justindbblogg

Alla inlägg under februari 2011

Av Bieberlicious - 11 februari 2011 11:33


Fyfan, han sjunger ju fan lika bra då som nu! Fast lite bättre nu! :D 



I love you Justin Bieber. 

<3




          // elin

Av Bieberlicious - 10 februari 2011 13:44

  

  


GRRR ! 




                                                     // elin

Av Bieberlicious - 10 februari 2011 13:38

Idag kommer Justin Bieber vara hos Jimmy Kimmel! :) 


Dom behöver vår hjälp? :) 

//elin

Av Bieberlicious - 10 februari 2011 13:35

  

  

// elin

Av Bieberlicious - 10 februari 2011 13:26

           



Justin Bieber Cover: The Team And Strategy Behind Making Him A Star! PHOTOSHOOT!


// elin

Av Bieberlicious - 10 februari 2011 13:20

  

Idag släpps vår efterlängtade Never say never 3D i U.S.A ;) 

men bara några veckor kvar tills den kommer hit! jag kan inte sluta le! 

OH MY BIEBER! *dregel* han är så söt och underbar! :d


// elin

Av Bieberlicious - 9 februari 2011 20:31

- älskar dej också.

- hejdå puss puss

- bye , puss puss


*slut på samtalet*


Precis när jag lagt på så knackade det på dörren , så jag kollade mej I spegeln och torkade bort den mascara som runnit och öppnade sedan dörren och där stod…

__________________________________________________
___________________



Del 8

 

Och där stod ingen mindre än Justin. Jag såg på han att han hört allt jag sagt för han stod och flinade och jag antar att han hört det med att jag hade träffat vänner och att det var Justin Bieber osv.

-          varför sprang du bara iväg sådär, sa han och såg frågande på mej

-          asså…ehhh…jag kom bara på hur mycket jag saknade mina kompisar , svarade jag och rodnade åt att det lät ganska töntigt.

-          Jaha , men det var väl inte så länge sen du såg dom?

-          I typ förrgår men grejjen är den att vi inte har varit utan varandra en helg sen två år och då är detta väldigt svårt , och när vi är hemma så liksom bor vi hos varandra , eller liksom vi känner oss som hemma går bara in , kan gå dit även om inte någon är hemma och sover hos varandra hela tiden.

-          Som systrar alltså? Sa han och han förstod verkligen hur jag menade och han lyssnade som ingen annan kille hade gjort.

-          Trilling systrar, dom är dom bästa i hela världen! Sa jag och log mot honom

-          Och förresten tack Justin

-          För vad , frågade han och såg förvånad ut

-          För att du lyssnade , och du förstår mej som ingen annan kille tidigare gjort.

-          Det är väl det minsta man kan göra mot en vän , right? Sa han och log mot mej

-          Tack ändå , sa jag och kramade honom hårt och länge , jag verkligen kände hur han log mot min axel. Jag kunde inte heller låta bli at le. När vi stått och kramats en stund så hör vi Ryan säga :

-          Oj oj oj , här vare kärlek på gång…med ett flin

-          Nej , det va en kompis kram sa jag och skrattade åt hans förvånade ansiktsutryck

-          vi säger väl så då , sa han och log ett onskefullt leende.

-          Ha-ha , nej men seriöst jag tror jag måste gå nu , mamma undrar säkert vart jag är och klockan är ju halv två.

-          Men du kan ju sova här , sa Chaz

-          Säkert sa jag och log ett osäkert leende mot alla

-          Självklart , sa Justin , Caitlin , Ryan och Christian och log

-          Vad kul sa jag och blev helt hyper och sprang runt i hela hotellrummet och dansade , efter en stund märkte jag hur alla stod och skrattade åt mej så jag stannade:

-          Är du helt hyper babe , sa chaz och försökte låta sexxiii , men alla bara skrattade åt honom.

-          Hahha men asså jag bara blir så ibland , sa jag och skrattade. Jag hoppade sen upp på sängen bakom chaz och hoppade på hans rygg , han tappade balansen och vi ramlade omkull , jag under och han över mej. När vi legat så en stund och skrattat slutar helt plötsligt Chaz att skratta och han närmar sej mej med sin läppar……

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards