justindbblogg

Direktlänk till inlägg 27 februari 2011

One Time - Del 23

Av Bieberlicious - 27 februari 2011 19:09

Jag och Julia bytte några blickar sen hämtade vi två hinkar i var med iskallt vatten i och sen räknade vi till tre och kastade vattnet över högen på golvet och alla flög upp och vi sprang in på mitt rum där jag och Julia ska sova och låste dörren och sen la vi oss i sängen och skrattade åt deras miner , dom var oslagbara alla hade lika dan min.


Vi hörde hur dom bankade på dörren och skrek att vi skulle få igen men vad brydde vi oss , vi hade ju låst…

________________________________________________________________________ 

Brigitte Bardot€lisa is the next Ke$ha

arenbi Dreamertrue colors are beautiful, like a rainbow.

Del 23

 

Julias perspektiv

 

…medans vi låg där i sängen och skrattade så började dom banka mer hysteriskt än innan och vi låg bara och garvade åt dom när dörren helt plötsligt slås upp och in kommer killarna och tar tag i mej och Justin och bär oss ut till badrummet där tjejerna står med duschslangen i händerna , både jag och Justin försöker komma förbi killarna men vi lyckas inte och dom har dessutom låst dörren. Tjejerna puttade in oss i duschen och satte på det kallaste och jag och Justin bara stod och kollade på varandra medans dom lät vattnet forsa över oss , men tillslut stod jag inte ut jag började skrika hysteriskt och försökte ta mej ut men det gick ju inte, jag slängde mej istället på golvet där dom inte skulle vilja spruta vatten för då skulle dom behöva torka hela badrumsgolvet också , fast det blev ju ganska blött efter att jag legat där men dom får allt skylla sej själva.



Vi hade nu torkat upp allt vatten och Justin och jag hade bäddat ner oss under duntäckena för vi blev så kalla efter det KALLA duschen! Så vi två låg på hans rum och kollade på ”Remember me” efter halva filmen när dom klippt av Taylors lilla systers hår så satt jag och grät så mycket att jag knappt fick nån luft och jag märkte att även Justin fällde några tårar.

Filmen var grymt sorglig och efter den så var klockan halv fem på morgonen så alla vi bestämde oss för att gå och sova nu.


Det är alltid lika underbart att somna med Justin vid min sida och speciellt när han ligger och sjunger det är så himla mysigt.  Vi somnade en stund senare bredvid varandra och jag med Justins arm runt mej.


Nästa morgon vaknade jag av att någon hoppade i sängen. Jag öppnade sakta ögon och då slängde sej Justin över mej och sa:

-          hörru nu måste du vakna nu , vi ska ner på stranden , så där kan vi ju sola och sova, sa han och blinkade mot mej och jag log bara sömnigt mot honom.

-          Mmhh…jag kommer snart, sa jag och somnade om igen.

-          Älskling nu ska vi UPP! Skrek han från badrummet.

-          Men jag vill inte, mumlade jag tillbaka.

-          Nehe , Chaz kommer du med hinken. Skrek Justin till Chaz som satt och kollade på tv i soffan.

-          Ja visst, bara om jag får hälla? Sa han och skrattade

Jag hörde hur dom gick till badrummet och hällde vatten i och jag fattade att dom skulle hälla det på mej, men jag orkade inte göra något men när jag hörde att dom fyllde flera hinkar rullade jag ner från sängen och ålade mej in under den för där skulle dom nog inte titta.


Justins perspektiv

 

Jaha jag har kastat i henne i vattnet två gånger och nu ska jag behöva hälla vatten på henne för att hon ska vakna, hahah men det här kommer bli roligt, jag har även sagt åt Ryan att filma allt så han stod med min mobil redo.


-          vi går ut här ifrån och sen kastar vi det på tre, okej ? frågade jag

-          okej , sa killarna och Ryan nickade att han också var beredd.


Vi smög försiktigt ut ur rummet och när vi kommer in i sovrummet så kastar vi allt i sängen och ingen skriker eller inte ens en reaktion så vi går fram och kollar under täcket, men Julia ligger inte kvar. FAN också det skulle ju bli så kul.


-          killar jag tror hon har gömt sej, sa jag och försökte komma på vart hon kunde va, dom kom jag på det , när vi hade kittel krig så gömde hon sej ju under sängen och där brukar man ju oftast inte kolla. Jag drog lite försiktigt i killarna och nickade mot sängen och dom fattade precis vad jag menade så vi alla la oss på mage på varsin kant av sängen och sedan kollade vi in där under och så söt som Julia är så ligger hon med täcket runt sej och sover, hahaha under sängen, hur söt får man bli?


-          JULIA , skrek Chaz och hon ryckte till så mycket att hon slog i huvudet i sängen. Och ingen av oss kunde låta bli att skratta så vi låg på golvet och skrattade medans hon ålade sej ut från sängen och sprang in till badrummet och låste dörren och sedan hörde vi hur duschen slogs på.



En halvtimma senare är vi alla på väg ner till stranden. Vi lägger våra handdukar nära basketplanen så vi kan spela lite också.


Vi ligger bara och slappar när Julias mobil plötsligt ringde.


Julias perspektiv

 

Min mobil ringde och jag svarade fort utan att kolla vem det var.

-          hej det är Julia

hej , vi ringer från...

_____________________________________________________________________


Jaha vem är det som ringer då??

 

bra/ dåligt?

 

BieberLove Julia

 
 
Wilma

Wilma

27 februari 2011 20:50

MEEEEEEEEEER!!!!! Kanske nån ifrån telia? Ne, men kanske..... har ingen aning:$

http://wilmiz.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bieberlicious - 6 januari 2012 15:28

HEJ ALLA FINA !   helt otroligt att det fortfarande är folk som kollar in här :o men som det ser ut nu så kommer vi inte fortsätta här :(    Det jag ville att ni skulle få veta är att vi söker bloggare till våran novellblogg (bieberprank.blog...

Av Bieberlicious - 1 augusti 2011 00:15

    Shit vad liten den blev :oo men iaf kika in på bloggen :) uppdaten har vart sämst en vecka nu men kommer bli bra snart igen :)   www.bieberprank.blogg.se checka !   xoxo Julia&Gaby ...

Av Bieberlicious - 12 juli 2011 14:21

ALLA GÅR IN PÅ YOUTUBE OCH GILLAR BABY MUSIKVIDEON! ALLA HATERZ VINNER SNART! DET FÅR INTE HÄNDA! ALLA GÖR DETTA NUUUUU! SÄTT FART! ÖKA ÖKA ÖKA!!!     SER NI!? DOM VINNER OCH DET FÅR ABSOLUT INTE HÄNDA! KOM IGEN NU!!    // elin  ...

Av Bieberlicious - 11 juli 2011 17:05

  Grattis One Time Videon som vart ute på youtube i 2 år nu för några dagar sen!      hoppas ni vart nöjda med inlägg nu, nu ska jag ut oh bada i min pool! ha det gött, för det ska jag! ;)    puss&kram så hoppas jag vi hörs lite oftare...

Av Bieberlicious - 11 juli 2011 17:00

Someday kommer att kunnas köpa i åhlens i höst. Men exakt när vet jag inte. varför jag vet det är för att jag har skickat in / frågat olika affärer som kicks, H&M, åhlens m.m och tillslut svarade åhlens på min fråga!  jag ser att vissa bloggar ta...

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards