justindbblogg

Direktlänk till inlägg 29 december 2010

Never Say Never - Del 2

Av Bieberlicious - 29 december 2010 10:58

Del 2
JUSTINS PERPEKTIV
Jag vaknade av att jag sov på något hårt , jag hade somnat på Kennys axel. Kenny och alla andra sov, flyget skulle vara framme om 10 minuter och jag var rätt så uttråkad.
Jag såg att Kenny hade sin Iphone i sitt knä. Jag tog den och började spela pig jump.
neej!!! skrek jag och Kenny hoppade till och alla vaknade. Jag hade förlorat spelet.
När det bara var några minuter kvar så kom det fram en liten tjej på 4-5 år och frågade om autograf , jag sa såklart ja och tog en bild med henne.
Jag blev alltid glad när någon kom fram men ibland blev det för mycket.
Planet hade stannat och jag och Kenny satt kvar tills att alla hade gått av.
Jag ville inte att det skulle dra så mycket uppmärksamhet så jag satt kvar i några minuter. Kenny kollade så att de flesta hade gått och jag tog mitt hand bagage och började gå.
När jag kom in på flygplatsen möttes jag av Jazmyn som kom springandes emot mej.
Jag släppte mina väskor , gav henne en stor kram , bar upp henne och snurrade.
Jag gav pappa en kram och vi började gå till bilen.


15 minuter senare


 
Erin stod med Jaxon i famnen när vi kom in, hon gav mej en kram.
Hon hade redan middagen klar, det var spaghetti och köttbullar min favoriträtt.
Justin , imorgon ska vi på zoo, vill du följa med oss ? frågade Erin när hon la upp maten på min talrik.
ja såklart vem vill inte kolla på apor ? svarade jag och skrattade.
Efter att vi hade ätit gick jag in på mitt rum och kollade på tv , det var smalville min favorit såpa. Nu när jag var här hos pappa ville jag bara ta det lugnt , komma bort från allt och hänga lite med Ryan och Chaz. Jag skulle också prov köra min nya bil som jag fick av pappa på min 18 års dag.
En svart Mercedes , den var snygg och jag hade inte hunnit köra den så mycket efter som jag har turnerat hela sommaren och inte hunnit hälsa på pappa.
Jag ringde Ryan och Chaz , vi åkte till rampen och skejtade lite som förut.
Efter drog vi hem till Ryan som precis har flyttat hemifrån med sin tjej.
Vi kollade på tv och spelade bordspingis.
har du hittat henne än då ?frågade Chaz mej. Jag skrattade va ? Hittat vem? frågade jag . din OLLG , har du hittat henne än ? frågade han.
Jag skrattade
nej men jag känner på mej att jag hittar henne snart. sa jag .
Precis då kom Ryans tjej Tess in .
jag har i alla fall hittat min sa Ryan och kysste Tess på munnen. När han kysste henne önskade jag att jag också hade en tjej , att jag hade hittat den rätta
haha vi ser det . sa Chaz och satte sig i soffan. men du då Chaz har du nån tjej nu? frågade jag . Chaz skrattade nej , det funkade inte så bra. Svarade han och öppnade en öl. nehe , vad hände ? frågade jag och satte mej bredvid honom i soffan.
hon va otrogen , jag kom på henne med en annan…” sa han.
Jag spärrade upp ögonen , jag hade träffat Maria , hon var ju jätte snäll , jag kunde inte förstå att hon hade varit med någon annan än Chaz dom passade så bra ihop.
Jag kollade på klockan den var över 11 på kvällen så jag bestämde mej för att åka hem. Jag skulle ju upp imorgon , till ett Zoo med min familj.
Jag åkte hem och gick och la mej. Drömde om när jag skulle träffa henne, min äkta kärlek.

/Gabriella :)

Vi kommer lägga upp 2 delar per dag nu :D

 
 
Ingen bild

Julia

29 december 2010 12:42

snälla mer jag har blivit kär i novellen den är grym

Bieberlicious

29 december 2010 14:58

bra att du gillar den ! men det kommer mer ikväll :)

 
Jennifer

Jennifer

3 januari 2011 00:56

vah är kapitel 1 ? .. ni hoppar ju liksom ;)

http://soulsisteers.blogg.se

Bieberlicious

3 januari 2011 01:26

du måste gå bak ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bieberlicious - 6 januari 2012 15:28

HEJ ALLA FINA !   helt otroligt att det fortfarande är folk som kollar in här :o men som det ser ut nu så kommer vi inte fortsätta här :(    Det jag ville att ni skulle få veta är att vi söker bloggare till våran novellblogg (bieberprank.blog...

Av Bieberlicious - 1 augusti 2011 00:15

    Shit vad liten den blev :oo men iaf kika in på bloggen :) uppdaten har vart sämst en vecka nu men kommer bli bra snart igen :)   www.bieberprank.blogg.se checka !   xoxo Julia&Gaby ...

Av Bieberlicious - 12 juli 2011 14:21

ALLA GÅR IN PÅ YOUTUBE OCH GILLAR BABY MUSIKVIDEON! ALLA HATERZ VINNER SNART! DET FÅR INTE HÄNDA! ALLA GÖR DETTA NUUUUU! SÄTT FART! ÖKA ÖKA ÖKA!!!     SER NI!? DOM VINNER OCH DET FÅR ABSOLUT INTE HÄNDA! KOM IGEN NU!!    // elin  ...

Av Bieberlicious - 11 juli 2011 17:05

  Grattis One Time Videon som vart ute på youtube i 2 år nu för några dagar sen!      hoppas ni vart nöjda med inlägg nu, nu ska jag ut oh bada i min pool! ha det gött, för det ska jag! ;)    puss&kram så hoppas jag vi hörs lite oftare...

Av Bieberlicious - 11 juli 2011 17:00

Someday kommer att kunnas köpa i åhlens i höst. Men exakt när vet jag inte. varför jag vet det är för att jag har skickat in / frågat olika affärer som kicks, H&M, åhlens m.m och tillslut svarade åhlens på min fråga!  jag ser att vissa bloggar ta...

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards