justindbblogg

Alla inlägg den 9 december 2010

Av Bieberlicious - 9 december 2010 12:58

"Jag kysste henne. Jag bara, jag vet inte hur. Jag bara kysste henne. Det är så det är. Jag visste inte ens att någon tog bilder just då. Det bara liksom hände och jag vet inte... Det är faktiskt inte konstigt. Är det konstigt? Jag tror att alla 16-åringar kysser en flicka, eller hur? Så det är inget mer än det vanliga."
Internationella Baby-sångaren Justin Bieber diskuterar kyssen med Jasmine Villegas. Det blev fångat på bild av en paparazzi och det har cirkulerats mycket kring den här bilden. När bilden publicerades svarade Bieber att det bara var en puss.
För några månader sen pratade JB om svårigheterna med att ha ett förhållande just då. "Jag menar, flickvänner är bara problem vid den här åldern." sa han till MTV News. "Tjejer är roliga att hänga med, men, att bara ha en stadig tjej... Vi reser konstant, och EN tjej skulle inte riktigt funka. Du kan liksom inte bara ha en tjej. Jag har ingen crush just nu, just nu är det viktigaste att vi är vanliga tonåringar som har kul och göra sånt vi älskar. Vi är bara oss själva och vi förblir ödmjuka."
men hurrni , bli inte arg på honom, är han lycklig så är väl vi det , right? :)
puss/Gabriella

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards