justindbblogg

Alla inlägg den 22 april 2011

Av Bieberlicious - 22 april 2011 17:47

 

okej! ingen big deal var ett skämt, men det var så att jag behövde tid att kolla mina novelldelar så dom var rätt så jag var tvungen att ''uppehålla'' er lite med att fundera på det! förlåt för det ;) men jag orkar faktiskt inte sitta vid datan för här i motala just nu är det 29 plus så jag sitter mest ute istället för här! vill ni veta vart jag är mer? bli vän med mej på facebook! där jag jag väldigt social! gör det istället! ;)


facebook: elin haakenstad

twitter: ElinBiieeber

cinta.bloggplatsen.se (inte för jag är så mycket där heller just nu menmen..) 


love / elin 

Av Bieberlicious - 22 april 2011 11:57

http://omusicawards.com/vote/fan-army-ftw/


KLICKA PÅ LÄNKEN FÖR ATT KOMMA DIT !!! KOM IGEN OCH RÖSTA NU !!!!


// Julia

Av Bieberlicious - 22 april 2011 11:50



Det kan inte vara roligt, att vara Justin Bieber ibland.


Visst, han har en hit som Baby till hans namn, har varit stjärnan i en 3-D film biopic (Never Say Never), och vann årets artist på American Music Awards förra året.

För att inte nämna att han kan räkna kändisar som Usher och Kim Kardashian som vänner.

Men när det kommer till hans beundrande allmänhet, måste han vara försiktig, sade han till en reportrar på en presskonferens på Singapore Indoor Stadium igår, timmarna innan han intog scenen för hans utsålda gig här.

Att ta itu med varför han inte stannade för att hälsapå  sina fans efter landningen på Changi Airport på måndag, sade han:

"Det var ett säkerhetsproblem ... Det skulle inte ha varit säkert för mig."

Man får en känsla av att Bieber - som släppte sin debut-EP, My World, under 2009 - önskar att hans fans skulle tona ner det.
 
"De skriker och sånt, jag har inte riktigt vant mig vid det. Det är fortfarande galet för mig, sade han.

Han tillade sombrely: "Jag älskar mina fans, men jag kan inte sättas i positioner där jag är i fara. Ibland blir flickorna för galna och tar tag i mig. "

Faktum är att 17-åringen - som reste hit med ett team som innehåller hans mpappa, Pattie Mallette - inspirerar pandemonium.

Förra året fick ett framträdande i Australien kortas av när en panikartad flykt bland hans fans bröt ut. Och i Jerusalem tidigare denna månad var de enligt uppgift för mycket folk vid ankomsten. Sightseeing planer fick ställas in, tack vare det som nu kallas "Bieber fever".

Och förra månaden i Liverpool, så förklädde sig två av Biebers kvinnliga fans sig som hotell städare, och smög sig in i hans svit.
 
// Julia

Av Bieberlicious - 22 april 2011 11:47

kolla på 1.24 där "pratar" han om Selena! kolla hur han reagerar när dom frågar om henne.



// Julia


Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards