justindbblogg

Alla inlägg den 9 april 2011

Av Bieberlicious - 9 april 2011 13:05

frågan: 

Kommer du komma i sverige? snälla som jag vill värklingen se dig på riktig anars om du inte kommer.då sviker du sverige snälla kom i Gröna lund i sommras det är bäst i sommras


svaret: jag vet inte vad du menar? tror du att detta är riktiga justin bieber eller vad? iaf är vi inte det! utan vi är 3 beliebers som skriver om han, jag har ingen aning om vad du menar med det du skrev men tror du jag är justin bieber så har du nog trott fel ett tag.. 


love / elin 

Av Bieberlicious - 9 april 2011 12:53

 
U smile, i smile - del 22 

Justins perspektiv 
Vi red sakta hemåt, men tillslut var vi hemma och vi borstade snabbt igenom dreamer, jag gick iväg en stund och ringde kenny. 
- Tjaa, jo, vi är klara nu, kan du komma? frågade jag.
- Absolut, kommer snart, och förresten, vad hände egentligen? hörde jess på radion nyss.. 
- ja, jo, lång historia typ, kan berätta sen. 
- okej, kommer snart då. 
- Ah, hejdå, sa jag och la på.
Jag gick in till jesscia som stog och pratade med dreamer, jag stannade till lite och lyssnade på vad hon sa. 
- Älskling, du får aldrig springa iväg så. Jag trodde aldrig jag skulle få se dej igen. viskade hon ganska högt. - vi får väll helt enkelt vänja oss vi blixtrar både du och jag.. för jag kommer aldrig släppa Justin igen. Sa
hon och klappade henne. - Det är så skönt att ha dej dreamer, vad skulle jag gjort nu utan dej? och utan Justin? Jag älskar er båda så grymt mycket.. hmm.. viu måste vänja oss vid blixtrar och så får ingen av oss vara höjdrädda! det kan vi fixa gumman! sa hon glatt och pussade henne på nosen. 
jag gick in till dom. 
- Hej, Kenny åker nu så han kommer nog snart. log jag. 
- Ja, vad bra. 
hon gick iväg och in till ett litet rum och jag gick efter henne. 
- Jag ska byta om Justin. sa hon och visade med handen att jag skulle gå. 
- Nej, men det är lugnt, jag kan stanna kvar. Sa jag och log åt henne. 
- okej. Svarade hon och började knäppa upp knapparna på tröjan.
- Seriöst? log jag förvånat.
- Nej! skrattade hon och puttade ut mej. 
Efter ca 7 minuter kom hon ut igen och hade på sej ett par ljusa tajta byxor en t- shirt. Lagom så kom kenny och tutade på oss. 
- Jess, kenny är här. Kommer du? sa jag.
- Jag kommer ska bara säga hejdå. 
- Jag går ut sålänge.
- okej, kommer aldelles snart. 
Jessicas perspektv 
- Hejdå älskling, jag kommer snart tillbaka. Sa jag och pussade dreamer på mulen. Hon bufflade md huvet på mej som svar.
Jag skrattade åt henne och gav henne en sista kram innan jag släckte ner stallet och gick ut till bilen och satte mej i baksätet med Justin. Usher satt där inne i framsätet. Jag hoppade in i bilen. 
- Yoo, sa usher till mej och log. 
- Hej, svarade jag och log tillbaka till han. 
kenny nickade ett ''hej'' och jag nickade tillbaka till han. Bilresan gick och vi snackade lite om hur Justin tyckte det var och bilen fylldes med skratt och glädje. 
- du usher? sa justin. - Kan Jess hänga med till studion och kolla eller? 
- Självklart får bruden din hänga med. Sa han och kollade på mej i backspegeln. 
- Men kan vi svänga förbi mej bara så jag kna få byta om? det tar inte mer än 5 minuter. frågade jag snällt. 
- Visst, sa svarade kenny och svängde in. 
Han stannade bilden och jag hoppade ut ur den och drog ut min nyckel ur fickan och låste upp dörren. Jag dundrade upp för trappan och satte på mej en stickad magtröja som var grå och ett par kortbyxor med som var lite håliga. Sen rusade jag ner igen och tog mina ljusa ballerinaskor och sen gick jag ut igen och låste och sprang mot bilen. Jag gick fort in igen och stängde bildörren efter mej. 
- Det tog exakt 3 minuter och 38 sekunder. Sa Justin och log åt mej när jag kom in i bilen och pustade. 
- Justin, det tog 3 minuter och 34 sekunder.. Skrattade Usher. 
- WOW! så fort har jag aldrig bytt om! pustade jag fram. 
alla skrattade och bilen rörde sej sakta bortåt. Efter kanske 10 minuters bildresa så stannade den och Justin gick ut och det gjorde jag med, alla gick in i studion och jag kollade mej omkring, det hängde en massa tavlor och skivor med Justins namn och ansikte på. Jag stannade upp och kollade på dom. Justin drog med mej bort därifrån och skrattade åt mej. 
- Jag kan inte rå för att jag fastnar vid din skönhet. Sa jag och blängde på han. 
- haha, då vill du inte veta vad jag gör hela dagarna på ditt utsende då. skrattade han. 
Vi gick bort till glasrummet och Justin sköt fram en stol till mej brevid Usher sen gick han själv in i ''båset'' med glas runtom och satte på sej hörlurarna. 
- Vilken låt ska han spela in? frågade jag Usher. 
- Born to be somebody, hans nya. svarade han och log åt mej.
- Jaha. 
Låten sattes igång och jag hade faktisk lyssnat på denna låt flera gånger och jag gillade den väldigt mycket. han  började sjunga och jag hängde på lite för mej själv utan att jag tänkte på det.
'There's a dream in my soul, i've found this deep inside me, there's a me no one knows.. ' sjöng jag och Usher tittade på mej..
- oj, förlåt, jag ska vara tyst. Jag jag lite generat. 
- Nej, det låter verkligen, verkligen bra! sa Usher och log lurigt mot mej. 
- Åh, tack! sa jag glatt.
- Hmm.. kan du overboard? frågade han när låten började gå mot sitt slut. 
- Ja, det är klart. 
- Jag har en idé. sa han och skickade in Justin till oss.
Justin kom in och log. 
- Vad bar du lät! sa jag och kramade han. Han karamde mej tillbaka. 
- tack! 
- Du Justin? Sa Usher. - Vem ska sjunga Overboard med dej? 
- Öhmn.. miley kunde inte och Jessica Jarrel kunde inte, eller hon hade fullt upp, sen vet jag inte, jag har inte pratat med nån mer. Vadå då? 
- Jo, jag tänkte. Om du Jessica vill såklart så kan du spela in den med Justin? Sa han och kollade på mej med en frågande blick.
Jag kollade på Justin som glatt stog och nickade mot mej. 
- Har du hört henne sjunga? frågade Justin Usher.
- Ja, just nu när hon sjöng med till din låt. Det lät jättebra! 
- ja, vad var det jag sa? skrattade Justin åt mej. 
Jag blängde på han. 
- jag kan ju alltid testa. Log jag och kollade på alla. 
- Ja! vad roligt, okej, gå in dit och sätt på dej hörlurarna så hör ni ju när låten sätts igång. Jessica, du börjar vet du? 
- Okej! 
Justin och jag gick tillsammans in dit och valde att ta mikrofonerna som hängde ner från taket som var mittemot varann. Vi tog på oss hörlurarna och låten sattes igång. Jag väntade lite och gungade med lite med kroppen. 
It feels like we've been out at sea, so back and forth taht's how it's seems. And when i wanna talk you say to me: That if it's meant to be, it will be.  Ohh..oh.. So crazy in this thing we call love, the love that we got that we just can't give up i'm reaching out for you tell me. Out here in the water and i.. sjöng jag och tog ett djupt andetag innan jag skulle sjunga igen. 
I'm overboard and i need your love, pull me up, i can't swim on my own it's to much feels like i'm drowning without your love, so frow yourself out to me my life saver, life saver, MY LIFE SAVER! sjöng vi tillsammans och justin blinkade åt mej hela tiden när han sjöng, det var en sån underbar känsla. Låten fortsatte och det var nu bara Justin som sjöng. 
- 'Never understand you when you say, wanting me to met you half way, Felt like i was doing my part get bringing your coming up short. It's funny how things change couse now i see, So crazy in this thing we call love, and now that we got it we just can't give up'.. sjöng han och det var så kul allting. Jag sjöng tillsammans med Justin Bieber. 
Låten gick mot sitt slut och Usher stängde av. 
- Det var otroligt! Varför träffade du inte henne tidigare? Sa Usher som var helt paff. 
Justin och jag stirrade bara på hans ansiktsutryck och sen började vi asflabba, vi skrattade jättemycket tills justin slutade och helt plötsligt kysste mej. Jag besvarde den och blundade och bara kände hans fuktiga läppar mot mina. våra tungor började leka lite med varandra och Usher harklade sej lite och jag avbröt kyssen. 
- Skönt och se ung kärlek. Sa han och log. - men inte länge.. 
Vi skrattade bara åt han innan vi lyssnade på det vi just spelat in. Det lät jättebra. 
- Du låter underbar! sa justin och pussade mej på näsan. 
- Det var ju för att du var där. jag fick skivan och jag tackade han och vi rörde oss mot bilen. 
Jag skulle sova hos Justin inatt så jag packade en väska innan vi åkte vidare till Justin. Vi satte oss och åt hos han sen gick vi till hans rum och la oss i hans säng och kollade på en film..
___________________________________________________________________
6 kommentarer, för ni är lite dåliga på att kommentera.. 
love / elin 
 

Av Bieberlicious - 9 april 2011 12:42

kommentaren:

Asso ni bloggar typ inte så mycke längre :/ Varför det? Förut bloggade ni ju jätte mycket varje dag , jag älskar eran blogg men skulle älska den ännu mer om ni börjar blogga mera igen :)


Den här delen var jätte bra :) Så börja blogga och skriv nästa del :D


Svaret: vi vet att vi inte bloggar så mycket längre och vi är jättelessna för det men elin har en massa prov och gaby har en hundvalp nu och julia har knappt nåt internet när hon är hos sin pappa som hon är nu och elin försöker så gott hon kan med novellen men det är ju inte alltid man hinner och det är inte alltid lätt för henne med två bloggar och även ett liv utanför. så snälla, kan ni inte bara sluta kommentera såhär, alla som har bloggar borde förstå att det inte alltid är så lätt! 


vi har fått två stycken sånna här kommentarer nu, det räcker nu, okej? vi försöker hålla bloggen uppe, förstår ni?


MEN DET GÅR INTE ATT MÅ BRA OCH HA TID HELA TIDEN! ;o 


// gaby & julia & elin 

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards