justindbblogg

Alla inlägg den 2 april 2011

Av Bieberlicious - 2 april 2011 19:25


BieberLove Julia

Av Bieberlicious - 2 april 2011 15:40

Lite roliga bilder ..;)


                   

haha , har suttit och garvat åt det här ett tag nu xdd'



puss /gaby

Av Bieberlicious - 2 april 2011 13:29

U smile, i smile - Del 18

Jessicas perspektiv 
när jag läst lappen kollade jag på justin som stog och läste lappen över axeln på mej, undra vad dom gör egentligen? varför skulle mamma med också? skulle jag vara ensam hemma tills nästa vecka? när justin läst klart lappan kollade han på mej. 
- Du kan vara hos oss, jag visste redan det här, mamma hade pratat med din mamma och sagt det här och att vi kunde vara tillsammans dp dom är borta, jag kunde va hos dej lite och du fick jättegärna va hos oss om du inte ville vara ensam hemma hela tiden. Så vill du tillbringa nästan två veckor med mej? sa han och log mot mej. 
- Vill du? sa jag. 
- mer än allt annat.. 
- då vill jag hemskt gärna det! sa jag glatt och kramade honom. 
- Ska vi va här? jag är ju ensam. sa jag och släppte honom. - Om du vill? 
- Gärna, jag ringer mamma bara. 
- ja, gör det! kom upp sen, du kan låna hemtelefonen om du vill. Sa jag och pekade mot telefonen. 
- Tack. 
han gick upp och pratade i telefonen och det vibrerade i hans telefon. det ringde. jag kollade vem det var. det var okänt nummer, jag vet att han inte gillade när fans ringde han så jag svarade. 
- Hallå? 
- haha.. 
- vem fan är du?! skrek jag. 
- du kommer se mej, haha.. 
jag la på. dom där ondskefulla skratten ekade inuti mej. 'du kommer se mej.. du kommer se mej..' rösten ekade i hela huvet. Jag la försiktigt mobilen på plats igen och Justin kom ner igen. 
- Hej, det var okej! sa han och pussade mej på pannan. 
- vad bra! Du förresten? sa jag lite osäkert. - det ringde i din telefon.. 
- Jasså? Svarade du? 
- ja, det var en tjej.. som hånskrattade elakt.. hon sa 'du kommer se mej.. och bara skrattade, sen la jag på. 
- Hon! hon har ringt flera gånger.. 
Han visade alla kvällar / nätter hon ringt på sin mobil. jag tog den i handen och kollade på mobilen. 
- Justin, kolla! sa jag och visade. - okänt nummer har ringt varje natt kl 00:00 , exakt! det är en stalker! Småskrek jag. 
- Du har rätt, sa han. Vem är det egentligen? 
- ingen aning, men det kan vi ta reda på. 
- Ja, ska vi gå upp? bädda typ? 
- Visst. 
vi gick upp till mitt rum och jag slängde av mej mina skor. orkade inte ha dom. Jag sköt fram min soffa lite längre fram, så att den stog vid min säng. Jag hade egentligen rätt stor säng men jag venne varför vi inte sov i samma säng. Jag la en kudde och ett där på och sen var det klart. 
jag tog fram mina pyjamasbyxor och en stor tröja. men jag ville ju inte byta om right here, right now med justin lixom? helt plötsligt sådär bara. då kom jag på idén, jag gick fram och släckte lyset och det blev helt bäcksvart. Jag drog av mej min klänning och satte på mej mina alldeles för stora byxor och sen min tröja, sen så tände jag lyset och justin kollade på mej och skrattade.
- vadå? flinade jag. 
- Släckte du lyset för att byta om? 
- ja.. skrattade jag. 

Justins perspektiv 
hon var så söt när hon gick runt med sina rutiga rosa byxor som var så långa att dom hängde under fötterna på henne, det var så sött! jag tog bara av mej mina byxor och hade på mej min t- tröja. Vi gick in i badrummet och borstade tänderna, hon stog och kollade sej i spegeln och jag gick ut i hennes rum ist. Jag tänkte skrämma henne. Hon stog lutad över handfatet och tvättade bort sminket, hon sjöng också, jag stannde till och lyssnade på henne. 
'whenever you knock me down, i will not stay on the ground, bigger up, bigger up, bigger up up up, never say never' sjöng hon och jag blev så glad. Jag smög in och ställde mej bakom henne. 
- BUUUHHH !!! skrek jag och petade henne i sidan. 
Hon hoppade högt och slog i huvudet i vattenkranen och skrek! 
- HAHAHAHA, jag kunde inte låta bli att skratta, jag låg på golvet och gapskrattade. 
- JUSTIN! du ska få igen din lilla tönt! skrek hon och försökte lugna sej efter skräcken. 
Hon stog och skrattade lite och jag låg på golvet och kunde knappt andas. men tillslut samlade jag mej och gick fram till henne och kramade om henne. 
- fick du omt i huvet? sa jag och pussade henne på huvet.
- Ja, och det är ditt fel.. sa hon och lipade mot mej. 
- Förlåt älskling. Men du kanske kommer skrämma mej nån gång du med? NEVER - SAY - NEVER.. sa jag. 
- Du, jag ska skrämma dej! 
Vi gick ut till rummet och hon la sej i sin säng och jag la mej i soffan. Det tog inte lång tid innan hon somnade, mne jag låg och kunde verkligen inte sova! efter kanske 35 minuter så orkade jag inte mer. 

Jessicas perspektiv
Jag vaknade av att Justin skakade om mej. Jag öppnade sömningt ögonen och kollade på klockan, den var ju kvart över 2 på natten! vafan? 
- Gumman! jag kan inte sova, får jag sova hos dej? sa han gulligt. som en sjuåring som haft en mardröm. 
- Visst, svarade jag och han gav mej en puss på kinden, jag pussade han till svar att jag var vaken lixom. 
Han kröp upp bakom mej och la sin arm över mej, jag flyttade lite närmare och sen somnade jag om igen..  
_____________________________________________________________________
förlåt för ni inte har fått nån novell men jag har vart upptragen eller asso, igår var jag på ett stort disco och kom hem vid 2 tiden inatt eller nåt sånt sen såp sov jag vid 4 imorse, så ah, och jhar helt enkelt inte haft tid
5 kommentarer! 
love / elin 
 

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards