justindbblogg

Alla inlägg under december 2010

Av Bieberlicious - 29 december 2010 15:03


Såg ni hur han bara ignorerade frågan med "what, wait I cant hear you"..?
Sen kom Ryan in och började skämta bort det...hmmm.

/ JuliA

Av Bieberlicious - 29 december 2010 15:01

Justin Bieber vill hjälpa rumänska föräldralösa barn. Han avslöjar att han plågas av bilder som han har sett om föräldrarlösa och han har bestämt sig för att gör allt han kan för att hjälpa de - även om det är att dela en liten.

Han berättar för CNN: "I Rumänien finns det många föräldralösa barn... Det är verkligen tråkigt för mig att se".

''Jag vill dit och bara hålla dem i min famn.''

Och Bieber medger att han tänker på sin hjälte Michael Jackson som alltid hjälpte dom föräldralösa barnen. Justin tillägger:''Han (Jackson) har alltid velat hjälpa andra och han ville alltid få folk att le, göra folk glada med sin musik och hans låtar... det är också så jag vill göra".

/ Julia

Av Bieberlicious - 29 december 2010 11:32


pattie är SÅHÄÄÄR fin !


/gabriella

Av Bieberlicious - 29 december 2010 11:09

 

-UGGS på tjejer irreterar honom

-Justin gillar inte att vänta på saker , han är inte så tålamodig

-Han gillar inte att bli frågad om vad hans favorit färg är

-Han gillar inte att gå upp på morgonen

-Han hatar kyla

-Men han hatar när det är FÖR varmt

-Han gillar inte när tjejer försöker imponera på honom



hihi , där fick ni lite saker som han inte gillar ;)


puss /gabriella 

Av Bieberlicious - 29 december 2010 10:58

Del 2
JUSTINS PERPEKTIV
Jag vaknade av att jag sov på något hårt , jag hade somnat på Kennys axel. Kenny och alla andra sov, flyget skulle vara framme om 10 minuter och jag var rätt så uttråkad.
Jag såg att Kenny hade sin Iphone i sitt knä. Jag tog den och började spela pig jump.
neej!!! skrek jag och Kenny hoppade till och alla vaknade. Jag hade förlorat spelet.
När det bara var några minuter kvar så kom det fram en liten tjej på 4-5 år och frågade om autograf , jag sa såklart ja och tog en bild med henne.
Jag blev alltid glad när någon kom fram men ibland blev det för mycket.
Planet hade stannat och jag och Kenny satt kvar tills att alla hade gått av.
Jag ville inte att det skulle dra så mycket uppmärksamhet så jag satt kvar i några minuter. Kenny kollade så att de flesta hade gått och jag tog mitt hand bagage och började gå.
När jag kom in på flygplatsen möttes jag av Jazmyn som kom springandes emot mej.
Jag släppte mina väskor , gav henne en stor kram , bar upp henne och snurrade.
Jag gav pappa en kram och vi började gå till bilen.


15 minuter senare


 
Erin stod med Jaxon i famnen när vi kom in, hon gav mej en kram.
Hon hade redan middagen klar, det var spaghetti och köttbullar min favoriträtt.
Justin , imorgon ska vi på zoo, vill du följa med oss ? frågade Erin när hon la upp maten på min talrik.
ja såklart vem vill inte kolla på apor ? svarade jag och skrattade.
Efter att vi hade ätit gick jag in på mitt rum och kollade på tv , det var smalville min favorit såpa. Nu när jag var här hos pappa ville jag bara ta det lugnt , komma bort från allt och hänga lite med Ryan och Chaz. Jag skulle också prov köra min nya bil som jag fick av pappa på min 18 års dag.
En svart Mercedes , den var snygg och jag hade inte hunnit köra den så mycket efter som jag har turnerat hela sommaren och inte hunnit hälsa på pappa.
Jag ringde Ryan och Chaz , vi åkte till rampen och skejtade lite som förut.
Efter drog vi hem till Ryan som precis har flyttat hemifrån med sin tjej.
Vi kollade på tv och spelade bordspingis.
har du hittat henne än då ?frågade Chaz mej. Jag skrattade va ? Hittat vem? frågade jag . din OLLG , har du hittat henne än ? frågade han.
Jag skrattade
nej men jag känner på mej att jag hittar henne snart. sa jag .
Precis då kom Ryans tjej Tess in .
jag har i alla fall hittat min sa Ryan och kysste Tess på munnen. När han kysste henne önskade jag att jag också hade en tjej , att jag hade hittat den rätta
haha vi ser det . sa Chaz och satte sig i soffan. men du då Chaz har du nån tjej nu? frågade jag . Chaz skrattade nej , det funkade inte så bra. Svarade han och öppnade en öl. nehe , vad hände ? frågade jag och satte mej bredvid honom i soffan.
hon va otrogen , jag kom på henne med en annan…” sa han.
Jag spärrade upp ögonen , jag hade träffat Maria , hon var ju jätte snäll , jag kunde inte förstå att hon hade varit med någon annan än Chaz dom passade så bra ihop.
Jag kollade på klockan den var över 11 på kvällen så jag bestämde mej för att åka hem. Jag skulle ju upp imorgon , till ett Zoo med min familj.
Jag åkte hem och gick och la mej. Drömde om när jag skulle träffa henne, min äkta kärlek.

/Gabriella :)

Vi kommer lägga upp 2 delar per dag nu :D

Av Bieberlicious - 29 december 2010 02:16

 

Scooter Brown har sagt att Justin ska ta bort hans konto från Twitter som många andra kändisar har gjort.
Enligt Scooter sa Justin till honom och till hans mamma att han kan tyvärr inte fortsätta skriva eftesom han måste satsa på skolan och ...karriär
- Vi bestämde det för några veckor senare jag vet att för alla hans fans kommer beslutet vara dålig beslut men vi kan inte tvinga Justin att göra saker som han inte vill göra.
Han har också sagt att Justins facebook kommer inte att försvinna men den kommer att användas bara för att publicera viktiga saker som video och nya låtar.
Han har inte sagt hur eller när men han har sagt att några dagar innan justins twitter försvinner kommer han att vara i en online chatt med alla sina fans.
 
Puss Julia

Av Bieberlicious - 29 december 2010 02:13

    

‎- Justin gjorde slut med en tjej genom telefonen för att om han skulle ha gjort slut med henne framför henne då skulle han ha börjat gråta.
-Justin skulle hata sig själv om han gjorde en belieber besviken
- Justin bruka borsta tänderna i dus...chen medans han duschar.
- Justin älskar sina fans som komme fram till honom och är lugna och inte skriker ”OMB DET ÄR HAN VI SPRINGER EFTER HONOM!
-Justin en gång var vaken för att han var orolig för sina fans
-Intervjuare: "Vad är ditt drömjobb?" Justin: "Att vara en porrstjärna med alla mina beliebers"
-Justin är följerhans fans på twitter eftersom han sa: ''without them I wasn't here now'
-Justin är rädd hans fans kommer att glömma honom i ett par år ..
-Justin tror varenda fan är underbar
-Justins försöker så hårt att uppträda i varje
-Det var Justins idé att ta OLLG på scen & gehenne rosor efter det.
-Justin tyckte synd att han bara sa: Chaz & Ryan som sin bästis i en intervju .. så han frågade Christian om han ville vara med i Eenie Meenie videon
-Justin tweeted en gång: "#remember when i failed math at 8th grade"
-Justin är säker på att han har sett en tweet av varje fangroup på Twitter men kan inte svara dem alla ..
 
bieber pussar Julia

Av Bieberlicious - 28 december 2010 23:57

  


Det har varit en annan observation av superstjärnan Justin Bieber Empire teater Ira Needles Boulevard i Waterloo.

Bieber var enligt uppgift värd för en privat visning av hans nya långfilm "Justin Bieber: Never Say Never" teatern på måndag eftermiddag.

Det finns rapporter om att omkring 20 av Biebers familj och vänner, av vilka många finns i filmen, var visningen.

Showen gick före ordinarie eftermiddagen matinees och slutade precis som beskyddare upp för dessa visar.

Bieber och hans vänner tog lite tid till att chatta med fansen i lobbyn innan man åker.

Enligt teaterchef Laura Mank hade personalen ombetts att lämna över sina mobiltelefoner för att förhindra några bilder, och de var tillbaka efter att han lämnat.

På söndagen skapade Bieber en frenesi när han sågs Fairview Park Mall i Kitchener shopping för solglasögon och simma shorts.

 

puss Julia

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards