justindbblogg

Alla inlägg den 8 april 2011

Av Bieberlicious - 8 april 2011 14:45

  
där jessica och Dreamer rider iväg, tänk er att hästen är vit bara och att Jess har ridbyxor på sej
U smile, i smile - Del 21 

Justins perspektiv 
Jag gick faktiskt och höll i en häst! Hon var fin, helt snövit och vacker. Jag gick och klappade på henne då & då, jag var stolt över mej själv. Jess gick in i stallet och jag följde efter. Hästan klampade in och jag hoppade till när hennes fötter klappade mor golvet.. eller hovar? 
- Du kan ställa henne här! sa jess och pekade på en box
Jag gjorde som hon sa och sen släppte jag in henne och släppte grimskaftet, jag skakade på huvet och log åt han. 
- Nej Justin, du måste ta av henne grimman, flinade jess.
- Men åhh, jag kan inte veta allt! sa jag och suckade.
Jag gick in igen och tog av den där grimman sen gick jag ut och gav den till Jess.
- Nöjd? frågade jag.
- Supernöjd. 

Jessicas perspektiv 
justin och jag gick in och jag tog borstarna i handen sen gick ut till Dreamer. Jag visade Justin hur han skulle bära sej åt och det gick rätt bra. Vi blev klara fort. Jag tog hovkratsen i handen och tog upp hennes hov och kratsade ur den. Justin stog och glodde på mej med stora ögon och halvöppen mun.
- stäng munnen gubben. flinade jag och stängde den åt han.
- oj, haha, men vad gör du? frågade han.
- Jag kratsar hennes hovar? svarade jag.
- varför då? är inte det likadant som om du skulle ta upp min fot och dra igenom en järnsak i den?
- Nej, du har ju inte fullt med smuts på dina fötter.. 
- Nähä, sa han som fortfarande inte fattade. 
Jag fortsatte med resten av de 3 hovarna sen gick jag och hämtade tränset. jag hörde hur Justin stog och pratade med henne.
- Jaha, jag hoppas du är snäll.. hörde jag han mummla. Dreamer frustade till och jag hörde hur Justin skrek till med ett ''blää'' .
- eyy, du snorade på mej! sa han till henne. - Inte snällt. 
Jag kollade ut genom dörren och såg han stå och klappa på henne. Vad söt han va. Jag gick ut genom dörren och han log åt mej när jag kom. 
- Söt häst du har.. sa han. - Hon snorade på mej.
- hahahahaha, ja, hon gör så. då får man ju akta på sej serru. blinkde jag till han. Han blängde som svar. 
Jag tränsade henne och sen ledde jag ut henne på planen. 
- så, är du redo? frågade jag justin. 
- Nej!! svarade han och kollade på mej. - ska man inte ha ett säte att sitta i? 
- hahha, ett säte? du menar sadel? haha. skrattade jag fram mellan andetagen. - nej, vi rider barbacka nu. Då kan vi rida båda två om du inte fegar ur.
- Jag ska inte fega ur. Men först vill jag se dej göra allt! sa han snabbt.
- Okej. Ta tag i mitt ben och släng upp mej då. sa jag och höll upp mitt ben.
Han suckade men gick fram och tog mitt lyfta ben och slängde upp mej på hästen. Nu satt jag där trygg och säker på hennes rygg. Justin stog och höll en hand på mitt ben och stirrade upp på mej. 
- Läskigt.. fick han fram.
- inte alls! sa jag glatt och skänklade på henne. Dreamer gick lydigt iväg och jag ledde henne mot paddocken. Justin följde mej brevid och hade hela tiden en hand på mitt ben.
När vi kom in dit stannade han till och kollade omkring sej. 
- vad är det Justin? sa jag och tittade förvånat på han.
- Det lät nånting från den där busken. sa han och pekade.
- Men det var säkert bara en fågel. Det är landet vet du.
- Du knaske har rätt. Sa han och log åt mej. Jag besvarade hans leénde. 
Jag gick in och började trava runt på Dreamer tills det verkligen prasslade till i busken. Jag stannade till och gick fram till Justin. 
- Justin, nån är i den där busken. Sa jag och pekade. 
Han kollade förskräckt ditåt och såg en blixt mor vårat håll. En paparazzi. 
Justins perspektiv 
En paparazzi satt i busken och fotade. Snälla låt dom inte få kort på Jess. då kommer det här bli helt fel. Vilda blixtrar kom mot oss om vartannat. Jess gömde sitt ansikte. Hon fattade. Jag vinkade lite så att hon skulle böja sej ner. Hon gjorde det. 
- Snälla, Jess förlåt för det här! men du? kan du galoppera så långt in i skogen du kan komma så ringer jag dej snart. gör bara som jag säger nu. Viskade jag och Jess började trava iväg. 
Hon vände sej om och en tår föll ner för henne kind. Sen fräste hon iväg i galopp, och där var hon borta. själv sprang jag fort in i stallet och låste in mej i ett litet rum tills jag hörde hur en bil sakta åkte iväg. jag ringde upp jess och hon svarade på bara några signaler. 
- Hallå? sa hon och jag hörde hur och grät. 
- Jess, hur är det? sa jag oroligt! 
- Dom är här. Efter mej. alla. dom fotar ocg frågar en massa. dreamer är förskräckt av alla blixtrar och sprang iväg. Hon är borta! grät hon. jag hörde hur en massa kameror fotade henne. 
- Herregud. Jess, jag är så lessen, allt är mitt fel. Var är du? kan du bara svara på deras frågor och sen går du därifrån samma väg som du kom? Jag kommer så fort jag kan. 
- Okej. snörvlade hon sen la hon på. 
Herregud! vad ska jag göra? hur hittade alla henne. Snälla, dom måste väll inte vara på henne. Jag sprang fort ditåt hon red iväg. 
Jessicas perspektiv 
alla var på mej, jag har aldrig vart med om något sånt här förut! så mycket frågor. Så många blixtrar. Jag visste inte vad jag skulle göra. 
- SLUTA !! skrek jag till dom och höll händerna för mitt ansikte. 
alla blixtrar slutade och alla paparazzis kollade på mej med frågade blick. tillslut sa en ung tjej med mörkbrunt kort hår:
- vem är du egentligen? frågade hon. väldigt snällt. 
- Je..s..s...ica, grät jag mellan händerna. 
- Jag är så lessen för vi störde din dag.. 
Jag kollade upp på henne och tog bort händerna för ansiktet. 
- Vad är ni för människor egentligen? Som tar en vanlig person och förstör ens liv på? det är ni som har gjort så att kändisar inte kan få ha nåt privatliv! jg erkänner, jag har vart med Justin de här dagarna, men det bevisar ingenting! eller hur? sa jag irreterat. 
- Vem är Justin för dej? frågade en annan och jag kände filmkamerorna på mej. 
- vem han är? Jo, jag vet inte. Den justin ni vet nåt om har jag aldrig träffat. ni hittar på saker om han, ni
skriver sånt som inte är sant! ni borde skämmas! sa jag och gick bort därifrån.. 
när jag gått ett tag så såg jag något vitt långt där borta! Dreamer! jag sprang allt jag hade dit och när jag kom närmare såg jag att det verkligen var hon. Jag kastade mej om halsen på henne, jag som trodde jag aldrig skulle få se henne igen. Jag klängde mej upp på henne rygg och lite längre bort så jag Justin gå mot mej. Jag travade dit och böjde mej så långt ner jag kunde och han ställde sej på tå för att nå upp, sen kysste han mej. Jag avbröt den efter ett tag och tog tag i hans hand och drog upp han på Dreamer. nu satt han där bakom mej och höll om min midja, jag skänklade på och vi gick bortåt. 
- Vad sa dom till dej, och vad sa du till dom? frågade Justin plötsligt.
- Det kommer nog stå i tidningen, och gå på tv ikv.. sa jag och log..
 
detta inlägg är tidsinställt, hoppas att detta kan funka! 
love / elin 
 

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards