade på mej.

-          Meh , jag skulle ju bara kolla så att det va du som satt där. Svarade han och nu va det han som blinkade med ögat.

-          Hahah , va det så svårt att se ?

-          Nej men det hade ju varit pinsamt om jag hade sagt HEJ BABE och så vare inte du liksom.

-          Haha det är sant men nu vare jag , sa jag och flinade.

-          Ja det va ju det, sa chaz med över manlig röst. Jag skrattade och det gjorde även dom andra.

-          Ehh…det här är Christian och Caitlin , dom är kompisar till oss och kom lite senare så det va därför dom inte var med på stranden. Fortsatte Chaz

-          Aha okej , jag heter Julia , sa jag och skakade deras händer och log mot dom. Caitlin var riktig söt och hon verkade jätte snäll och trevlig,

-          Hörru Julle ska du inte med till vårt hotellrum och ha filmkväll med oss ikväll då ?

-          Julle ? ahaha det va bra Chaz sa Justin och dom gjorden nån handshake som jag inte sett förut.

-          Hahah , men vilka ska med då ? frågade jag

-          Alla vi , sa justin och gjorde en gest med handen som visade att alla som satt vi bordet skulle följa med.

Om Caitlin också ska med så blir det nog , och så kan jag ju lära känna henne tänkte jag för mej själv…


__________________________________________________
____________________

Bra / Dålig ?? är delarna för långa ? korta?

 

KOMMENTERA för mer !!! // Julia

 
 
Ingen bild

wilma

7 februari 2011 18:28

Asså de ä perfekta! ÄLSKAR ERA NOVELLER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(L)<3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bieberlicious - 6 januari 2012 15:28

HEJ ALLA FINA !   helt otroligt att det fortfarande är folk som kollar in här :o men som det ser ut nu så kommer vi inte fortsätta här :(    Det jag ville att ni skulle få veta är att vi söker bloggare till våran novellblogg (bieberprank.blog...

Av Bieberlicious - 1 augusti 2011 00:15

    Shit vad liten den blev :oo men iaf kika in på bloggen :) uppdaten har vart sämst en vecka nu men kommer bli bra snart igen :)   www.bieberprank.blogg.se checka !   xoxo Julia&Gaby ...

Av Bieberlicious - 12 juli 2011 14:21

ALLA GÅR IN PÅ YOUTUBE OCH GILLAR BABY MUSIKVIDEON! ALLA HATERZ VINNER SNART! DET FÅR INTE HÄNDA! ALLA GÖR DETTA NUUUUU! SÄTT FART! ÖKA ÖKA ÖKA!!!     SER NI!? DOM VINNER OCH DET FÅR ABSOLUT INTE HÄNDA! KOM IGEN NU!!    // elin  ...

Av Bieberlicious - 11 juli 2011 17:05

  Grattis One Time Videon som vart ute på youtube i 2 år nu för några dagar sen!      hoppas ni vart nöjda med inlägg nu, nu ska jag ut oh bada i min pool! ha det gött, för det ska jag! ;)    puss&kram så hoppas jag vi hörs lite oftare...

Av Bieberlicious - 11 juli 2011 17:00

Someday kommer att kunnas köpa i åhlens i höst. Men exakt när vet jag inte. varför jag vet det är för att jag har skickat in / frågat olika affärer som kicks, H&M, åhlens m.m och tillslut svarade åhlens på min fråga!  jag ser att vissa bloggar ta...

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards