justindbblogg

Alla inlägg under december 2010

Av Bieberlicious - 14 december 2010 22:32

  


 Justin gillar att säga "Hi ladies" till sina fans, för han gillar att se deras reaktion?

♥ Justin känner sig ensam när han tittar på romantiska filmer?
♥ Han vill skapa flingor som heter "Bieberflingor"?
♥ Justin brukar prata i sömnen?
♥ Han tycker att Justin Bieber dockorna är lite töntiga? 
♥ Justin borstar tänderna när han duchar?
♥ När Justin busringer folk brukar han säga "Bieber Alert"?
♥ Justin hatar sparris?
♥ En gång såg Justin en spindel i hans dressing room. Då sprang han ut och skrek som en tjej för att hämta    Kenny?
♥ Efter att ha sjungit utanför teatern i Stratford, så hittade han en lapp i sitt gitarrfodral. På den stod det typ: "You're cute! Call me! Love Tiffany" och ett telefonnummer?
♥ Justin säger att han är stolt över sina fans?
♥ Hans telefonsvarare lyder: "Leav your message after the Bieber"?
♥ En gång under en brasiliansk intervju så låtsades Justin att han somnade för att han tyckte att det var så tråkigt?
♥ Nästan varje gång han är ute och shoppar så blir han erbjuden gratis kläder?
♥ Justins lillasyster Jazmyn grät i en vecka efter att Justin åkte på sin turné?

// Julia
Av Bieberlicious - 11 december 2010 21:43

DEL 41


2 TIMMER SENARE
- Hallå gubben? Sa du och klev in igenom dörren.
- Tjoho! Ropade Justin från köket.
Pattie satt i soffan och åt fil och flingor.
Du tog av dig jackan och tog av dig skorna.
När du kom in i köket stog Justin där och han hade plockat fram mjölk, ägg, mjöl, smör och allt annat man kan ha då man ska baka.
- Jag tänkte att vi skulle kunna baka lite! Sa Justin och knäckte två ägg i bunken ni skulle baka i.
- Jaa! Jätte bra ide! Sa du och sprang fram och kysste han.
Då ni la i alla ingredienser så hjälptes ni åt. Sen då Justin skulle hälla i mjölet så kastade han lite på din kind.
- Ahahah?! Justiiiiiiiin! Sa du och tog en näve mjöl och kastade det på han.
- Ahahah! Fick Justin fram, han såg ut som ett spöke i ansiktet.
Ni hade ''mjöl-krig'' tills Pattie kom ut i köket och sa åt er.
- Vad håller ni på med?! Hon stampade foten ilsket i golvet medans hon tittade sig omkring i köket.
- Förlåt mamma, asså, det var jag som började och ...
Justin hann inte fortsätta.
- Gubben, gör inte om det. Men ni får städa undan det här.. tillsammans! Sa Pattie och gick till vardagsrummet igen.
Du och Justin började as-garva, helt utan någon speciell anledning.
- Hahhaa, Ska vi baka klart nu? Sa du och lyckades med att sluta skratta.
- Jaa, hellst! Sa Justin och tog bort en liten mjölklump från ditt hår.
Du log mot Justin och kysste hans kind.
Sen fortsatte ni på smeten. Då den var klar så gjorde ni dom till små gulliga klumpar och penslade på dom.
- Sådär! Sa Justin nöjt då han hade stoppat in dom i ugnen.
- När är dom klara? Sa du och tittade in i ugnen.
- Hmm, om 20 minuter ungefär.
Ni gick upp till erat rum och Justin startade en skiva med ''Sommarens hetaste hits''
Justin sjöng med i några låtar, det gjorde du också. Men det var lite pinsamt att sjunga inför Justin.
Men han la sin ena hand på din kind och kysste dig.
- Jag hörde som sagt att de där ryktena om dig och Jasmine. Ni kysste varandra i den där bilen.. Sa du och tittade in i Justins ögon.
- Ja, Det var faktiskt sant. Men det var ju dagen innan jag träffade dig.. Sa Justin och såg skuldmedveten ut.
- Hmpft.. Gillar det inte, om jag ska vara ärlig... Hon är lixom.. Hon..
- Jag vet. Sa Justin och tog din hand.
Ni la er på sängen och han började smeka din kropp. Men den här gången åkte inga kläder av...
Han stoppade in sin hand i din tröja och började smeka din mage.
- Längtar så mycket efter Justin Junior. Sa han och log.
- INTE Junior! Jag hoppas faktiskt på en tjej. Sa du och la din hand på hans.
- SHIET! BULLARNA! Justin reste sig upp och sprang ner.
Du kom efter, men långsammare.
- Vart är dom?! Sa Justin då du kom in till köket.
Du ryckte på axlarna och tittade mot Pattie.
- Mamma, har du tagit bullarna? Sa Justin och gick fram mot Pattie.
Hon nickade och tog fram plåten.
- Eftersom jag inte ville gå upp och störa er, så tog jag ut dom. Och provsmakade på en. Riktigt goda! Sa Pattie och klappade sig på magen.
- Vad bra! Sa du och försökte att inte rodna.
- Ska vi gå ut på picknick? Sa Justin
- Vaaah? NU?! Sa du och tittade frågande på han.
- Jaaa, Varför inte? Sa han och skrattade.
Ni packade ner bullarna i en påse. Sen fixade ni saft och några mackor.
- Kom nu! Sa Justin och stog påklädd i hallen.
Du skrattade och klädde på dig ytterkläder.
- Vi kan sitta i parken, vid fontänen... brukar sällan vara ungdomar där. Sa Justin och tog på sig ett par solglasögon.
Ni gick och små pratade till parken. Justin såg nervös ut för något.
- Justin, vad är det? Sa du och drog undan hans lugg åt sidan.
- Du får veta sen. Sa han och kysste dig.
När ni satt i parken och fikade så hade ni jätte roligt. Men sen tog Justin fram en liten låda som han öppnade.... Sen sa han:


/Gabriella

Av Bieberlicious - 11 december 2010 21:28

Yey i'm home ! hhah , nej men jag är hemma o har övat klar och jag sitter här o smälter till Justins låt U smile acoustic...... så fin <3


neeej , låten tog sluuut :( fast one time började i stället :D :D :D



okej, här har ni snygga bilder på justin :)


          


omb så vacker .


Vill ni ha ngra "Visste du att...?" eller inte? :)



/gabriella

Av Bieberlicious - 11 december 2010 18:00

Hehe, här är ett blogg tips till !


 http://xmemories.bloggplatsen.se

 

det är en jätte fin blogg , och ni borde kolla på den ! :)

 

Som ni märker har jag lite blogg tips inlägg vecka ;)

 

kommentera mina inlägg (Gabriella) , om eran blogg, vad den handlar om så tipsar jag :)

 

/Gabriella puss


;)

Av Bieberlicious - 11 december 2010 13:52

Sry att jag inte har bloggat så mkt, men jag har sovit hos en kompis, och stukat foten så jag har problem...


haha , nej men idag ska jag öva till en grej och sen ikväll bloggar jag mer :)


Btw, julia är hos sin pappa på landet och hon har nog inte med sej sin data,  så det blir lite knas :P


Ni får nog en visste du att...?  ikväll om ni vill  !? och ni får SNYGGA bilder, och novellen i kväll också! yeey super saturday :D :D :D hahaha x)

Vad vill ni ha för bilder? justin utan tröja eller med ? ditt val ahahhahahah .


kommentera!


/Gabriella puss   

Av Bieberlicious - 11 december 2010 13:47

Ett litet blogg tips, bloggen heter www.linnet-bloggen-bloggplatsen.se


Den var fin och hon ville att jag skulle tipsa om den så ;)


vill ni att vi ska tipsa mer? gå in på "frågor" och skriv :)


  

/Gabriella

Av Bieberlicious - 11 december 2010 13:47

Ett litet blogg tips, bloggen heter www.linnet-bloggen-bloggplatsen.se


Den var fin och hon ville att jag skulle tipsa om den så ;)


vill ni att vi ska tipsa mer? gå in på "frågor" och skriv :)


  

/Gabriella

Av Bieberlicious - 11 december 2010 05:11

jag hade tänkt att gäst blogga lite då :P

gabriella glömde logga ut och då tänkte jag lixom ... mahahah nu ska jag busa , nej men haha.

iaf ni verkar ju tycka om novellerna som dom lägger upp.... (fast den har blivit lite wierd nu, enligt mej...)

efter som jag skriver mycket så har gabriella frågat mej om jag kunde skriva en ny när den här var slut... så den är klar och kommer upp så fort den andra är slut ;)

jag lovar , ingen kusin kärlek och ingen jasmine ;)

men mycket mer spänning ... ahhaha not men den e lättare att läsa efter som att den inte är lika kompilicerad... :P

  

bara jag som undrar vafan han gör på bilden ? ;P



hihi min blogg är : http://juliagustafsson.devote.se/


(nej jag är inte galen i justin , han är bra och snygg , men jag har inte "bieber fever")

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards