justindbblogg

Alla inlägg den 30 december 2010

Av Bieberlicious - 30 december 2010 11:25

Del 4

 
GABYS PERSPEKTIV
Hans röst var ännu bättre på riktigt och jag fick bita mej i tungan för att inte skrika.
Tito bytte låt till Baby , det var Titos favorit låt och nu började han också
sjunga med. Justin slutade den där apan har talang sa han och kom fram till oss.
Jag vred mej och kollade in i hans ögon , han kollade in i mina och log , i den sekunden förstod jag att jag älskade honom på riktigt.
wow, du har riktigt vackra ögon. sa han och log ännu mer.
Jag trodde att jag skulle dö, jag ville skrika och hoppa , men jag vågade inte röra mej.
det har du också sa jag och log.


JUSTINS PERSPEKTIV

 

När jag såg in i hennes ögon , visste jag att det var kärlek , jag älskade henne redan och jag visste knappt vem hon var , jag var tvungen att säga något fort.
öh.. Kan jag få ditt nummer? frågade jag och log .
Jag vet att det lät töntigt men jag var mållös, jag kunde inte komma på något bättre att säga och jag var för blyg för att fråga om hon ville gå ut med mej.
Hon nickade , jag tog fram min mobil och gav den till henne så hon kunde skriva in sitt nummer.
Hon skrev in sitt nummer och gav tillbaka min mobil , jag kom på att jag inte hade en aning om var Jazmyn var .
öh.. Vart är Jazmyn? frågade jag och kollade runt , jag såg henne inte men jag hörde skratt. Vi kollade lite efter henne och hittade henne stående och kollade på två små apor som lekte.
jag borde nog gå och lämna Jazmyn hos pappa, vill du följa med ,så vi kan prata mer..? frågade jag

 

.
GABYS PERSPEKTIV 

Jag kunde inte förstå att Justin ville prata mer med mej. Jag nickade och följde med honom. Hans pappa hälsade på mej ,han trodde säkert att jag och Justin var tillsammans.
Jag och Justin gick runt på parken och jag kom på att jag var tvungen att jobba.

 

 

 

/Gabriella

__________________________________________________
____________________

sorry alla ni som han läsa det blev lite trassligt men nu är det rätt ;)

Av Bieberlicious - 30 december 2010 11:20

Msn Starlounge har kommit ut med deras lista "Hetaste Hunkarna 2010" . Och Justin Bieber vann över de flesta . 4:e plats :D


  



4. Glöm svininfluensan, år 2010 var det Bieber Fever som spreds som en löpeld över alla kontinenter och fick mestadels tonårstjejer att insjukna. ”Baby” och ”One Time” toppade listor världen över och fansen skrek sig hesa så fort Justin visade upp sin fluffiga frisyr och ljuva stämma. Och inte heller finns det något som tyder på ett botemedel för den rådande epidemin.


/Gabriella

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards