justindbblogg

Direktlänk till inlägg 25 april 2011

U smile, i smile - Del 27

Av Bieberlicious - 25 april 2011 11:22

u smile, i smile - del 27

Jessicas perspektiv 
selena, jag och justin hade gått upp ur vattnet och torkat och vi var nu påväg hem till mej eftersom jag var ensam hemma, jag låste upp dörren, vi gick upp till mitt rum och jag gick in i min walk in garderob och tog på mej en kort klänningen istället. Selena stod och glodde i min garderob, vad var det med alla och min garderob asso? 
- Seriöst? det är större än min?! sa hon. 
- här är ju dock bara klänningar och fina skor.. sa justin och tryckte på alla knappar som jag visat han en annan gång. 
- Herregud! det är ju sjukt stort! gapade hon. 
Vi gick ut därifrån och Selena gick fram till min stereo och tryckte på play, då började overboard som Justin och jag spelade in. 
- Justin, vem, är det som sjunger? frågade hon. - Det låter inte som Jessica Villgas, eller Miley Cyrus?
- Nej, det är ingen av dom. svarade han och gick fram till mej och tog min hand. - Det är Jessica Sundström. 
- WHAT? är det du? det låter ju skitbra! sa hon och log stort åt mej. 
- Tack så mycket! 
- du kan bli känd tjejen! sa selena. 
- nä, jag skulle inte tro det.. 
- jo, jag menar det! 
- haha, ah, fast nä.. 
- jodå, men hörrni, jag måste snart dra mej iväg till min buss. 
- aha, synd, men vi kanske ses mer? 
- det hoppas jag verkligen! 
Vi gick ner tillsammans och kramade om selena och sa hejdå och att vi snart ska ses igen, eftersom hon ändå snart var klar med henne turné. 
- Vad ska vi göra nu då? frågade jag. 
- Vad du vill. svarade han. - eller förresten. usher ringde och hans fru fyller år idag, han ska ha en stor fest med en massa kändisar, underade om vi hade lust att komma? 
- visst! kul! när då? 
- vid 7 ska vi va där isf. 
- men visst! kan bli kul! 
- okej, jag ringer och säger det. 
- gör det! 
Han gick iväg och jag gick upp på mitt rum för att se vad jag skulle ha på mej ikväll, jag valde en halvkort klänning med tunna axelband, och ja, jag fick stå ut med klckskor ikväll så jag tog ett par högklackat och satte på mej allt direkt. Justin kom upp och kollade på mej. 
- WoW, hottie! sa han och kramade mej bakifrån. 
- haha, du då snygging! blinkade jag. - hjälp mej att locka där bak nu! 
Jag gav han locktången och han började fixa håret där bak. 
- Du kan ju det där, sa jag till han och log. - AJ! 
- oj förlåt.. jag kan egentligen inte, det är första gången, men har man skills så har man. 
- haha, skryt lite bieber. 
Han gav mej locktången och jag var nu klar, jag drog på mej lite smink bara sen ställde jah mej brevid justin och satte på mej mina skor. 
- NEJ! du får inte ha dom skorna! sa hon och tog tag i mitt ben och tog av mej mina skor igen. 
- Ehmn.. Justin? vad gör du? vadå då? 
- Du blir ju längre än mej då! hur höga är dom? 
- men! dom är 15 cemtimters klack.. 
- och du är ungefär så mycket kortare än mej och nu är du aslång, kom! 
Han tog tag i mej och drog mej till mina skor. han kollade på en massa men valde ett par och satte på mej dom. 
- Res dej upp! beordrade han. 
- okejokej.. jag reste mej lydigt upp. 
- SÅ! mycket bättre! redo att gå? 
- jag var det för 10 minuter sen men då dög jag ju inte. lipade jag. 
- men blabla, jag ska ju vara lång. sa han och sträckte på sej. 
- haha, visst.. kom nu! 
Vi satte oss i bilen och var nu påväg till ushers fest, jag skulle nu träffa en massa känisar.. och jag satt i en limmo! hur coolt är inte det? jo, grymt coolt! och jag är bara en vandlig tjej.. 
- Justin, tack! 
- Tack för vad? 
- För du finns.. för du byggt upp mitt liv.
- gumman,  hur mycket tack försänar inte du då? 
- inget alls.. 
- jo du. 
- jag är inte vacker, eller perfekt som Miley, Selena eller nån sån, varför väljer du inte dom? 
- You're perfect for me.. 
han kysste mej, och jag kände en liten tår rinna för min kind. hur underbar är han inte? .. 
 
___________________________________________________________________
FÖÖÖÖRLÅÅÅT! MEN JAG HAR INTE VARIT INNE PÅ DATAN NÅNTING! OCH NU ÄR DET SÅHÄR ATT EFTER DEL 30 SÅ SLUTAR JAG MED NOVELLEN OCH DÅ BÖRJAR JULIA OCH JAG PÅ NY OCH SKRIVER TILLSAMMANS OCH DET GÖR VI NÄR DET INTE ÄR SÅ FINT VÄDER! ;) 
du som kommenterat dej som ''mej'' på julias inlägg! NU ÄR JAG HÄR IGEN! :D 
love / elin 

 
 
Ingen bild

mej

25 april 2011 11:59

MEERRR!

jag tror det blir bra att ni gör en ny! så det inte blir så mycket press på dej elin! och jag gillade den här som du skrev så jag tror det kan bli bra med en annan, bara du är med och skriver! :d

Bieberlicious

25 april 2011 12:13

jag är med och skrver! ;) och julia och kanske gaby nånting!

 
Ingen bild

lovisa

25 april 2011 12:07

meraaaa! ;)

det blir säkert bra elin!

Bieberlicious

25 april 2011 12:10

ja, jag tror det! :d

 
Ingen bild

Astrid

25 april 2011 21:14

Kan ni inte börja på en ny novell, inte för att vara taskig, men man märker, eller det känns som att ni inte tycker att det är så kul att skriva. det händer typ inget i novellen....ville bara säga det, annars så skriver ni jättebra

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bieberlicious - 6 januari 2012 15:28

HEJ ALLA FINA !   helt otroligt att det fortfarande är folk som kollar in här :o men som det ser ut nu så kommer vi inte fortsätta här :(    Det jag ville att ni skulle få veta är att vi söker bloggare till våran novellblogg (bieberprank.blog...

Av Bieberlicious - 1 augusti 2011 00:15

    Shit vad liten den blev :oo men iaf kika in på bloggen :) uppdaten har vart sämst en vecka nu men kommer bli bra snart igen :)   www.bieberprank.blogg.se checka !   xoxo Julia&Gaby ...

Av Bieberlicious - 12 juli 2011 14:21

ALLA GÅR IN PÅ YOUTUBE OCH GILLAR BABY MUSIKVIDEON! ALLA HATERZ VINNER SNART! DET FÅR INTE HÄNDA! ALLA GÖR DETTA NUUUUU! SÄTT FART! ÖKA ÖKA ÖKA!!!     SER NI!? DOM VINNER OCH DET FÅR ABSOLUT INTE HÄNDA! KOM IGEN NU!!    // elin  ...

Av Bieberlicious - 11 juli 2011 17:05

  Grattis One Time Videon som vart ute på youtube i 2 år nu för några dagar sen!      hoppas ni vart nöjda med inlägg nu, nu ska jag ut oh bada i min pool! ha det gött, för det ska jag! ;)    puss&kram så hoppas jag vi hörs lite oftare...

Av Bieberlicious - 11 juli 2011 17:00

Someday kommer att kunnas köpa i åhlens i höst. Men exakt när vet jag inte. varför jag vet det är för att jag har skickat in / frågat olika affärer som kicks, H&M, åhlens m.m och tillslut svarade åhlens på min fråga!  jag ser att vissa bloggar ta...

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards