justindbblogg

Alla inlägg den 5 december 2010

Av Bieberlicious - 5 december 2010 17:05

VARNING! VARNING!
JUSTIN BER TILL SINA BELIBERS ATT INTE LYSSNA PÅ LATIN GIRL NÅGON HAR LAGT UPP PÅ NÄTET SOM DE GJORDE MED PRAY! SÅ SNÄLLA LYSSNA INTE PÅ LATIN GIRL JUSTIN ÄR JÄTTE LEDSEN OCH ARG!

 

// Julia

Av Bieberlicious - 5 december 2010 10:55

Justin ställde in sin konsär i Wetten Dass (Tyskland)
SÅhär skrev Justin på twitter:
"Just want to let my people in Germany know I won't be on Wetten Dass tonight as an accident has taken place and...we all don't think it is right to continue. Please pray for Samuel Koch & his family as we wait and hope for his health and safety.Germany I'm sorry we couldn't perform tonight but some things are more important than putting on a show. We will be back I promise. Thank u"
Översättning:
"Vill bara låta mitt folk i Tyskland veta att jag inte kommwee vara i Wetten Dass ikväll när en olycka har ägt rum och ... vi alla inte tycker det är rätt att fortsätta. Snälla be för Samuel Koch & hans familj som vi väntar och hoppas på hans hälsa och säkerhet. Tyskland jag är ledsen att vi inte kunde uppträda ikväll men vissa saker är viktigare än att sätta på en show. Vi kommer tillbaka jag lovar. Tack. "

 

Jag tror att det är här olykand hände ...

 

/Gabriella

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards