justindbblogg

Alla inlägg den 10 april 2011

Av Bieberlicious - 10 april 2011 20:44

JAG TROR ATT JAGH HAR FÅTT BLOGGEN KOMMENTAR REKORD, 19 KOMMENTARER! KAN NI INTE SNÄLLA FORTSÄTTA SÅHÄR I DE FLESTA INLÄGG ELLER? NU HAR JAG TILL OCH MED SKRIVIT EN DEL PÅ MIN NOVELL FÖR JAG BLEV SÅ GLAD AV ALLA KOMMENTARER, NI SER VAD NI KAN ÄNDRA BLOGGEN! :DDDDDDD 


love / elin 

Av Bieberlicious - 10 april 2011 19:24

Asså förlåt om jag inte har bloggat ! men jag fick en hundvalp ifredags, och han är bara 8 veckor och han är ju som en bebis... Så jag måste vara hemma för det mästa och ta hand om honom. Men jag ska försöka mer.


 


puss/gaby

Av Bieberlicious - 10 april 2011 19:07

  Från söt och gullig Justin till snygg och sexig :)

 

vad tycker ni Beliebers??

 

//Julia

Av Bieberlicious - 10 april 2011 16:33


jo, nu är det så, att på väg till lidköping satt jag vid msn och gissa vem som var inloggad? SJÄLVASTE JUSTIN BIEBER! och ni måste inte tro på att det är han men det är det, det lovar jag och jag kopierade vår konsveration från msn och ah, den ser ut såhär, JAG DÖR! ;oo


eliinn said: do you come to sweden?

Justin said: yes, this year i come sweety

eliinn said: YES! i love u, do u comde to stockhom?

Justin said: can't promise, but to sweden i come whatever heppend,

i will to sweden, swedish girl is so cute. are you from sweden?

eliinn said: okey, just if u come i'm happy! and yes, i am from sweden!^^

Justin said: oh, that explain you profilepic, sweet!

eliinn said: OH MY BIEBER! u call me? and u? you are so hot!

but have to go, bye! i love u Justin!

Justin: haha, u r, oh, okey, ily2!


herregud! kan ni fatta vad jag tjuter eller? ;o

ni måste inte tro det altså men det är justin på riktigt! jag har tatt

reda på det genom att sälla en massa frågar till han och han svarade

korrekt på alla och en massa mer jag inte orkar säga hur jag fick veta

det! ;)


och jag har kopierat vår konversation rakt av och den ser altså ut exakt så!




JAG ÄR DÖÖÖÖÖÖÖDDDD ;o


love / elin

  

Av Bieberlicious - 10 april 2011 16:16

 

DET ÄR SÅHÄR NU! 


nu vill inte jag ha sånna här kommentarer: ''varför gör ni så dålig uppdate?'' eller ''när kommer nästa del av novellen ut?'' 


nu har ni fått ca 6 stycken inlägg om Justin Bieber av mej (elin) och det får räcka för er idag, och jag har tre prov nu i veckan så jag kommer nog inte blogga så mycket mer denna vecka. 


och det där med nästa novelldel, jo, det stog klart och tydligt i del 22 såhär: ''6 kommentarer'' , så det menas ju med att jag vill ha 6 kommentarer innan nästa del inte 1 kommentar. så ah, det blir ingen novell idag eller kanske inte imorrn heller eller kanske inte förren i helgen.. jag vet inte, det känns inte lika kul med denna blogg när man bara har fått sånna kommentarer som jag svarat i ett inlägg eller när man inte får kommentarer. 


kollar ni på andra bloggar, jo då ser ni att dom får ca 20 - 50 kommentarer till varje inlägg, vi får kanske 3 kommentarer på novellinlägg och då blir det inte kul att skriva på novellen för det känns ju som ni då inte gillar den eller bryr er om den. 


ni vet att bloggen kan läggas ner pronto? så, ah, håll ögonen öppna och håll er uppdaterade här för att se om nån novell kommer ut. men jag funderar på att asluta den efter den 26 delen. får se hur det blir med den saken. 


/ elin 

Av Bieberlicious - 10 april 2011 16:08

älskar minen ^^


inte långt efter så hade det samlats lite folk.. lite, ganska mycket xd 


Bieber fever: Hundratals fans hörde att Justin Bieber spelar fotboll med sitt följe i en lokal park, så de kom för att se sin idol, Justin Bieber när han spelar fotboll!


love / elin  

  

Av Bieberlicious - 10 april 2011 16:05


aww :') 


love / elin 

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards